با تیم بازاریابی جدید خود (دارای هوش مصنوعی) آشنا شوید

با تشدید رقابت آنلاین و تکامل انتظارات مصرف کنندگان ، جدیدترین نوآوری Unbounce بخش مهمی از جاه طلبی های تهاجمی شرکت است: برای کمک به مشاغل کوچک و متوسط ​​(SMB) بازاریابی خود را با بینش های بازاریابی هوش مصنوعی که به طور سنتی برای شرکت های بزرگ طراحی شده است ، بهینه کنید.

پلتفرم Unbounce Conversion Intelligence پیشنهادات شرکت را فراتر از صفحات فرود برای پاسخگویی به نیازهای SMB ها با هدف افزایش رشد آنها ، گسترش می دهد.

این پلتفرم هوش بازاریابی را با یادگیری ماشینی برای افزایش نرخ تبدیل کمپین های بازاریابی در هر نقطه تماس جفت می کند. تشکیل شده از مجموعه ای از راه حل های هوشمند ، از جمله Smart Builder ، Smart Traffic ، و دستیار جدید رونویسی هوش مصنوعی ، Smart Copy، پلتفرم جدید سریعترین راه را برای افزایش تبدیل بازدیدکنندگان با استفاده از هوش تبدیل ارائه می دهد – یک رویکرد جدید مخرب در بازاریابی.

“از زمان باز شدن درهای ما بیش از 10 سال پیش به عنوان یک مبتکر در نرم افزار صفحه فرود ، Unbounce وجود داشته است تا با سهولت دسترسی به ابزارهای ضروری بازاریابی دیجیتال ، به کسب و کارهای کوچک هوشمندتر تبدیل شود.” تامارا گرومینسکی ، مدیر ارشد استراتژی Unbounce. “با این حال ، امروز ، ما شاهد عقب ماندگی مشاغل کوچک هستیم در حالی که شرکت های بزرگ با بودجه بزرگ بر فضای رقابتی تسلط دارند.

“هوش تبدیل به بازاریابان با بودجه و تیم محدود اجازه می دهد تا تخصص خود را با بینش های هوش مصنوعی مبتنی بر داده برای ایجاد و بهینه سازی بالاترین کمپین های تبدیل ممکن ، جفت کنند. ساده است: بازاریابانی که از این روش جدید استقبال نمی کنند ، عقب می مانند. “

هوش تبدیل: عصر جدید بازاریابی

با استفاده از بستر اطلاعات تبدیل Unbounce ، بازاریابان مشاغل کوچک می توانند دانش خلاقانه خود را با یادگیری ماشینی ترکیب کنید تا بدون زحمت ارتباط ایجاد کنید ، نرخ تبدیل را افزایش دهید و درک کنید که زمان خود را برای تأثیر بهینه در کجا صرف می کنند.به این پلتفرم که یک بازی ساز برای افراد مبتدی و بازاریابان است ، سریع ترین راه را برای افزایش تبدیل بازدیدکنندگان از طریق راه حل های زیر برای تبدیل اطلاعات ارائه می دهد:

  • کپی هوشمند: راه حل جدید رونویسی هوش مصنوعی که امروز منتشر شد ، Smart Copy از GPT-3 برای تولید کپی شبیه انسان در عرض چند ثانیه و به شش زبان مختلف برای تبلیغات ، ایمیل ها ، صفحات فرود ، پست های وبلاگ ، فیلم های TikTok ، زمین های بازی و 40 مورد نیاز برای ایجاد کپی استفاده می کند.
  • سازنده هوشمند: ایجاد کننده صفحه فرود مبتنی بر هوش مصنوعی که به بازاریابان اجازه می دهد صفحاتی در برند ایجاد کنند که برای تبدیل و بر اساس صنعت خاص و اهداف کمپین یک بازاریاب طراحی شده است.
  • ترافیک هوشمند: یک ابزار بهینه سازی خودکار برای SMB ها که بازدیدکنندگان شما را با بهترین صفحات فرود خود متصل می کند تا به طور متوسط ​​30 درصد تبدیل را افزایش دهد ، در حالی که الگوهای تبدیل را در کمتر از 50 بازدید برای صفحات فرود شناسایی می کند. در مقایسه با آزمایش A/B سنتی ، ترافیک هوشمند صرفه جویی در هزینه ، زمان و تلاش بازاریابان را کاهش می دهد و نیاز به یک صفحه قهرمان را حذف می کند.

“راه حل Unbounce Smart Copy به من انگیزه می دهد. سباستین هوفت ، بنیانگذار Redesign Records ، می گوید: “این شبیه طوفان فکری با یک اتاق پر از مردم است ، اما این فقط من و” دستیار “رونویسی هوش مصنوعی من است. “بدون کپی هوشمند ، من چهار ساعت بیشتر در روز صرف تهیه نسخه می کنم– زمان گرانبهایی که ترجیح می دهم صرف ساختن نام تجاری و کسب و کار خود کنم. در حال حاضر ، می توانم تا مدتها به بلوک نویسندگان بگویم و از کیفیت و عملکرد محتوای خود اطمینان داشته باشم. “

راه حلی برای SMB های محدود و مقرون به صرفه

صاحبان مشاغل کوچک امروزی با زمان محدود ، بودجه تبلیغاتی و تخصص بازاریابی روبرو هستند تا در چشم انداز دیجیتال بسیار شتاب گرفته به مخاطبان دسترسی پیدا کنند. تحقیقات نشان می دهد که 47 درصد از صاحبان مشاغل کوچک بازاریابی را به تنهایی انجام می دهند و به ناچار کلاه زیادی بر سر می گذارند.

با Unbounce به عنوان بخش اصلی تیم بازاریابی خود ، مشاغل کوچک توانسته اند بدون بودجه جدید موفقیت خود را افزایش دهند ، نرخ تبدیل را در همه بخشها بهبود بخشند و اعتماد مورد نیاز برای توسعه تجارت خود را افزایش دهند. ضمن کاهش نیاز به طراح ، کپی رایتر یا متخصص بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO).

جاناتان ناکاش ، بنیانگذار Webistry ، می گوید: “برای بسیاری از بازاریابان SMB ، تلاش برای بازاریابی در حالی که تلاش می کنند تجارت خود را با بودجه محدود توسعه دهند ، کاری دلهره آور و به ظاهر غیر ممکن است.” “تغییر چشم انداز دیجیتالی به این معناست که بازاریابی یکپارچه و سنتی دیگر نتیجه ای در بر ندارد و مشاغل کوچک مانند من باید تجربیات بازاریابی معنی داری را ایجاد کنند که باعث بقاء تبدیلات شود.

“با Unbounce ، ما توانسته ایم مشتریان خود را افزایش دهیم ، مخاطبان هدف آنها را بهتر بشناسیم و به آنها برسیم و با تغییر چشم انداز دیجیتال همگام باشیم.”