بررسی NuFace FIX و بررسی NuFace Mini

ما در حال انجام یک سری بررسی محصول در اینجا در Wit & Delight هستیم که در آن اطلاعات عمیق تری را در مورد محصولات آزمایش شده و واقعی که ماه ها (یا سال ها) استفاده می کردم ارائه می دهم که روال روزانه من را برای بهتر شدن تغییر داده اند. هدف این بررسی ها ارائه اطلاعات دقیق در مورد محصولاتی است که ممکن است مورد علاقه شما باشد، بنابراین اگر و زمانی که در بازار چنین کالایی هستید، تمام اطلاعات لازم برای تصمیم گیری در مورد خرید یا عدم خرید را در اختیار دارید.

تفاوت بین دستگاه های NuFACE چیست؟

NuFACE سه دستگاه تونینگ صورت میکروجریان پاک شده توسط FDA را می فروشد: Mini/Mini+، Trinity/Trinity+ و FIX.

دستگاه های NuFACE Mini و NuFACE Trinity برای تقویت، بلند کردن و فرم دادن به ماهیچه های صورت طراحی شده اند و در عین حال خطوط و چین و چروک های ظریف را کاهش می دهند. نسخه های Mini+ و Trinity+ شامل فناوری داخلی جدید و همچنین قابلیت اتصال به برنامه هوشمند NuFACE هستند. دستگاه های Mini و Trinity بسیار شبیه به هم هستند و تفاوت اصلی آن در سایز بزرگتر ترینیتی است. Trinity همچنین امکان افزودن دو ضمیمه درمانی مختلف را فراهم می کند – پیوست لب و چشم و ضمیمه درمان نور قرمز کاهش دهنده چین و چروک.

NuFACE FIX نواحی هدفمندتر و در سطح سطح پوست را درمان می کند. خطوط و چین و چروک های اطراف چشم، دهان، پیشانی و چین های بینی را صاف می کند.

اولین بار کی دستگاه NuFACE خود را دریافت کردید؟

جو NuFACE Mini را در دسامبر 2021 به عنوان هدیه کریسمس به من داد. آنقدر از آن خوشم آمد که مدتی بعد NuFACE FIX را برای خودم خریدم. دلیل اصلی من برای شروع استفاده از این دستگاه ها این بود که متوجه افتادگی روی صورتم شدم. من همچنین متوجه ایجاد خطوط و چین و چروک های ظریف، به خصوص در گوشه های دهانم شدم. من شنیده بودم که دستگاه های NuFACE می توانند این موارد را درمان کنند و می خواستم آنها را امتحان کنم.

اگر الان یک NuFACE بخرم، Trinity یا Trinity+ را با Lip & Eye Attachment دریافت می‌کنم، بنابراین به جای دو دستگاه، فقط یک دستگاه دارم.

فرآیند شما هنگام استفاده از NuFACE Mini و NuFACE FIX چیست؟

وقتی برای اولین بار استفاده از NuFACE Mini و NuFACE FIX را شروع کردم، از قبل از ژل آکوا و سرم فیکس استفاده کردم، اما تصمیم گرفتم این محصولات را دوباره خریداری نکنم. با این حال، نام تجاری میکند توصیه می شود که ژل و سرم را قبل از استفاده از دستگاه ها استفاده کنید (با استفاده از بقیه محصولات مراقبت از پوست بعد از با استفاده از آنها)، زیرا جریان ریز را از دستگاه ها به عضلات صورت هدایت می کنند. پس لطفا روش استفاده شخصی من را با یک دانه نمک انتخاب کنید!

شب‌هایی که از دستگاه‌ها استفاده می‌کنم، صورتم را می‌شویم، محصولات مراقبت از پوستم را استفاده می‌کنم و سپس از NuFACE Mini و NuFACE FIX در پایان برنامه‌ام استفاده می‌کنم. بیشتر اوقات، من از دستگاه های NuFACE در حالی که در رختخواب مشغول تماشای برنامه هستم استفاده می کنم.

اینها محصولات مراقبت از پوست هستند که من در حال حاضر در شب استفاده می کنم:

هنگام استفاده از NuFACE Mini، ابتدا روی گردنم تمرکز می کنم، سپس به سمت فک، استخوان گونه و پیشانی ام حرکت می کنم. سپس با استفاده از NuFACE FIX روی پوست اطراف چشم و دهانم تمرکز می کنم. شما می توانید آموزش های نحوه استفاده از NuFACE Mini و Trinity و نحوه استفاده از NuFACE FIX را در اینجا مشاهده کنید.

چند بار از دستگاه های NuFACE استفاده می کنید؟

من معمولاً از NuFACE Mini و NuFACE FIX حدود سه شب در هفته استفاده می کنم. اگر بخواهم صورتم واقعا شاداب و برجسته به نظر برسد، گاهی اوقات قبل از بیرون رفتن از آنها استفاده می کنم.

من دوست دارم بیشتر از آنها استفاده کنم، اما به طور واقع بینانه، این چیزی است که برای برنامه من کار می کند. استفاده از Mini حدود پنج دقیقه طول می‌کشد، و FIX در هر ناحیه درمان سه دقیقه طول می‌کشد، بنابراین این فرآیند در شب‌هایی که وقت یا انرژی برای انجام آن ندارم، بخشی از برنامه روزمره من نیست.

دستگاه های NuFACE چقدر موثر هستند؟

این دستگاه ها هستند بسیار در تجربه من موثر است پس از استفاده از NuFACE Mini در یک طرف صورتم، فوراً متوجه یک اثر برجسته و برجسته در مقایسه با طرف دیگر صورتم می‌شوم. بعد از استفاده از NuFACE FIX، متوجه شدم خطوط اطراف دهانم صاف تر شده اند و پلک هایم که کمی کلاه دار شده اند، بلند شده اند.

من به این فرآیند به نوعی مانند ورزش فکر می کنم. هرچه به طور مداوم این کار را انجام دهم، متوجه مزایای بیشتری می شوم. این دستگاه ها همچنین برای مدت زمان طولانی شارژ می شوند و تمیز کردن آنها بسیار آسان است که من عاشق آن هستم!

آیا متوجه مشکلی در هر یک از دستگاه های NuFACE شده اید؟

خود فرآیند اینطور نیست کاملا بدون درد و گاهی اوقات دستگاه ها هنگام استفاده از آن ها به آرامی صورتم را به هم می زنند. حتی زمانی که قبلا از ژل هادی و سرم استفاده می‌کردم، گاهی متوجه این موضوع شدم، که ممکن است به این معنی باشد که از هر محصول به اندازه کافی روی پوستم استفاده نمی‌کردم. با این حال، من شخصاً واقعاً از این احساس مهم نیستم. من هیچ مشکل دیگری با هیچ یک از دستگاه ها متوجه نشده ام.

به نظر شما چه کسی باید به خرید دستگاه NuFACE فکر کند؟

دستگاه‌های NuFACE برای هر کسی که می‌خواهد صورتش برجسته‌تر، برجسته‌تر و چاق‌تر به نظر برسد، با ظاهری کمتر از خطوط ریز و چین و چروک، گزینه‌ای عالی است. فکر نمی‌کنم آنها جایگزین برخی از درمان‌های حرفه‌ای فشرده‌تر شوند، اما ابزار عالی برای ارتقای روال مراقبت از پوست در خانه به سطح بعدی هستند.

محصولات NuFACE را خریداری کنید


اگر در حال حاضر یا در آینده علاقه مند به خرید هستید، من پیوندهای محصول را از چند خرده فروش آنلاین قرار داده ام. از اینکه از Wit & Delight با خرید از طریق پیوندهای وابسته ما حمایت می کنید، سپاسگزاریم!

کیت استارتر NuFACE Mini و Mini+

وب سایت NuFACE 209 دلار
درمستور 209 دلار – 20 درصد تخفیف با کد SUN تا 31 می
Sephora (Mini+) 245 دلار
Ulta (Mini+) 245 دلار
آمازون 209 دلار 150 دلار

کیت استارتر NuFACE FIX

وب سایت NuFACE 159 دلار
صفورا 159 دلار
اولتا 159 دلار

کیت استارتر NuFACE Trinity و Trinity+

وب سایت NuFACE 339 دلار
درمستور 339 دلار – 20 درصد تخفیف با کد SUN تا 31 می
Sephora (ترینیتی+) 395 دلار
اولتا (ترینیتی+) 395 دلار
آمازون (ترینیتی+) 395 دلار

توجه سردبیر: این مقاله حاوی پیوندهای وابسته است. Wit & Delight از پیوندهای وابسته به عنوان منبع درآمد برای تأمین مالی عملیات کسب و کار استفاده می کند و کمتر به محتوای مارک دار وابسته است. Wit & Delight پشت همه توصیه های محصول است. هنوز درباره این پیوندها یا فرآیند ما سؤالی دارید؟ در صورت تمایل به ما ایمیل بزنید.