اکتبر 2021 فال: روابط خود را ارزیابی کنید

با حرکت به سمت اکتبر 2021 ، در ابتدا با موانع ، تأخیرها و رکود قابل توجهی روبرو می شویم. بسیاری از قدرتهای آسمانی درون آسمان در مرحله ای هستند که ما آن را مراحل عقب گرد می نامیم. با این حال ، با حرکت به جلو ، بسیاری از سیارات بیدار می شوند ، بنابراین در پایان ماه ، زندگی سرانجام احساس می کند که با سرعت بیشتری پیش می رود.

پلوتو ، دگرگونی حاکم ، سپس زحل ، پشتکار حاکم ، سپس مشتری ، گسترش حاکم ، و سرانجام عطارد ، ارتباطات حاکم ، همگی از خواب غفلت می کنند تا در نهایت نعمت خود را به زندگی ما باز گردانند. قابل توجه ترین حالت عطارد ، عطارد خواهد بود ، زیرا او در علامت زودیاک برج تراز پشت کرد. این بدان معناست که در طول ماه ، ما روابط و مشارکت های خود را بررسی می کنیم تا ارزیابی کنیم که آیا آنها در تعادل هستند یا نه و ما هر آنچه را که می خواهیم از آنها دریافت می کنیم. در حالی که ما موقعیت ها و ارتباطات گذشته را می پوشیم ، فرصتی واقعی برای تغییر مسیر ، هماهنگی بیشتر و یا حرکت به سوی روابط بهتر در آینده در اختیار خواهیم داشت. انتخاب با شما است.

در فال شخصی خود در زیر ببینید که ماه اکتبر برای علامت زودیاک شما چه برنامه ای دارد!

ARIES

در رابطه با روابط در ماه اکتبر ، برج حمل ، اولویت اصلی شماست. با چرخش خورشید ، ماه جدید ، عطارد و مریخ در آسمان ، شما ممکن است برنامه های مهمی را در زمینه مشارکت داشته باشید و بهترین کار خود را به صورت تیمی انجام دهید. اتحادیه های موجود بیشتر از اتحادیه های جدید ترجیح داده می شوند ، اما قوچ های مجرد هنوز ممکن است فرصت هایی برای همسویی با افرادی که دارای پتانسیل ماندگاری هستند داشته باشند. با این وجود ، علیرغم تمام شتاب هایی که اتحادیه های شما را به جلو می برد ، هنوز هم احتمالاً نوعی سردرگمی یا سوء ارتباط در آنها وجود خواهد داشت ، زیرا عطارد در اینجا عقب گرد است.

آخرین موردی که باید در این ماه به آن توجه شود ورود ماه کامل به علامت زودیاک شما در 20 سپتامبر خواهد بود. این قمری شما را در کانون توجه قرار خواهد داد زیرا می توانید به یک هدف اصلی شخصی برسید. شکرگزار باشید زیرا جهان به شما لبخند می زند. خیلی دوست داشتنی هستی

TAURUS

خود را برای بالا بردن سرعت آماده کنید ، ثوروس. ماه اکتبر توجه قابل توجهی به مشاغل و زندگی حرفه ای شما با خورشید ، ماه جدید ، عطارد و مریخ دارد که به بهره وری شما کمک می کند. این بدان معناست که شما در پروژه های حرفه ای پیشرفت چشمگیری خواهید داشت ، زیرا بسیاری از آهن های مختلف را در آتش جابجا می کنید.

با این حال ، با پیام رسان کیهانی ما در مرحله برگشتی ، می توانید احساس کنید که در مورد مسئولیت ها و مهلت های شما سردرگمی یا سوء ارتباط وجود دارد و شاید برخی تاخیرها یا رکود عمومی نیز وجود داشته باشد. خوش شانس شما ، ماه کامل در بخش استراحت شما در 20 اکتبر ظاهر می شود و به شما کمک می کند تا دراز بکشید و دوباره شارژ شوید.

آخرین موردی که باید در این ماه مورد توجه قرار گیرد این است که روند رو به رشدی پیرامون تعهدات و مشارکت های اصلی وجود خواهد داشت و سیاره ها گوشه ای از توجهات را به سوی جایی که شما دو نفر در حال حرکت هستید تبدیل می کنند.

جوزا

قلب خود را باز کنید ، جوزا. ماه اکتبر به احتمال زیاد برای شما ماه جادویی خواهد بود و زمان بیشتری را برای لذت ، سرگرمی ، سرگرمی و عاشقانه به شما می دهد. با وجود سیارات زیادی در مدار علاقه خود – و ماه جدیدی که در 6 اکتبر به اینجا می آید – شما فراخوان جهان را برای لذت بردن از خود احساس خواهید کرد. دوقلوهای مجرد فرصت قابل توجهی برای گذراندن مسیر با همسر و یا خواستگاران سکسی پیدا می کنند که آتش خود را روشن می کنند! زوج های متعهد همچنین می توانند ادویه را به روابط خود بازگردانند.

ماه کامل در 20 اکتبر بخش اجتماعی شما را برجسته می کند و به طور بالقوه به شما کمک می کند تا در رویدادی هیجان انگیز شرکت کنید که در آن با دوستان جدید ملاقات می کنید یا با دوستان خود نزدیک می شوید. جادو را ضبط کنید ، جوزا.

سرطان

ماه اکتبر توجه زیادی به زندگی داخلی شما ، سرطان ، می شود. ماه نو در این حوزه خانه و خانواده شما را برجسته می کند و در 6 اکتبر می رسد. برخی از سرطان ها ممکن است حرکت کنند ، فضای زندگی خود را اصلاح کرده یا در یک رویداد مهم خانوادگی شرکت کنند. بازسازی و یا مداخله برای رسیدگی به یک اختلاف بزرگ خانوادگی نیز امکان پذیر است ، زیرا مریخ آتش را به این عرصه می رساند.

یک نقطه عطف بزرگ حرفه ای ممکن است در نزدیک ماه کامل در 20 اکتبر آشکار شود – نام شما را در آسمان بنشانید انگار که از پرچم آسمان اعلام شده است! ارتقاء ، پیشنهاد شغل جدید با یک شرکت رقابتی ، جایزه یا تشخیص ممکن است آشکار شود. با این حال ، اگر شما نیاز به امضای قراردادها دارید ، تا زمانی که منتظر بیدار شدن عطارد در 18 اکتبر باشید ، باید در وضوح باشید تا با خوشحالی ادامه دهید.

LEO

احساس می کنید اشکال سفر ، لئو؟ خوب ، مطمئناً قصد دارید! با توجه به این که نیروی سیاره ای بخش های مسافرت کوتاه و طولانی شما را گرم می کند ، می توانید از طریق سفرهای سریع ، تعطیلات یا پروازهای تجاری شروع به کار کنید. ماه نو در 6 اکتبر ممکن است به شما در تنظیم برنامه ها و بررسی برنامه های سفر کمک کند ، در حالی که ماه کامل در 20 اکتبر به احتمال زیاد شما را به خانه باز می گرداند تا استراحت کنید. اگر نمی توانید آزادانه اوج بگیرید ، می توانید از این انرژی سیاره ای برای برنامه ریزی برای سال 2022 استفاده کنید.

با این حال ، روش دیگری که می تواند همه را نشان دهد این است که شما در عوض ممکن است به ویژه بر پروژه های مرتبط با ارتباطات ، دانشگاهیان یا تجارت بین المللی تمرکز کنید. مهم نیست که چه اتفاقی می افتد ، به احتمال زیاد شاهد افزایش فعالیت ها خواهید بود و ممکن است در هفته های آینده حداقل یک قرارداد حیاتی امضا کنید.

VIRGO

با حاکم سیاره ای خود ، عطارد ، در تمام ماه از بین می رود ، به احتمال زیاد در مورد بالا یا پایین بودن راه ، سردرگم دچار سردرگمی خواهید شد. همانطور که عطارد در بخش مالی شما رقص می کند ، ممکن است در مورد پول ، درآمد یا شغل خود دچار سردرگمی شوید. با این حال ، ماه نو در این بخش در 6 اکتبر می آید – و با توجه به اینکه خورشید و مریخ انرژی خود را در بیشتر ماه به اینجا می رسانند ، احتمال اینکه بتوانید بدون توجه به آنچه جهان به سوی خود پرتاب می کند ، به جلو حرکت می کند ، بیشتر است. شما!

ماه کامل این ماه در منطقه سرمایه گذاری و دارایی شما قرار می گیرد و به طور بالقوه مازاد یا هزینه ای را نزدیک 20 اکتبر به ارمغان می آورد. سال در رفاه خوش آمدید.

ترازو

فصل تولد است ، ترازو ، و شما سردسته هستید! با داشتن قدرت سیاره ای در علامت زودیاک ، شما پنجره ای نادر در زمان دارید تا به سمت مهمترین اهداف شخصی یا حرفه ای خود پیش بروید. مهمترین ماه جدید سال در 6 اکتبر برای شما وارد می شود و دریچه ای به سوی امیدها و رویاهای قلبی شما باز می کند. خود را تأیید کنید و در مورد آنچه می خواهید در سال آینده نشان دهید روشن باشید. خورشید و مریخ مقدار بیشتری از مغناطیس و شجاعت را برای شما به ارمغان می آورند ، اما با عطارد عطارد در علامت زودیاک شما اتفاق می افتد ، ممکن است در مورد اینکه کدام راه برای ادامه مسیر بهتر است گیج شوید.

در اواخر ماه ، ماه کامل در منطقه مشارکت شما در 20 اکتبر ظاهر می شود و به شما کمک می کند تا به هم نزدیک شوید یا راههای جداگانه خود را طی کنید. مجردهای مجرد ممکن است فرصتی عالی برای یافتن فردی با قابلیت ماندگاری داشته باشند.

عقرب

اکتبر می تواند آهسته ترین ماه سال برای شما باشد ، عقرب. با این همه انرژی سیاره ای در بخش خصوصی و مخفی استراحت ، می توانید از دوره آهسته تری برای شارژ مجدد و استراحت لذت ببرید. یا ممکن است در توسعه پروژه ها و برنامه های مهمی که هنوز برای روشنایی روز آماده نیستند سخت کار کنید. با عقب نشینی عطارد ، ایده آل است که تصمیمات بزرگ خود را تا 18 اکتبر به هر حال متوقف کنید.

ماه کامل در 20 اکتبر اتفاق می افتد و بر شغل شما تمرکز می کند. ممکن است یک کار یا پروژه به پایان برسد ، یا می توانید دریابید که کار بیشتری را انجام می دهید و برای موفقیت مراقبت می کنید.

آخرین اما مطمئناً مهمترین نکته ، ورود خورشید به علامت زودیاک شما در 23 ، با پیوستن مریخ آتشین در 30 ام است. برای شعله ور شدن ، جذابیت جنسی و اعتماد به نفس خود آماده شوید!

قوس

اکتبر ممکن است سرگرمی زیادی را برای شما به ارمغان آورد ، قوس! با انبوهی از انرژی سیاره ای که در بخش اجتماعات و دوستی های شما جمع شده است ، واضح است که شما محبوب ترین بازیکن جهان هستید! ماه نو در 6 اکتبر می آید و ممکن است موجی از دعوت ها و پیام های افرادی را که شما را می پرستند و از شما حمایت می کنند ، به همراه داشته باشد. این دوره ای فرخنده است تا بتوانید با مخاطبین قدیمی تماس بگیرید – به ویژه با عطارد به عقب در این حوزه.

ماه کامل این ماه در شب 20 اکتبر می رقصد و باعث می شود قلب و روح شما مانند آتش بازی در آسمان فوران کند. این جنون طرف پرشور ، خلاق و عاشقانه شما را برجسته می کند و به شما امکان می دهد آن را با رنگ های زنده بیان کنید. از همه چیز که جهان برای شما به ارمغان می آورد لذت ببرید.

خرچنگ

موضوعات حرفه ای تمرکز اصلی ماه اکتبر ، برج خاله است. به احتمال زیاد با حرکت خورشید ، عطارد و مریخ ، انرژی و موفقیت زیادی را در کنار هم مشاهده خواهید کرد. ماه نو در 6 اکتبر می آید ، به احتمال زیاد راه را برای شما باز می کند تا به بلندپروازیتان برسید ، ارتقا دهید یا از یک دستاورد مهم مطلع شوید.

با این حال ، با عقب نشینی عطارد در همین بخش ، شما به احتمال زیاد بر کار قبلی ، مدیران یا شرکت ها متمرکز خواهید شد – و حتی ممکن است از یکی از آنها مطلع شوید! اگر به هر دلیلی عقب گرد برخی تاخیرها یا رکود را به همراه دارد ، آنها را نعمت های مبدل در نظر بگیرید.

آخرین موردی که باید به آن اشاره شود ورود ماه کامل به حوزه داخلی شما خواهد بود که در شب 20 اکتبر طلوع می کند. برخی از برج های خرس می توانند حرکت کنند ، تصمیم بگیرند که فضای خود را اصلاح کنند یا زمان بیشتری را با اقوام خود بگذرانند.

AQUARIUS

اکتبر ممکن است فرصتی را برای شما به ارمغان بیاورد یا روال عادی خود را تغییر دهید ، دلو! با حرکت سیاره ای بسیار هیجان انگیز در بخشهای کوتاه و طولانی راه خود ، می توانید در بسیاری از سفرهای سریع ، تعطیلات یا پروازهای تجاری مشورت کنید. ماه نو در 6 اکتبر و ماه کامل در 20 اکتبر هر دو می خواهند شما را از محدوده آسایش خود بیرون کنند تا درباره خود ، مردم و جهان بیشتر بدانید – عقب ننشینید! در صورت امکان اکنون وارد آن شوید ، زیرا در اواخر ماه ، جهان شروع به برجسته سازی خانه ، خانواده و زندگی خانوادگی شما می کند.

آخرین نکته ای که باید به آن توجه کنید: به دلیل تحت الشعاع قرار گرفتن عطارد در ماه ، تمام جزئیات خود را سه برابر بررسی کنید و زمان زیادی را برای تأخیرها در صورت عدم برنامه ریزی کامل پروازها یا حمل و نقل اختصاص دهید.

حوت

رفاه مالی در منوی ماه اکتبر شما ، حوت! وقت آن است که در حوضچه های غنی خود شنا کنید. در آغاز ماه ، مقدار زیادی انرژی سیاره ای در بخش سرمایه گذاری ها و دارایی های شما مستقر می شود و با آمدن ماه جدید در اینجا در 6 اکتبر ، ممکن است اکنون بشنوید که بخشی از تغییرات در راه است. پاداش ، تسویه حساب یا وام می تواند تأیید شود. با این حال ، از مرحله عطارد عطارد مطلع باشید ، که می تواند برخی موارد را مبهم کرده و باعث سردرگمی شود.

آخرین موردی که باید به آن توجه کنید ورود ماه کامل به بخش درآمد شما در 20 اکتبر است که به طور بالقوه باعث افزایش دستمزد یا اخبار مربوط به یک شغل جدید می شود. اجازه ندهید کیهان به هدر برود – در این زمان به طور فعال به دنبال ثروت باشید و به زودی می تواند متعلق به شما باشد.