بهترین رنگ های خنثی که در خانه هایمان استفاده کرده ام

رنگ‌های خنثی رنگ‌های مهمی در طراحی داخلی هستند، حتی اگر تمایل به جذب رنگ‌های تند داشته باشید. و هنگام انتخاب رنگ خنثی چیزهای زیادی برای پیمایش وجود دارد.

من می‌خواستم چند تا از بهترین رنگ‌های خنثی را که در خانه‌هایمان استفاده کرده‌ام، دلیل جذب آنها و آنچه فکر می‌کنم به اتاق می‌آورند را به اشتراک بگذارم. در لیست زیر، چهار رنگ بسیار متفاوت را شامل می‌شود: سفید، کرم، صورتی روشن (که از نظر بصری خنثی خوانده می‌شود) و سیاه.

اگر تصمیم به انتخاب رنگ خنثی برای خانه خود دارید، امیدوارم این پست منبع مفیدی برای شما باشد. این همچنین یک پست عالی برای نشانک گذاری برای پروژه های طراحی آینده شما خواهد بود!

در اینجا چهار مورد از بهترین رنگ‌های خنثی را که در خانه‌هایمان استفاده کرده‌ام، آورده‌ایم…

1. کبوتر سفید اثر بنجامین مور

ما از White Dove در اتاق نشیمن خانه قبلی خود استفاده کردیم. | عکس از چلسی ورث

جایی که من از این رنگ استفاده کردم: اتاق خانواده زیرزمین در خانه فعلی ما و طبقه اصلی در خانه قبلی ما.

این یک سفید ترد است که احساس استریل نمی کند. این رنگ گرم است اما چون تن های زرد زیادی ندارد، کرم خوانده نمی شود. از آنجایی که روند طراحی به سمت رنگ های گرم تر می رود، این یک رنگ سفید کلاسیک عالی برای استفاده است.

2. پارچه بادبان اثر بنجامین مور

جایی که من از این رنگ استفاده کردم: اتاق خانواده زیرزمین در خانه فعلی ما.

اگر به دنبال رنگ خنثی روشنی هستید که وزن بصری کمی داشته باشد، پارچه بادبانی ممکن است رنگ مناسب شما باشد. این یک رنگ گرم است که یک قدم بیشتر از White Dove کرمی است. اگر می‌خواهید تضاد بین دو حالت خنثی را برجسته کنید، می‌توانید پارچه بادبانی و White Dove را مانند من در اتاق خانوادگی زیرزمین خود با هم جفت کنید.

3. Setting Plaster توسط Farrow & Ball

جایی که من از این رنگ استفاده کردم: تزئینات هم در ورودی و هم در اتاق مهمان در خانه فعلی ما.

Setting Plaster یک رنگ عالی برای استفاده در صورتی است که چیزی فراتر از سفید یا کرم می خواهید که اینطور نیست هم اشباع شده در حالی که صورتی روشن است، هنوز به عنوان رنگی خنثی خوانده می شود و گزینه ای همه کاره برای بسیاری از انواع اتاق ها است.

4. فرفورژه توسط بنجامین مور

4 رنگ خنثی مورد علاقه من که در خانه هایمان استفاده کرده ام |  شوخ طبعی و لذت
ما از آهن فرفورژه روی کابینت آشپزخانه در خانه قبلی خود استفاده کردیم. | عکس وینگ هو برای دومینو

جایی که من از این رنگ استفاده کردم: کابینت در آشپزخانه خانه قبلی ما.

این یک رنگ خاکستری مشکی زیبا است که بدون اینکه کل اتاق را تحت تأثیر قرار دهد، عمق را به ارمغان می آورد. گاهی اوقات، یک رنگ سیاه واقعاً تیره می‌تواند آنقدر قدرتمند به نظر برسد که بر تمام ویژگی‌های طراحی دیگر در یک فضا غالب شود. آهن فرفورژه نرمی دارد که من واقعاً آن را دوست دارم.

توجه سردبیر: این مقاله حاوی پیوندهای وابسته است. Wit & Delight از پیوندهای وابسته به‌عنوان منبع درآمد برای تأمین مالی عملیات کسب‌وکار و برای اینکه کمتر به محتوای برند وابسته باشد، استفاده می‌کند. Wit & Delight پشت همه توصیه های محصول است. هنوز درباره این پیوندها یا فرآیند ما سؤالی دارید؟ در صورت تمایل به ما ایمیل بزنید.