با تیم کوچک فروش رویاهای بزرگ آشنا شوید

وقتی بازاریابی به درستی انجام شود ، چیزی بیشتر از بازده سرمایه گذاری یا معیارهای نام تجاری است.

این می تواند برای مخاطبان الهام بخش باشد ، داستانهای معنی دار بگوید و اطلاعات ارزشمندی را با جهان به اشتراک بگذارد.

وقتی از “بازاریابی در حال حرکت” صحبت می کنیم ، مارک های جهانی مانند نایک یا داو به راحتی به ذهن می آیند. آیا می دانید ، کمپین های گسترده ای که ویروسی می شوند ، شما را با پیام های امیدبخش امید و شگفتی خود گریه می کنند و 10 سال پس از آن توسط عمه آنت به شما ارسال می شود؟

برای مشاغل کوچک و متوسط ​​(SMB) ، کمپین های بازاریابی ممکن است کوچکتر باشند– بیایید ، چه کسی بودجه ای برای تبلیغات در سوپرباول دارد؟! – اما هیچ دلیلی وجود ندارد که آنها نتوانند همان مشت را جمع کنند.

کمپین های بازاریابی عالی زمانی برجسته می شوند که بازاریابان شجاع از فرصت استفاده کرده و طبق قوانین خاص خود در بازی پیش قدم شوند. و این دقیقاً همان کاری است که تیم در همه زنان انجام می دهد. آنها بدون ترس از وفادار ماندن به مأموریت خود ، با جسارت تاکتیک های go-to را آزمایش کرده و دوباره بررسی می کنند تا یک تجربه بازاریابی واقعاً منحصر به فرد ایجاد کنند.

به زبان ساده ، آنها شعار نمادین نایک را زنده می کنند: آنها فقط این کار را انجام می دهند.

ملاقات با allWomen – یک تیم کوچک با یک ماموریت بزرگ

در بیانیه ماموریت چیست؟ برای بسیاری از شرکت ها ، این یک اعلامیه کشیده است که در سرسرای خود با رنگ های برجسته رنگ آمیزی شده است. برای allWomen مستقر در بارسلونا-آکادمی ای که زنان نیروی کار را برای تصدی و پیشرفت در موقعیت های فنی مهارت می دهد-این چیزی است که به همه آنها ، از عملیات تا بازاریابی ، نیرو می بخشد. طولانی و بیش از حد پیچیده نیست. ساده است و مستقیماً سر اصل مطلب می آید:

لورا فرناندز گیمنز ، مدیرعامل و بنیانگذار ، allWomen

هدف ما از بین بردن شکاف جنسیتی در فناوری و همچنین توانمندسازی زنان در هر زمینه یا زندگی در جامعه ما است. -لورا فرناندز گیمنز ، مدیرعامل و بنیانگذار ، allWomen

با چنین هدفی ، ریشه یابی برای همه زنان بسیار آسان است – چه نوع ترولی علیه توانمندسازی است ، درست است؟ اما یک داستان عالی به این معنی نیست که موفقیت برای تیم آسان است.

نگاه کردن به چشم انداز

در حال حاضر ، تنها حدود 25 درصد از مشاغل فناوری در اختیار زنان در سراسر جهان است. به نظر می رسد یک فرصت بزرگ برای شرکت های مستعد استعدادیابی برای جذب نیرو است ، درست است؟ اشتباه. وقتی صحبت از افزایش تعداد زنان در نقش های فناوری می شود ، یک شمع آهسته سوز است. به عنوان مثال ، مهندسان نرم افزار زن تنها 2 درصد در آخرین سال افزایش یافته اند *21 سال* و این به خاطر عدم تلاش نیست. گزارش شده است که 66 درصد از زنانی که وارد حوزه های فناوری می شوند هیچ مسیر شغلی مشخصی در آینده پیدا نمی کنند و اغلب این صنعت را به طور کامل ترک می کنند. با موضوعاتی مانند شکاف در حقوق ، تبعیض جنسیتی و تعصب و آزار و اذیت محل کار در صنایع فناوری ، فروش سختی است.

سپس ما حتی از یک صنعت آموزش مداوم و رقابتی که به طور فزاینده ای رقابت می کند ، یاد نمی کنیم – یک چالش اضافه شده زیرا همه زنان فقط با نیمی از دانش آموزان بالقوه مانند رقبای خود صحبت می کنند. (آنها فقط با آنها صحبت می کنند زنان، نه همه مردم – دیروز.)

این موانع فقط نتایج allWomen را بسیار چشمگیرتر می کند. تنها در سه سال پس از باز شدن درهای خود ، این استارتاپ کوچک به 11 کارمند ، 20 مربی ، 280 فارغ التحصیل (و در حال افزایش این تعداد) و هزاران نفر از اعضای جامعه که در سری وبینارها و رویدادهای شبکه ای خود می پیوندند – با یک نفر ، افزایش یافته است. گسترش جهانی در حال حاضر در دست اقدام است.

مهمتر از همه ، 80 students از دانش آموزان در موقعیت های هدف خود استخدام شده اند. این نقش در علوم داده ، مدیریت محصول ، توسعه وب ، طراحی UX/UI و نوشتن UX دارد. در مورد مأموریتی صحبت کنید که بیش از کلمات جسورانه روی دیوارها نیست!

بنابراین ، راز allWomen چیست؟ چگونه آنها از یک استارتاپ کوچک به یک بازیکن جهانی تازه کار تبدیل شدند؟

همه چیز با انجمن شروع می شود

قبل از راه اندازی allWomen ، مدیرعامل و بنیانگذار شرکت لورا فرناندز گیمنز خود را در استارتاپ و شبکه فناوری بارسلونا در حال زندگی و تنفس یافت. او که از سابقه رسانه ای برخوردار بود ، با پیوستن به جوجه کشی استارتاپی ، سازندگان بارسلونا – و در نهایت مدیریت این سازمان ، اشتیاق خود را برای ایجاد جوامع مشارکتی پیدا کرد.

لورا که در بخش های راه اندازی ، فناوری و آموزش و پرورش فعال بود ، شکاف های جنسیتی را در صنایع فناوری و استارتاپی مشاهده کرد و ایده برای همه زنان زنده شد.

“من همیشه می دانستم که عناصر اصلی از ابتدا چه خواهند بود: آموزش ، اجتماع ، فمینیسم و ​​فناوری.” لورا توضیح می دهد.

این مفهوم “جامعه” یک رشته طلایی است که از طریق سازمان می گذرد. برای ترویج شبکه ، زنانی که دارای پست های رهبری در شرکت های پیشرو در زمینه فناوری هستند ، دوره هایی را برگزار می کنند و همچنین وبینارهایی با دعوت نامه باز می کنند که موضوعاتی از فمینیسم تا مذاکره درباره حقوق را بررسی می کند.

جامعه همچنین یکی از ویژگیهای کلیدی در تلاشهای بازاریابی ژنرال آنها است. پاتریشیا فرناندز کارلو ، مدیر ارشد بازاریابی توضیح می دهد که این یکی از دلایل بزرگی است که باعث می شود آنها Google Ads یا حتی SEO را در اولویت قرار ندهند. پاتریشیا توضیح می دهد: “اگر به استراتژی های سایر رقبا توجه کنید ، تاکتیک هایی که آنها دنبال می کنند و کمپین هایی که آنها ایجاد می کنند ، همه یکسان هستند.”

پاتریشیا فرناندز کارلو ، CMO ، allWomen

ما متفاوت هستیم زیرا فقط یک آکادمی نیستیم. اگر شما فقط به دنبال یک اردوی راه اندازی برای بهبود علم داده یا مهارت های UX خود هستید ، بازیکنان زیادی وجود دارند که دقیقاً همین را ارائه می دهند. برای ما بسیار مهم است که وقتی کسی ما را پیدا کرد ، احساس کند زنان دیگری آنجا بوده اند و آنها را درک خواهند کرد ، از معلمان گرفته تا فارغ التحصیلان. و این چیزی است که شما فقط نمی توانید در Google Ad قرار دهید. – پاتریشیا فرناندز کارلو ، CMO ، allWomen

در عوض ، تیم بیشتر بودجه PPC خود را به فیس بوک ، اینستاگرام و LinkedIn می دهد ، جایی که آنها فضای بیشتری برای توسعه پیام و صحبت خود دارند با مخاطبان آنها به جای در آنهابه “ایجاد جامعه برای ما بسیار بهتر از استراتژی های معمول کسب بازاریابی است. و به همین دلیل است که استراتژی بازاریابی ما را مشخص می کند ، ”پاتریشیا می افزاید.

برای بازاریابی شجاعانه با جسارت متفاوت بودن چطور؟

مشاغل کوچک مانند همه زنان نیاز به خلاقیت دارند تا بتوانند در مقابل بازیگران بزرگ در صنایع خود به رقابت بپردازند. allWomen این کار را با شجاعت در بازاریابی خود انجام می دهد و از آزمایش تاکتیک های مورد اعتماد نمی ترسد. اما آزمایش زمان می برد و اغلب تیم های کوچک چنین ظرفیتی ندارند. در آنجاست که اطلاعات تبدیل به شما کمک می کند تا از بین دیگران متمایز شوید. این در مورد استفاده از قدرت هوش مصنوعی برای کسب سود بیشتر از بازاریابی شما ، با تلاش کمتر است.

تقویت با طراحی

همچنین جالب است که ببینید “جامعه” چگونه قیف فروش allWomen را شکل می دهد. پاتریشیا می گوید: “ما این قیف بازاریابی را داریم ، و هنگامی که با زنان تماس می گیریم یا با آنها ارتباط برقرار می کنیم ، نرخ تبدیل بالایی داریم ، زیرا هنگامی که فردی با بخش پذیرش ما صحبت می کند ، به طور کلی تغییر می کند.”

یک ترفند برای اطمینان از پیشروی چشم اندازها از طریق قیف برای ملاقات با تیم پذیرش ، طراحی یک تجربه دیجیتالی هدفمند و مرتبط است. “ما همیشه سعی کرده ایم طراحی و قابلیت استفاده را برای همه زنان متحد کنیم” او می افزاید

پاتریشیا فرناندز کارلو ، CMO ، allWomen

تصویر برای جامعه ما و ما مهم است. ما با یک طراح برای ایجاد یک نام تجاری خاص و ظاهر جذاب برای مخاطبین ما همکاری می کنیم. این نیز چیزی است که ما بوده ایم ، و پیوسته در حال توسعه آن هستیم. ما نظرات زیادی از مخاطبان خود در مورد طراحی دریافت می کنیم. – پاتریشیا فرناندز کارلو ، CMO ، allWomen

این در عمل چگونه به نظر می رسد؟ بیایید با صفحات فرود allWomen شروع کنیم.

برای مشاهده صفحه فرود کامل روی تصویر کلیک کنید.

مستقیم و دقیق ، درست است؟ تصادفی نیستبه پاتریشیا توضیح می دهد: “ما همیشه تلاش می کنیم تا همه اطلاعات مربوط به دوره های خود را به بهترین شکل ممکن از نظر کپی و طراحی محتوا ارائه دهیم.”

این به این معنی است که عناصر مختلف را در صفحات فرود دوره آزمایش کنید تا ببینید کدامیک از آنها بهترین عملکرد را دارند. به عنوان مثال ، آنها انواع مختلفی را ایجاد می کنند که شامل اطلاعات بیشتر یا کمتر در مورد دوره ها می شود تا ببینند چه چیزی باعث می شود کاربران برنامه درسی را بارگیری کنند. آنها همچنین زوایای مختلف ارزش پیشنهادی خود را با آزمایش پیام ها – از مهارت هایی که می آموزید تا حرکات شغلی که توسط دوره های allWomen امکان پذیر شده است – امتحان می کنند.

ببینید چگونه همه زنان با انواع صفحه فرود خود آزمایش می کنند؟
پاتریشیا فرناندز کارلو ، CMO ، allWomen

ما واقعاً بر پیامهایی که در هر لحظه برای مخاطبان ما طنین انداز می شود تمرکز کرده ایم ، زیرا این مهمترین بخش از ایجاد یک جامعه قوی از زنان همفکر است و با ماموریت ما در ایجاد دوره های فناوری برای زنان و توسط آنها همسو است. – پاتریشیا فرناندز کارلو ، CMO ، allWomen

و این استراتژی جواب می دهد. نرخ تبدیل صفحه فرود allWomen بین 16 تا 52 درصد است. برای بخش آموزش ، نرخ تبدیل متوسط ​​5.8 ager ناچیز است.

آن را بیرون از پارک بکشید رونق.

آشکار کردن قدرت طراحی … برای افزایش تبدیل ؟! این چه جادویی است؟ در واقع ، علم این مورد را بررسی می کند. در اینجا شما نیز می توانید چگونه یک صفحه فرود بدون طراح ایجاد کنید که نه تنها خوب به نظر برسد ، بلکه بهتر تبدیل شود.

آزمایش بدون ترس

تمایز کلیدی در استراتژی بازاریابی allWomen طرز فکر آزمایش است-و نترسیدن از بررسی مجدد روندهایی که ثابت شده است برای سایر شرکت ها کار می کند.

Google Ads ترفندی را انجام نمی دهد؟ مشکلی نیست!

پاتریشیا فرناندز کارلو ، CMO ، allWomen

هدف ما با allWomen همیشه ایجاد جامعه ای از زنان متعهد و متنوع بوده است که برای غلبه بر ترس آنها و ارتقاء مشخصات حرفه ای خود با دانش تکنولوژیکی تلاش کرده اند. برای انجام این کار ، ما از کانال های مختلف و جذاب امروزه برای جذب آنها استفاده کرده ایم. – پاتریشیا فرناندز کارلو ، CMO ، allWomen

مطمئناً این می تواند یک تاکتیک ترسناک باشد. در نهایت تمرکز تلاشهای آنها بر روی کانالهایی است که به بهترین نحو با مخاطبان هدف آنها ارتباط برقرار می کند. بجای اینکه تیم کوچک آنها سعی کند همه کارها را انجام دهد ، آنها روی کارهایی که کار می کنند تمرکز می کنند.

با این حال ، زنان فقط یک اسب ضرب المثل زین می کنند ، زیرا آنها دائماً در حال آزمایش تاکتیک های جدید و متفاوت هستند.

شما نمی توانید در یک مکان راحت شویدبه کریستینا مونکلوس ، متخصص بازاریابی دیجیتال در allWomen می گوید: زیرا فناوری و دیجیتال یک محیط فوق العاده سریع است و آنچه امروز برای شما کار می کند همیشه بهترین انتخاب نیست.

این شامل ورود هوش مصنوعی به بازی بازاریابی آنها می شود. با استفاده از ترافیک هوشمند ، allWomen لایه دوم مربوط به کمپین ها را اضافه می کند ، با این ابزار ترافیک را به گونه ای تغییر می دهد که به احتمال زیاد تبدیل می شود. و برای پاتریشیا و تیم ، اثبات آن در پودینگ است. او می گوید: “ما در واقع شاهد افزایش نرخ تبدیل هستیم که واقعاً هیجان انگیز است.”

پاتریشیا فرناندز کارلو ، CMO ، allWomen

ما عاشق کشف کانال ها ، ابزارها ، ویژگی ها و تاکتیک های جدید هستیم. این بخشی از طرز فکر ماست. هوش مصنوعی می تواند بینش های جدیدی را برای ما ایجاد کند تا راه های جدیدی را برای دسترسی به مخاطبان و دانش آموزان بالقوه ایجاد کند. ما از زمان حال و آینده ای که با هوش مصنوعی به سوی آن حرکت می کنیم بسیار هیجان زده هستیم. – پاتریشیا فرناندز کارلو ، CMO ، allWomen

بهینه سازی با هوش مصنوعی – آیا واقعاً سخت نیست؟ قطعا نه. برای بدست آوردن تبدیل بیشتر با قدرت هوش مصنوعی ، نیازی به دانشمند داده یا مهندس نرم افزار در تیم خود ندارید. در اینجا نحوه شروع کار آمده است.

چگونه می توان ذهنیت “فقط انجامش بده” را در آغوش بگیرد

آنچه برای همه کار می کند زنان برای همه کار نمی کنند. اما نکته دقیقاً همین است. چیزی که استراتژی آنها را بسیار سرگرم کننده و موفق می کند شجاعت آزمایش ، امتحان و یادگیری است.

پاتریشیا فرناندز کارلو ، CMO ، allWomen

تاکتیک ها و کانال های زیادی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید ، به ویژه به عنوان یک استارتاپ. اما همه چیز در مورد یافتن چیزی است که به بهترین شکل از ماموریت شما پشتیبانی می کند. ما دوست داریم از فناوری برای شناخت بیشتر جامعه و مخاطبانمان استفاده کنیم و با این اطلاعات ، تأثیر بیشتری بر زنانی بگذاریم که به طور بالقوه می توانند به دوره ها و خدمات ما علاقه مند شوند … برای ما آینده هوشمند است ، آینده روشن ، و آینده زن است – پاتریشیا فرناندز کارلو ، CMO ، allWomen

آینده * شما * چگونه است؟ برو اتفاق بیا