به آشپزخانه تازه بازسازی شده ما نگاهی بیندازید

بسیاری از شما مشتاقانه منتظر بودید تا ببینید آشپزخانه بازسازی شده ما چگونه به نظر می رسد و امروز بسیار هیجان زده هستم که چند عکس از فضا را با شما به اشتراک بگذارم!

این آشپزخانه موردی است که من تا به حال طراحی کرده ام و همچنین موفق ترین طرح از نظر من است. در مورد دلیل آن در زیر کمی توضیح می دهم. رسیدن به اینجا یک فرآیند طولانی و کند بوده است – تعادل بودجه ، تدارکات و آنچه در این راه واقع بینانه بود – و من بنابراین خوشحالم که دوباره به آشپزخانه خود برگشتیم.

برای مرجع ، در اینجا نگاهی به چند عکس قبلی می اندازیم…

اینها تعدادی از تصمیمات کلیدی طراحی ما در این فضا است…

متعادل کردن عناصر سنتی و مدرن

ما بر روی افزودن جزئیاتی کار کردیم که به طراحی آشپزخانه با طراحی سنتی بقیه خانه کمک می کند و به تعادل برخی از عناصر مدرن با لمس های تزئینی بیشتر کمک می کند (یعنی ماهیت مدرن دیوارپوش چوبی در کنار تزئین کفپوش مرمر). کل طرح تمرینی برای ایجاد تعادل بین این دو عنصر بود.

ما همچنین دوام را در هر عنصری که به این فضا اضافه کردیم در نظر گرفتیم. این آشپزخانه ، قبل از هر چیز ، برای ساخت وسایل داخل و خارج طراحی شده است استفاده کنیدبه در حالی که بسیاری از اتمام و محصولات درجه یک هستند ، هیچ چیز خیلی گرانبها نیست ، و بسیاری از مواد (به عنوان مثال ، کف مرمر ، صفحات میز مرمر و قفسه های برنجی لاک دار) در نظر گرفته شده اند تا به مرور زمان به خوبی آب و هوا شوند.

بافت و رنگ اضافه شده است

ما بافتهای متفاوتی (به عنوان مثال ، کف مرمر و قفسه های برنجی لاک دار) و رنگها را برای ایجاد فضایی که گرمای شما را در رستوران یا هتل اما با صمیمیت آشپزخانه خانه می بینید ، ایجاد کردیم. در طول فرایند طراحی ، من مکانهای مختلفی را که در آن بافتها و رنگهای منحصر به فرد برای ایجاد حس گرما در فضای داخلی خود استفاده کرده اند ، منعکس کرده ام – هتلی که هنگام بازدید از جکسون هول در آن اقامت داشتیم و بوتیک هتلی که در پاریس دوست داشتم. تعداد کمی. من در این آشپزخانه تکه هایی از الهام طراحی را که در طول راه انتخاب کرده ام تزریق کردم.

با روکش بلوط موجود کار کرد

احساس گرما نیز از آنچه در اینجا وجود داشت ناشی می شود – روکش بلوط. به یاد دارم که ابتدا به تابلو نگاه می کردم و فقط به رنگ زرد آن فکر می کردم ، اما اکنون که آن را در فضای تمام شده می بینم ، واضح است که لحن روکش واقعاً باعث می شود عناصر طراحی سنتی تر ظاهر شوند. از طریق این فرایند ، متوجه شدم که می توانید طرز فکر خود را در مورد عناصر طراحی در طول زمان تغییر دهید ، و گاهی اوقات طراحی در محدودیت های موجود واقعاً می تواند سودمند باشد.

طراحی خانه شما با شماست. چرا در این فرایند ریسک نمی کنید؟

اهمیت ریسک طراحی یکی از بزرگترین درسهایی است که من در این فرآیند آموختم.

من فکر می کنم گاهی اوقات مردم (از جمله خودم!) هنگام انتخاب دکوراسیون به تشویق نیاز دارند که شاید در ابتدا تجسم آن چندان آسان نباشد. در نهایت ، اگر به یک ایده طراحی علاقه دارید ، ارزش آن را دارد که بیشتر بدانید. اگر به کاری دعوت شدید ، این دلیل کافی برای تلاش است ، چه در راه بزرگ و چه کوچک.

در اینجا یک مثال در مقیاس کوچک وجود دارد: من همیشه به عناصر دکوراسیون زرد کشیده شده ام اما نمی دانستم آیا آنها در طراحی این آشپزخانه کار خواهند کرد یا خیر. من چند تکه دکور لیمو رنگ امتحان کردم و بسیار خوشحالم ، آنها ظاهر می شوند بنابراین خوب من مشتاق هستم که دکور زرد بیشتری را در این فضا بپاشم.

این در نهایت در مورد آزمایش و خطا است ، اما گاهی اوقات افراد آنقدر مردد هستند که هرگز نمی دانند چه چیزی می تواند باشد.

منتظر افشای کامل آشپزخانه باشید…

ما مراحل آشکارسازی این بازسازی آشپزخانه را تمام نکرده ایم و این دلیل خوبی است! شاید در چند ماه گذشته شاهد قسمت های کوچکی از فیلمبرداری بوده اید که در خانه ما جریان داشته است ، و من آنقدر هیجان زده ام که سرانجام آن را به اشتراک می گذارم که ما در سریالی به نام طراحی ذهن با Vox و KitchenAid! این نمایشگاه به این دلیل می پردازد که چرا برخی عناصر طراحی به خوبی کار می کنند و نگاهی عمیق به روند طراحی ما برای آشپزخانه خواهد داشت. محتوا امروز راه اندازی می شود – برای جزئیات بیشتر در مورد مکان هایی که می توانید تماشا کنید ، با ما همراه باشید!

منابع محصول:

کفپوش: سنگ مرمر ملکه بژ از The Tile Shop
صفحات پیشخوان: Calacatta Viola Marble from Artistic Tile
کابینت: کابینت رنگ آمیزی از BOXI توسط Semihandmade (نسخه رنگ آمیزی آن در حال توسعه است و هنوز راه اندازی نشده است. ما یکی از اولین آزمایش کننده های محصول بودیم.)
رنگ های کابینت: Sulking Room pink از Farrow & Ball و Hague Blue از Farrow & Ball
سخت افزار کابینت: D. سخت افزار بدون قانون
شير آب: شیر آشپزخانه Deck-Mount Bridge ، دسته های اهرمی از یک ™ توسط Kallista
فرو رفتن: سینک آشپزخانه Whitehaven® Undermount Farmhouse Single-Bowl Farmhouse from Kohler
دامنه: محدوده گاز تجاری 36 اینچی هوشمند با 6 مشعل از KitchenAid
یخچال شراب: انبار شراب زیرزمینی پانل آماده از KitchenAid
قفسه برنجی: پروژه DIY با استفاده از BOXI توسط قفسه های Semihandmade و پانل های برنجی IKEA
Sconces در کنار محدوده: Regina Andrew Fishbone Sconce از لولو و جورجیا
Sconce بالای نوار: Pogo Brass and Cane Sconce از CB2
صفحه بندی: بلوط سفید از آشپزخانه اصلی
طبقات گرم شده: SunTouch
طراحی چیدمان: رد شدن

یادداشت ویراستار: این مقاله شامل پیوندهای وابسته است. Wit & Delight از پیوندهای وابسته به عنوان منبع درآمد برای تأمین بودجه عملیات کسب و کار استفاده می کند. س Haveالی دارید یا می خواهید درباره نحوه استفاده از پیوندهای وابسته بیشتر بدانید؟ به ما ایمیل بزنید