این غذای آسان و خوش طعم را به طور کامل روی کباب پز خود درست کنید

آشپزخانه تمام شده است. من حدود دو هفته است که در آن آشپزی می کنم و دوستان ، این با شکوه است. من فکر می کردم لحظه ای که آشپزخانه ام را برگردانده ام ، دیگر هرگز نمی خواهم بیرون غذا بخورم ، اما نمی توانم جلوی خودم را بگیرم. من عاشق آشپزی در فضای باز ، مراسم شروع کباب پز ، عطر گلوله های چوبی و طعم ذاتی آب دهان کبابی که غذا را اشباع می کند ، هستم.

در اوایل تابستان امسال ، من تلاش اولیه خود را برای کباب کردن و نحوه استفاده آسان از کوره تراگر به اشتراک گذاشتم. خوب ، مردم ، تابستان طولانی بدون آشپزخانه بود و می توانم با اطمینان کامل بگویم که من در هنر کباب کردن مسلط هستم.

من همه چیز را از پیتزا گرفته تا میگو تا هلو برشته تا چغندر دودی کباب کرده ام. کباب پز ما نیز سیگاری است و سبزیجات بو داده بدون طعم دودی اضافی داخل آن طعم مشابهی ندارند.

این غذا بسیار ساده آماده می شود و حتی ساده تر می توان آن را با Traeger و ویژگی های آن طبخ کرد. من می توانم دمای ایده آل خود را در Traeger تنظیم کنم ، و آن می ماند آنجا. نمی توان حدس زد که چه مقدار زغال چوب اضافه کنم یا در دمای مناسب – می توانم آن را تنظیم کنم و فراموش کنم … اما فراموش نخواهم کرد ، زیرا Traeger دارای دمای کامل است. My Traeger Ironwood 885 دارای یک مانیتور دمای داخلی است ، که به شما هشدار می دهد وقتی غذای شما به دمای دلخواه رسید – دیگر حدس نزنید که ذغال ها آماده هستند و دیگر حدس نزنید که کجا غذا را قرار دهید تا زیاد پخته نشود. نیازی به تایمر نیست زیرا تراگر به تلفن من هشدار می دهد که وقتی غذا آماده است به من اطلاع دهد.

با تمام ویژگی های کوره ، من می توانم در طول سال کباب کنم. بدون ایستادن در برف در انتظار کوره. عدم بررسی زغال سنگ و یا کنترل دما. این یک تغییر بازی است.

از طریق آزمایش و خطای خوشمزه ، من یک غذای مناسب برای همه چیز به دست آورده ام. این غذا ساده ، خوشمزه و فوق العاده سیر کننده است. کمی کار آماده سازی وجود دارد ، اما وقتی همه مواد خرد شده و ترشی شوند ، آماده نشستن روی گریل هستند.

کامبر پخته و خرما با نان تست کبابی سرو کنیدبه

بادمجان برش خورده روی آن را با روغن چیلی و جعفری پر کنیدبه

سالاد رادیکیو با شات کارامل شده و روغن موسیر

ماهی قزل آلا پخته با مرکبات و شوید

استیک کناری کبابی

من به شدت توصیه می کنم گلوله های Traeger Signature را اضافه کنید تا طعم دودی به غذا بدهد که با همه چیزهایی که در بشقاب قرار می دهید ، مناسب است.

من کباب پز خود را روی 450 درجه تنظیم کردم و روی آن را درست مثل یک اجاق گاز/اجاق گاز پختم.

ابتدا روغن مخصوص موسیر کارامل شده را گرم کردم. کامبرت پخته شده را در ظرف مخصوص اجاق گاز در بالای قفسه قرار دادم. هنگامی که موسیرها عرق کردند ، ماهی قزل آلا را روی قفسه بالایی قرار دادم و به مدت 12 دقیقه یا بیشتر پختم. هنگامی که ماهی قزل آلا پخته شد ، موسیر کاراملی شدن خود را به پایان رسانده بود و کاممبر در حال حباب زدن بود. همه چیز از کوره خارج شد و سپس تنها کاری که باید انجام دادم این بود که استیک کناری را به مدت 5 دقیقه در هر طرف بگذارم ، که زمان مشابهی با زمان مورد نیاز نان و بادمجان بود.

پختن این غذا در تراگر طعم و بافت همه چیز را در بشقاب من افزایش داد. دودی که توسط کاممبر حفظ شده بود یک سورپرایز فوق العاده بود و من خودم را در حال ایستادن در آشپزخانه برای ناهار خوردم! من این نوع پخت را برای سرگرمی نیز بسیار توصیه می کنم. شما می توانید تمام غذاهای خود را در مدت زمان نسبتا کوتاهی تهیه کنید و این بهانه ای است برای لذت بردن از آخرین روزهای هوای گرم.

روی گریل خود چه می پزید؟


نکته ویراستار: این پست توسط Traeger حمایت می شود. غرامت دریافتی ما در ازای قرار دادن در Wit & Delight برای خرید لوازم ، استخدام عکاس ، نوشتن/ویرایش پست وبلاگ و حمایت از تیم بزرگتر پشت Wit & Delight استفاده می شود.

در حالی که غرامت در ازای پوشش دریافت می شد ، همه افکار و نظرات همیشه متعلق به من است. پست های حمایت شده مانند این به ما امکان می دهد محتوای پویای بدون پشتیبانی را ادامه دهیم. از حمایت شما از شرکای ما متشکریم!