برنامه‌ریزان، مجلات و دفترچه‌های Wit & Delight اکنون در دسترس هستند

برنامه ریزان شوخ طبعی و لذت، مجلات، و دفترچه یادداشت
عکس سروچی آواستی

مدتی است که مجموعه برنامه‌ریزان و مجلات Wit & Delight خود را با همه شما به اشتراک گذاشته‌ام! ما امسال چند سبک و پیشنهاد جدید داریم که من بسیار هیجان زده هستم. می‌خواستم درباره برخی از محصولاتی که در حال حاضر در دسترس داریم و جزئیاتی که آنها را از بقیه متمایز می‌کند، تجدید نظر کنم. همه این محصولات هم با طراحی و هم با در نظر گرفتن عملکرد توسط من رویای آنها بود. امیدوارم یکی دو تا از آنها را خودتان امتحان کنید!

اینها برخی از برنامه ریزان، مجلات و دفترچه یادداشت های مورد علاقه من Shop Wit & Delight هستند که در حال حاضر در دسترس هستند.

1. 2023 – 2024 برنامه ریز دانشگاهی

20 دلار

برنامه ریز دانشگاهی ما اکنون در دو سبک جدید در دسترس است. این برنامه ریز شامل فضایی برای لیست کارهای هفتگی، یک نمای کلی ماهانه، و اهداف و مناطق تمرکز ماهانه است. برنامه‌ریز مرمری مارپیچی حتی بزرگ‌تر است و شامل فضاهای اختصاصی یادداشت‌برداری (به عنوان مثال، قرار ملاقات، فراموش نکنید، تماس/ایمیل، خرید) برای پیگیری تک تک کارهایی است که باید انجام دهید.

2. در مسیر برنامه ریز بمانید

16 تا 28 دلار

Stay on Track Planner یک برنامه ریز متفاوت است. طرح شما را راهنمایی می کند تا زمان خود را در اطراف اولویت بندی کنید اکثر پروژه ها و وظایف مهم هر هفته، در محل کار و خانه. این برنامه ریز بدون تاریخ است، به این معنی که می توانید استفاده از آن را شروع کنید و هر زمان که برای شما مفید بود دوباره به آن مراجعه کنید.

3. توجه به مجله Self Linen

15 تا 16 دلار

ژورنال کتانی ما یکی از پرفروش ترین محصولات ما است. این صفحه دارای خطوط ضخیم است بنابراین هیچ گونه خونریزی از صفحه به صفحه وجود ندارد. همچنین دارای یک جیب داخلی در پشت برای نگهداری تکه‌های کاغذی است که می‌خواهید در دست داشته باشید. و اگر دوست دارید مجله‌های خود را برای سال‌های آینده ذخیره کنید، این ژورنال‌ها به‌عنوان دکور روی قفسه‌ای عالی به نظر می‌رسند. این مجلات در رنگ های مشکی، کرم، صورتی و آبی موجود هستند.

4. مجله کلاسیک

12 دلار به قیمت 10 دلار در Anthropologie به فروش می رسد

این ترکیب قرمز و صورتی یکی از ترکیب های رنگی مورد علاقه من در زمان طراحی آن بود و از دیدن این محصول توسط Anthropologie هیجان زده شدم. 80 صفحه خالی کرم رنگ برای طراحی، یادداشت برداری یا هر نوع ژورنال نویسی آزاد که دوست دارید انجام دهید عالی هستند.

5. کتاب طرح ایده بزرگ

16 تا 18 دلار

من عاشق کتاب طرح ایده بزرگ برای ترسیم ایده ها و طراحی هستم—هر فعالیتی که در آن خطوط روی صفحه حواس را پرت می کند. این مجله 360 صفحه دارد و اندازه آن بزرگتر از ژورنال کلاسیک است. وقتی باز است صاف می‌ماند و در صورت نیاز می‌توان به راحتی صفحات را پاره کرد. هر زمان که در حال کار بر روی یک پروژه، طراحی، یا ایجاد نقشه های ذهنی هستم، این محصول بسیار مفید است.

6. آن را در دفترچه یادداشت مارپیچی بنویسید

10 تا 16 دلار

این یک دفترچه یادداشت مارپیچی خط‌دار است که صاف قرار می‌گیرد و برای قابل حمل بودن طراحی شده است. این برای یادداشت برداری، پیگیری لیست های متفرقه، یا یادداشت یادآوری عالی است.

7. دفترچه یادداشت رومیزی

12 تا 14 دلار

این دفترچه یادداشت رومیزی سالهاست که برای ما پرفروش ترین بوده است. تقریباً برای هر چیزی که باید یادداشت کنید، روی میز یا روی میز آشپزخانه شما عالی به نظر می رسد. صفحات سوراخ دار هستند و به راحتی پاره می شوند. من عاشق جزئیات برنجی و ستون فقرات کتانی هستم! این محصول نیز در مجموعه ای در سه سایز مختلف موجود است.

توجه سردبیر: این مقاله حاوی پیوندهای وابسته است. Wit & Delight از پیوندهای وابسته به عنوان منبع درآمد برای تأمین مالی عملیات کسب و کار استفاده می کند و کمتر به محتوای مارک دار وابسته است. Wit & Delight پشت همه توصیه های محصول است. هنوز درباره این پیوندها یا فرآیند ما سؤالی دارید؟ در صورت تمایل به ما ایمیل بزنید.