آنچه دوست دارید: چرا در خانه و زندگی مهم است

موضوع فوریه 2023: زندگی خود را با آنچه دوست دارید پر کنید |  شوخ طبعی و لذت

ماه گذشته در Wit & Delight، موضوع ما درباره شناخت سبک شخصی شما بود. من موضوع فوریه را به عنوان گام بعدی طبیعی انتخاب کردم، زیرا موضوعی است که وقتی واقعاً در مورد نحوه تعریف سبک شخصی خود کاملاً واضح باشید، بررسی آن بسیار ساده تر است.

در فوریه امسال، موضوع ما در مورد تمرکز فقط بر روی آنچه دوست دارید، در زندگی و به ویژه در رابطه با طراحی است.

من این روزها متوجه می شوم که خیلی به این ایده برمی گردم – بیشتر تمرکزم را روی چیزهایی که دوست دارم قرار می دهم. این رویکرد در نحوه گذراندن روزهایم، زمانم با چه کسانی، چیزهایی که انتخاب می‌کنم به خانه‌ام بیاورم و خیلی چیزهای دیگر تأثیر می‌گذارد.

آنچه ما دوست داریم بیان بزرگی از شخصیت ما به عنوان مردم است. کشف دومی یک تلاش مادام العمر است، اما تشخیص اولی کمی ساده تر است.

وقتی نوبت به طراحی می‌رسد، چیزی که دوست دارید فقط زیبایی‌شناسی نیست، بلکه به عملکرد نیز مربوط می‌شود. این در مورد عناصری مانند وزن، بافت و مقیاس است. این در مورد نحوه ساییدگی یک ماده در طول زمان است – خواه تمیز نگه داشتن آن آسان باشد یا اینکه سن خود را نشان دهد. آنچه دوست دارید بازتابی از ترجیحات شما فراتر از رنگ یا الگوی مورد علاقه شماست. به همین دلیل است که من فکر می کنم این مهمترین فیلتری است که باید در هنگام تعیین آنچه وارد خانه خود می کنید در نظر بگیرید. و شایان ذکر است که هزینه دارد نه به این روش کار کنید—چمدان های اضافی زیادی که شما را سنگین می کند و شما را برآورده نمی کند.

البته برای آن امکان پذیر نیست تک تک چیزها در خانه هایمان تا دل هایمان را با شادی روشن کنیم. مواردی وجود خواهند داشت که صرفاً برای عملکرد و قطعاتی هستند که نشان دهنده سازش با سایر افراد در خانه ما هستند. اشکالی ندارد. این ایده صرفاً در مورد القای یک طرز فکر متفاوت است – لنز جدیدی که از طریق آن تصمیمات طراحی را که در آینده می گیریم تعیین می کنیم.

وقتی نوبت به طراحی می‌رسد، چیزی که دوست دارید فقط زیبایی‌شناسی نیست، بلکه به عملکرد نیز مربوط می‌شود. . . . به همین دلیل است که من فکر می کنم این مهمترین فیلتری است که باید در هنگام تعیین آنچه وارد خانه خود می کنید در نظر بگیرید.

سپس این سوال پیش می آید: چطور؟ دانستن وقتی واقعا چیزی را دوست داری؟ ممکن است پاسخی بدیهی به نظر برسد، اما تعیین آن ممکن است سخت باشد – و حس دانستن برای افراد مختلف متفاوت است. این پاسخی است که در طول ماه فوریه بیشتر به آن خواهم پرداخت. برای من، اگر واقعاً چیزی را دوست دارم – چه یک تکه دکور، یک پارچه یا مجموعه ای از ظروف شیشه ای – به سادگی آن را تحسین کنم. می بینم که به طور غریزی به سمت آن حرکت می کنم، می خواهم آن را لمس کنم و از نزدیک ببینم. این کشش فیزیکی بسیار فراتر از یک حس زودگذر کنجکاوی است.

در حوزه طراحی، دانستن چیزی که دوست دارید – و عمل کردن بر اساس آن دانستن در انتخاب هایتان – نیز در مورد طول عمر است. وقتی می توانید یاد بگیرید که به فرآیند شکار اعتماد کنید و از آن استقبال کنید، به جای اینکه اولین چیزی را که توجه شما را جلب می کند انتخاب کنید، به احتمال زیاد طول عمر قطعاتی که به خانه خود می آورید بسیار طولانی تر خواهد بود.

امیدوارم این طرز فکر به شما این امکان را بدهد که در فضاهای خانه خود که بیشترین زمان را در آن می گذرانید لذت بیشتری بیابید. این که شما بهتر بفهمید که چگونه می توانید آنچه را که واقعاً دوست دارید تشخیص دهید و با رها کردن چیزهایی که دوست ندارید احساس خوبی داشته باشید.

فناوری خود را با تصاویر انحصاری W&D بپوشید

برای دریافت پس‌زمینه‌های قابل دانلود این ماه برای تلفن و رایانه خود، در خبرنامه ما ثبت‌نام کنید!