از یک صفحه ساز هوشمند فرود بیشترین بهره را ببرید – درست مانند این تجارت

گاهی اوقات شما یک سرگرمی را انتخاب می کنید، گاهی اوقات یک علاقه شما را انتخاب می کند. و این دقیقاً همان چیزی است که پیتر لتس غواصی را کشف کرد.

او اولین بار در سال 1992 به عنوان یک غواص انگشتان پای خود را فرو برد، اما به زودی به سمت عمق رفت و به این ورزش معتاد شد. تقریباً 10 سال بعد، او یک حرفه شرکتی موفق را ترک کرد تا اشتیاق خود به اقیانوس ها را به یک تجارت تبدیل کند. او توضیح می‌دهد: «من یک بحران میانسالی داشتم، دنیای شرکت‌ها را کنار زدم و تصمیم گرفتم یک فروشگاه غواصی باز کنم.

پیتر اکنون بازنشسته است. دختر او، راشل، کنترل غواصی Abyss Scuba را بر عهده گرفته است. او هنوز درگیر این تجارت است – مسئول تلاش های بازاریابی آنها –و آنها خیلی بیشتر از شناور ماندن انجام می دهند.

در حقیقت، پیتر در حال ایجاد کمپین های PPC (پرداخت به ازای هر کلیک) و صفحات فرود است که میانگین نرخ تبدیل 35٪ را مشاهده می کنند..

و حتی با انجام این کار عرقش نمی شکند. چرا؟ زیرا او راه هوشمند تری برای ایجاد صفحات فرود برای تبدیل پیدا کرده است ترافیک به تبدیل ها. تبدیل های بسیار بیشتر

نتایج بازاریابی الهام بخش و بازنشستگی شاد؟ آسان.

غواصی Abyss Scuba, By the Numbers

اندازه کسب و کار: 11 تا 20 کارمند تمام وقت و پاره وقت
صنعت: گردشگری
محل: سیدنی، استرالیا
اهداف بازاریابی: افزایش رزرو
هدف تبدیل: برای صفحه رزرو کلیک کنید
شرکت: آموزش و تجربیات غواصی (غواصی در قفس کوسه، غواصی آزاد و …)
پیتر لتس، بنیانگذار Abyss Scuba

خودم، دخترم، و اولین کسی که تا به حال غواصی را یاد دادم – ما سه نفر Abyss Scuba را افتتاح کردیم، و در 20 سال گذشته آن را به دومین فروشگاه بزرگ غواصی در استرالیا تبدیل کردیم. امروز ما طیف وسیعی از کارها را انجام می دهیم. ما به مردم نحوه غواصی را آموزش می دهیم، آنها را هر آخر هفته بیرون می آوریم، و هر چند هفته یک بار سفرهایی را در ساحل سازماندهی می کنیم. – پیتر لتس، بنیانگذار، غواصی آبیس (اکنون بازنشسته شده است)

Psst… آیا می خواهید مستقیماً به استراتژی صفحه فرود پیتر بروید؟ اینجا را کلیک کنید، یا با نگاهی به این عکس فوری از برخی از نتایج او شروع کنید:

از شیمیدان، تا بنیانگذار، تا Trailblazer بازاریابی

در طول زندگی حرفه ای خود در دنیای شرکت ها به عنوان یک شیمیدان مواد غذایی، پیتر لتس همیشه فکر می‌کرد که می‌داند چگونه بازاریابی را بهتر از حرفه‌ای‌ها انجام دهد. مدت کوتاهی قبل از اینکه او کسب و کار خود را باز کند، زمان آن رسیده بود که بفهمیم آیا درست گفته است یا خیر.

پیتر به عنوان یک سرگرمی، وب سایتی را برای یک فروشگاه غواصی محلی راه اندازی کرد. در آن روزها گوگل هنوز زنده نشده بود و AltaVista موتور جستجوی اصلی بود. «اگر در سیدنی به دنبال چیزی بگردید، فقط این مغازه را پیدا کردید که در عرض شش ماه کسب و کار آنها را سه برابر کرد. فکر کردم وقتی کسب و کار خودم را باز کردم می توانم همین کار را انجام دهم. و این همان راهی بود که من در نهایت بازاریابی خود را اجرا کردم.

سرپا نگه داشتن کسب و کار پس از زمان های چالش برانگیز

تلاش‌های بازاریابی دیجیتال Abyss در کنار وب تکامل یافت. تا سال 2020، این تجارت دومین فروشگاه بزرگ غواصی در استرالیا بود. مشتریانی که 20 سال پیش شروع به بازدید از این شرکت کردند، هر سال به استرالیا و سایر مکان‌های عجیب و غریب پرواز می‌کردند تا با خدمه Abyss غواصی کنند و چهره‌های تازه‌ای از سراسر جهان به طور مرتب در ماجراجویی‌های جدید به آنها ملحق می‌شدند.

با شروع سال 2020، تیم برای یک فصل دیگر آماده شد. اما آنها هیچ تصوری از مشکلاتی که چند سال آینده در انتظارشان خواهد بود نداشتند.

گفتن اینکه سال های همه گیر چالش برانگیز بوده اند، دست کم گرفتن است. مردم، اقتصادها و مشاغل در سرتاسر جهان آسیب دیده اند. کسب و کارهای کوچک به طور ویژه آسیب دیده اندبه ویژه در بخش سفر و گردشگری.

مرزهای استرالیا برای بخش بهتری از سال‌های 2020 و 2021 بسته بودند. این تیم همچنین تأثیر بلایای زیست محیطی در استرالیا را احساس کرد.

پیتر لتس، بنیانگذار Abyss Scuba

سیدنی با یک سری مشکلات دچار کمربند شده است. سه یا چهار ماه قبل از کووید، ما در اطراف منطقه آتش‌سوزی‌هایی داشتیم که آب را سیاه می‌کرد و این به معنای عدم شیرجه بود. سپس ما چندین قرنطینه داشتیم و پایگاه مشتریان خود را تنها به منطقه شورای خود کاهش دادیم. الان تازه سیل داشتیم که دوباره آب را سیاه کرده است. دو سال و نیم از مبارزه می گذرد و ما هنوز در آن مرحله مبارزه هستیم. بالاخره داریم از آب کثیف بیرون می آییم و بعد به سمت زمستان می رویم که طبیعتاً تعداد افراد را کاهش می دهد.

مدل کسب‌وکار منحصربه‌فرد Abyss Scuba به جای جستجوی یک جریان ثابت از مشتریان جدید، عمدتاً بر بازگشت مشتریان متکی است. پیتر توضیح می دهد: “در حالت ایده آل، ما به دنبال شش تا 12 مشتری جدید در ماه هستیم.” از آنجا که اکثر مشتریان بازگشتی آنها از خارج از کشور آمده اند و محدودیت های محلی به شدت مجموعه مشتریان داخلی آنها را بسته است. آنها در دو سال گذشته با حدود 40 درصد ظرفیت کار کرده اند.

اکنون، با امید به بازگشت جهان به حالت عادی، پیتر در حال آماده کردن قیف های بازاریابی خود برای استقبال از مشتریان جدید به مغازه است– و اینجاست که صفحات فرود وارد بازی شده اند.

پیتر لتس، بنیانگذار Abyss Scuba

برای کسب و کار سخت بوده است. وقتی صفحات فرود را راه‌اندازی کردم، هدف اصلی این بود که آنها را در آنجا داشته باشم تا به محض برداشته شدن محدودیت‌ها، بتوانیم شرایط را تغییر دهیم و تا حد امکان افراد زیادی را به غواصی برگردانیم.

بازاریابی هوشمندانه با صفحه ساز فرود هوشمندتر

استراتژی بازاریابی پیتر عمدتاً حول محور هدف قرار دادن مشتریان جدید در مورد پیشنهادات آنها از طریق کمپین های تبلیغاتی دیجیتال است. در طول سال‌ها، پیتر آموخته است که هدف‌گیری دقیق نقطه‌ای شیرین برای کمپین‌های او است. به عنوان مثال، او در حال حاضر بر روی هدف قرار دادن افرادی که برای برنامه ویزای 90 روزه استرالیا درخواست می دهند، متمرکز است تا به مخاطبان بین المللی با هدف بالا که برای اهداف سفر به این کشور می آیند، دست یابد.

او توضیح می دهد: “ما واقعاً بهترین نتایج خود را از طریق PPC دریافت می کنیم.” و درست مانند تبلیغات برای افراد خاص، صفحات فرود او نیز به تجربیات و گشت و گذارهای خاصی که Abyss ارائه می دهد گره خورده است. با این حال، ورود افراد مناسب به صفحات فرود، تنها شروع داستان پیتر است. گذشته از همه اینها، ما در مورد نرخ کلیک صحبت نمی کنیم، ما در مورد *تبدیل*ها صحبت می کنیم. و برای پیتر، این به معنی سرنخ های واجد شرایط است که به سیستم رزرو شرکت مراجعه می کنند. از اینجا، یا مستقیماً یک تجربه را رزرو کنید (و هزینه آن را بپردازید) یا اطلاعات بیشتری در مورد یک گردش خاص درخواست کنید.

و آنها قطعاً این سرنخ های واجد شرایط را دریافت می کنند. میانگین نرخ تبدیل Abyss Scuba در صفحات فرود زنده آن 35٪ است. (میانگین نرخ تبدیل برای صنعت سفر 5.2٪ است) در نظر داشته باشید که Abyss فقط به دنبال شش تا ۱۲ مشتری *جدید* در ماه است، شگفت انگیز است!

این یک فرآیند ساده است: صفحات فرود بازدیدکنندگان را به صفحه رزرو Abyss Scuba می فرستند و از آنجا سرنخ ها مشتری می شوند.

استراتژی عالی صفحه فرود پیتر؟ بازاریابی هوشمندتر با Unbounce’ Smart Builder. این سازنده صفحه فرود نسل بعدی که توسط میلیون‌ها بینش و نقطه داده تغذیه می‌شود، حدس و گمان را برای کشف اینکه چه چیزی افراد را وادار به تبدیل می‌کند، از بین می‌برد. Smart Builder می تواند به طور دقیق پیش بینی کند که کدام طرح بندی صفحه فرود و سرفصل ها برای هر مخاطب هدف بهترین کارایی را دارند. و این بدان معناست که پیتر زمان کمتری را صرف ساخت و بهینه سازی صفحات فرود خود می کند و زمان بیشتری را برای لذت بردن از دوران بازنشستگی خود صرف می کند.

پیتر لتس، بنیانگذار Abyss Scuba

فقط واداشتن مردم به دیدن یک صفحه در وهله اول به اندازه کافی سخت است. هنگامی که آنها را به آنجا رساندید، می‌خواهید تعداد افرادی را که ادامه می‌دهند و با ما رزرو می‌کنند، به حداکثر برسانید.

هوشمند ساز، ترافیک هوشمند، کپی هوشمند؟ ای وای!

وقتی در مورد بازاریابی هوشمندتر صحبت می کنیم، پیتر واقعاً همه چیز را پیش می برد. او نه تنها از Smart Builder برای *ساخت* صفحات فرود با تبدیل بالا استفاده می کند، بلکه از Smart Copy و Smart Traffic برای *بهینه سازی* آنها استفاده می کند—همه با کلیک ساده یک دکمه.

این واقعاً همان چیزی است که در وهله اول جذب من شد – این واقعیت که هوشمند است. او می‌گوید، تصمیم‌هایی می‌گیرد که بر اساس علمی است، نه بر اساس احساس درونی یک فرد. در حالی که Smart Builder یک تجربه ساختمانی هدایت شده را ارائه می دهد که مستقیماً با صنعت خود مرتبط است، Smart Copy از واژه سازی مراقبت می کند. و در نهایت، Smart Traffic وارد عمل می‌شود تا بازدیدکنندگان را به سمت انواعی هدایت کند که به احتمال زیاد در آنجا تبدیل می‌شوند.

چه کسی می گوید ساخت صفحات فرود زیبا باید سخت باشد؟ ?

ساعت ها صرف ساختن صفحه فرود عالی می کنید؟ هفته‌ها منتظر می‌مانید تا تست‌های A/B اجرا شوند تا یک بینش کوچک به دست آورید؟ اوه، این *پس* 2020 است.

پیتر لتس، بنیانگذار Abyss Scuba

با تست A/B، فکر می‌کنید پاسخ درست را دریافت کرده‌اید، و همه می‌آیند و می‌گویند که پاسخ درست را گرفته‌اید، و بعد از سه یا چهار ماه بعد، نتایج دوباره کاهش یافته است. در حالیکه [Smart Builder and Smart Traffic] خیلی سریعتر تصمیم بگیرید و به شما امکان می دهد در زمان واقعی به نحوه کار آنها نگاه کنید و همه چیز را بر اساس آن تنظیم کنید.

و واقعاً به همین راحتی است. در واقع، داده‌های ما نشان می‌دهد که صفحاتی که با Smart Builder ساخته می‌شوند کمتر از نیمی از زمان برای ساختن به‌عنوان یک سیستم کشیدن و رها کردن طول می‌کشد.aaaand به شما افزایش تبدیل می دهد.

نکته برتر: بازاریابی هوشمندانه فقط برای کمپین های PPC نیست. پیتر در واقع از برخی از این ابزارهای “هوشمند” برای انجام کارهای تعمیر و نگهداری بازاریابی سنگین استفاده می کند. به عنوان مثال، در وب‌سایت Abyss Scuba، او از Smart Copy برای کمک به نوشتن پست‌های وبلاگ استفاده می‌کند – و اینها در حال حاضر برخی از بهترین درایورهای سئو سایت هستند!

هوشمندتر کار کنید با یک صفحه‌ساز فرود که با کمترین هزینه بیشتر به شما کمک می‌کند، درست مانند غواصی پیتر و ابیس

Smart Builder، Smart Traffic و Smart Copy همگی بخشی از Unbounce Conversion Intelligence™ Platform هستند. مثل پیتر، ما به ارزش هوشمندانه کار کردن باور داریم، نه سخت تر. ما میلیون ها صفحه فرود و تبدیل را تجزیه و تحلیل کرده ایم و می دانیم که چه چیزی کار می کند.

هر کدام از این ابزارها یک تجربه هدایت‌شده ارائه می‌دهند—خواه بخواهید صفحات فرود بسازید، جریان ترافیک را بهینه کنید یا محتوا ایجاد کنید تا بتوانید از تلاش‌های بازاریابی خود بیشتر بهره ببرید.

پیتر لتس، بنیانگذار Abyss Scuba

اگر می خواهید بازاریابی خود را بهبود ببخشید، تلاش خود را کاهش دهید اما نتایج را بهبود ببخشید، این بهترین راه است زیرا کل بسته را در کنار هم قرار می دهد – و کار می کند.

به دنبال فراتر از انتظارات خود مانند پیتر هستید؟ به سادگی «هوشمندها» را روشن کنید – و ببینید برای خودتان چه اتفاقی می افتد.