انتخاب های کیت: 7 چیزی که من در ماه سپتامبر امتحان کردم و دوست داشتم

بالاخره هوای خنک رو به راه است! در چیزهایی که در این ماه سعی کردم و دوست داشتم ، لباس خواب های بسیار زیبا (و مقرون به صرفه) برای استراحت ، تلویزیون با احساس خوب ، بهترین کانسیلری که تا به حال امتحان کرده ام و کتابی بسیار مورد انتظار که نمی توانم آن را کنار بگذارم ، خواهید یافت. به امیدوارم لذت ببرید!

به دنبال چیزهای بیشتری هستید که امتحان کرده و دوست داشته ام؟ می توانید همه پست های قبلی من در این زمینه را در اینجا پیدا کنید.


تماشا کردن

زمان غذا خوردن نادیا در نتفلیکس

همراه با اشتراک Netflix

من و بنت داشتیم تماشا می کردیم بریتانیای بزرگ پخت می شود با یکدیگر و او فوراً از طرفداران بزرگ نادیا بود! پس از پیروزی (که بنت پیش بینی کرده بود!) ، ما شروع به تماشای این نمایش کردیم ، که هر دو عاشق آن هستیم.

نادیا کتابی نیز دارد به نام هیولای من و من که ما هم دوست داریم این برای بچه هایی که ممکن است اضطراب را تجربه کنند واقعاً مفید است.


پنهان کردن، پوشاندن

تصویر از طریق Sephora

کانسیلر کامل NARS Soft Matte

30 دلار

این بهترین کانسیلری است که من تا به حال استفاده کرده ام. حلقه های تیره زیر چشم من کاملاً “از بین رفته است”. این است وحشیبه


فرا گرفتن

تصویر از طریق ایجاد آکادمی

راهنمای نهایی ریتا کونیگ برای طراحی داخلی در ایجاد آکادمی

170 دلار

من ماه گذشته کلاس ایجاد آکادمی ریتا را به پایان رساندم و نکات و ترفندهای جدیدی را برای پروژه های خانه خودم آموختم. وقتی به تازگی از فروشگاه پارچه دیدن کردم ، در انتخاب هایم اطمینان بیشتری پیدا کردم و خود را در جستجوی الگوهایی دیدم که به خوبی کار می کنند با یکدیگر در مقایسه با آنچه خارج از زمینه اتاقی که در آن نصب شده بود برای من جذاب بود. این واقعاً یک نمایش خوب برای طراح داخلی تازه کار در همه ما است!


پوشیدن

تصویر از طریق آمازون

مجموعه تطبیق

31 دلار

این مجموعه بسیار زیبا است و دارای تن رنگ است – ترکیب راه راه هایی که با آنها رفتم روشن و شاد است. من اینها را در Grace Atwood دیدم و مجبور شدم برای خودم یک جفت بخرم. من آنها را به عنوان لباس خواب می پوشم ، اما به راحتی می توان آنها را به عنوان یک لباس معمولی پوشید. من تا XL اندازه گرفتم چون می خواستم اینها شبیه به زمانی باشد که بوکسورهای جو را وام می گیرم و دکمه هایش را می گیرم.


خواندن

تصویر از طریق Target

دنیای زیبا ، کجایی توسط سالی رونی

16 دلار

من از سالی رونی سیر نمی شوم و با حوصله منتظر انتشار این کتاب بودم! نوشته های او چنین خوانده می شود که شما با یک دوست قدیمی صحبت می کنید که مدت زیادی است با او تماس نگرفته اید. من عاشق سبک نثر و مکالمه او هستم.


خشک

تصویر از طریق آمازون

قفسه ظرف

78 دلار

من بیش از یک سال است که به دنبال قفسه ظرف مناسب هستم. این مورد در جستجوی من ظاهر شد و همه چیز است که من می خواستم. دستگیره ها جابجایی آن را آسان می کنند ، طراحی آن به اندازه ای جذاب است که اجازه می دهد روی میز کار قرار بگیرد و به خوبی ساخته شده است.


فروشگاه

تصویر از طریق Crate & Barrel

کابینت صندوق و بشکه

2،499 دلار

ما چند قطعه واقعاً عالی Crate & Barrel را به اتاق خانواده خود اضافه کردیم و سپتامبر اولین ماه کامل بود که ما واقعاً آنها را در فضا تجربه کردیم. این کابینت ذخیره سازی فوق العاده است. این بازی از نظر شلوغی که از اسباب بازی های بچه ها جمع می شود ، تغییر کرده است. و از آنجا که آنها به راحتی به اسباب بازی های مورد علاقه خود دسترسی دارند ، خیلی بیشتر با آنها بازی می کنند (و کمتر از قبل تلویزیون تماشا می کنند).


یادداشت ویراستار: این مقاله شامل پیوندهای وابسته است. Wit & Delight از پیوندهای وابسته به عنوان منبع درآمد برای تأمین مالی عملیات کسب و کار و وابستگی کمتر به محتوای مارک دار استفاده می کند. Wit & Delight پشت همه توصیه های محصول قرار دارد. هنوز در مورد این پیوندها یا روند ما س questionsالی دارید؟ با خیال راحت به ما ایمیل بزنید.