بهترین کتابها در مورد سازماندهی برای خانه، زمان و زندگی شما

بهترین کتابها در مورد سازماندهی برای خانه، زمان و زندگی شما

من رابطه پیچیده ای با سازمان دارم. این در مورد خانه، زمان و زندگی من به طور کلی صادق است. فرآیند سازماندهی برای من شادی به ارمغان نمی آورد، اما عملکرد یک خانه و زندگی منظم برای من بسیار مفید است. در طول سال‌ها، نکات و عادات سازمانی را انتخاب کرده‌ام که واقعاً برای من مفید است. بسیاری از مفیدترین اطلاعاتی که من پیدا کرده ام از یک منبع خاص آمده است: کتاب.

امروز سه تا از بهترین کتاب‌های سازمان را به اشتراک می‌گذارم که به من کمک کرده تا زندگی منظم‌تری داشته باشم.

این کتاب ها قابل دسترس و پر از توصیه های کاربردی هستند. آنها در جستجوی کمال نیستند – آنها در مورد این هستند که بفهمند چه چیزی برای شما به عنوان یک فرد بهتر است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد سیستم های سازماندهی خانه، پست ماه آوریل ما را بخوانید.

1. نحوه نگهداری از خانه در هنگام غرق شدن توسط کی سی دیویس

18 دلار

اگر در مرحله ای از زندگی خود هستید که فقط در تلاش برای زنده ماندن هستید یا در حال گذر از یک بحران هستید، این کتاب خواندنی است. همچنین برای افرادی مانند من که ADHD دارند بسیار مفید است. نکات سازماندهی و نظافت KC فوق العاده واقع بینانه و قابل دسترس است. او عمل سازماندهی و تمیز کردن را به عنوان “اخلاقی خنثی” توصیف می کند، به این معنی که داشتن یک خانه تمیز (یا نداشتن خانه تمیز) شما را به یک فرد خوب یا بد تبدیل نمی کند. به نظر من این طرز فکر بسیار مفید است. او همچنین یک فرد شگفت انگیز برای دنبال کردن در TikTok است!

2. چهار هزار هفته: مدیریت زمان برای فانی ها توسط الیور بورکمن

17 دلار

این کتاب در مورد چگونگی سازماندهی وقت گرانبهای خود با اولویت بندی و احترام به چیزهایی است که برای شما مهم هستند. در بخشی از توضیحات کتاب آمده است: «ما به ندرت بین مبارزات روزانه خود با زمان و مشکل نهایی مدیریت زمان ارتباط برقرار می کنیم: چالش بهترین استفاده از چهار هزار هفته. الیور برکمن با تکیه بر بینش فیلسوفان، روانشناسان و معلمان معنوی باستان و معاصر، راهنمای سرگرم کننده، طنزآمیز، عملی و در نهایت عمیقی برای مدیریت زمان و زمان ارائه می دهد. پیش فرض این کتاب ممکن است کمی تاریک به نظر برسد، اما دریافته‌ام که مواجهه با واقعیت زمان محدود من در زندگی به تمرکز اولویت‌های واقعی من کمک کرده است. ممنونم که این کتاب در زمانی که بود به من توصیه شد.

3. عادات اتمی توسط جیمز کلیر

13 دلار

من در مورد قدرت این کتاب نوشته ام برای سال ها و اخیراً دوباره شروع به خواندن آن کردم. این کتاب در مورد تعریف عادت هایی است که زندگی روزمره شما را بهبود می بخشد و روزهای خود را بهتر سازماندهی می کند. این به من کمک کرد تا مناطقی را در زندگی‌ام شناسایی کنم که در آن به اهدافم دست پیدا می‌کنم و مناطقی که در آن کوتاهی می‌کنم. این به من کمک کرد تا راه‌های کوچکی را برای بهبود بخش‌هایی که در دسته دوم قرار می‌گیرند پیدا کنم نیست در مورد کمال گرایی

توجه سردبیر: این مقاله حاوی پیوندهای وابسته است. Wit & Delight از پیوندهای وابسته به‌عنوان منبع درآمد برای تأمین مالی عملیات کسب‌وکار و برای اینکه کمتر به محتوای برند وابسته باشد، استفاده می‌کند. Wit & Delight پشت همه توصیه های محصول است. هنوز درباره این پیوندها یا فرآیند ما سؤالی دارید؟ در صورت تمایل به ما ایمیل بزنید.