الگوهای طراحی داخلی، طراحی شده در اتاق هایی که دوست دارم

تم ماه می در Wit & Delight تماماً در مورد لذت تزئین با الگو در خانه است. می‌خواستم فهرستی از محبوب‌ترین الگوهای طراحی داخلی را که در فضاهایی که دوستشان دارم، طراحی کنم.

هیچ کمبودی در راه آوردن الگو به خانه وجود ندارد. اکثر الگوها در یکی از چند دسته قرار می گیرند و دانستن اینکه با کدام نوع الگو می خواهید کار کنید می تواند به شما در جستجوی شما کمک کند. الگوهای زیر الگوهایی هستند که می بینم بارها و بارها به آنها باز می گردم.

در اینجا پنج الگوی محبوب طراحی داخلی وجود دارد که در اتاق هایی که من دوست دارم طراحی شده اند.

1. الگوی راه راه، توسط Tory Murphy Textiles برجسته شده است

یک نوار کابانای واقعی الگوی مورد علاقه من از همه آنهاست. من آن را به دلیل سادگی و تأثیر بصری بزرگش دوست دارم. وقتی صحبت از طراحی داخلی به میان می آید، همیشه می توانید با به کار بردن یک عنصر طراحی در مقیاسی غیرمنتظره، تغییری در سبک کلاسیک ایجاد کنید. من فکر می کنم این دقیقاً همان کاری است که با افزودن این پرده ها در این اتاق انجام می شود.

2. الگوی گل، ویژه استودیو تس نیوال

هیچ کمبودی در الگوهای گل وجود ندارد – و آنها به دلایلی محبوب هستند. چیزی که در مورد آنها دوست دارم این است که هم بافت بصری و هم رنگ های متنوعی را به هر اتاق اضافه می کنند. من دوست دارم که چاپ گل نشان داده شده در این اتاق بازی فضای تنفسی بین هر چاپ گل دارد. این یک پس زمینه بسیار زیبا برای این اتاق است.

3. الگوی گیاه شناسی، برجسته توسط Beata Heuman

الگوی گیاه شناسی راهی برای وارد کردن گیاهان به طراحی خانه است. این نوع الگوها می توانند برگ، گل، درخت و هر عنصر طبیعی دیگر را نشان دهند. این نمونه از یک الگوی گیاه شناسی در خانه Beata Heuman بیش از هر چیز دیگری یک نقاشی دیواری است، اما نشان می دهد که یک الگو لزوماً نباید یک طرح گام به گام و تکراری باشد. یک الگو را می توان در قسمت های کوچک یک عنصر طراحی نشان داد که در غیر این صورت بزرگتر از زندگی به نظر می رسد.

4. بلوک کردن الگوی چاپ، برجسته در خانه و باغ

چاپ سیاه الگوی دیگری است که به صورت بصری به عنوان بافت خوانده می شود. این دومین الگوی طراحی داخلی مورد علاقه من است. چیزی که در مورد آن در این فضا دوست دارم این است که عمق را به یک طرح رنگی عمدتا یکنواخت می آورد. هم احساس آرامش می کند و هم ثروتمند.

5. الگوی هندسی، توسط خانه در خیابان دلفین.

من عاشق الگوهای هندسی هستم که به چیزی اشاره می کنند که معمولاً در یک زمینه تاریخی می بینید. پس جای تعجب نیست که الگوهای برجسته روی لحاف ها از موارد مورد علاقه من هستند. من عاشق روشی هستم که آنها حس آرامش را به هر اتاقی می آورند.