به ناهار خوری بازسازی شده ما نگاهی بیندازید

من بسیار هیجان زده هستم که بالاخره امروز قسمت دوم بازسازی آشپزخانه خود را با شما به اشتراک بگذارم – ناهار خوری (قسمت اول را اینجا ببینید!). در ادامه به برخی از تصمیمات طراحی پشت این فضا می پردازم. و هنگامی که این آشپزخانه به طور کامل انجام شود (اصلی ترین چیزی که ما منتظر آن هستیم یخچال آماده پنل است که هنوز تحویل داده نشده است) ، ما عکس های حرفه ای و یک تور ویدیویی را به اشتراک می گذاریم ، بنابراین موارد بیشتری در راه است.

این برای من به این معنی است که همه شما چقدر مشتاق بوده اید که برای سوار شدن در این بازسازی آشپزخانه بیایید. ممنون که اینقدر کنجکاو هستید و روی طراحی سرمایه گذاری کرده اید!

PS برای اطلاعات بیشتر در مورد روند طراحی آشپزخانه ، قسمت ما را مشاهده کنید طراحی ذهن سلسله.

برای مرجع ، در اینجا نگاهی به چند عکس قبلی می اندازیم…

اینها تعدادی از تصمیمات کلیدی طراحی ما در منطقه غذاخوری است…

چیدمان و جریان را تغییر داد

در نقشه اصلی خانه ، آنچه که اکنون ناهار خوری است “اتاق آفتاب” نامیده می شد. این آشپزخانه به آشپزخانه متصل بود ، اما احساس می کرد که موجودیت جداگانه خود است. در اصل یک آشپزخانه راهرو طولانی با یک جزیره در یک طرف آن وجود داشت که دو دیوار سازه ای پشتیبان داشت و به اتاق آفتاب نگاه می کرد.

وقتی برای اولین بار به خانه رفتیم ، از اتاق آفتابگیر به عنوان ناهار خوری روزمره خانواده خود استفاده کردیم ، اما میز ناهار خوری ما همیشه در فضا بسیار تنگ به نظر می رسید. از طریق بازسازی ، تصمیم گرفتیم جزیره اصلی (و دو دیوار پشتیبان آن) را حذف کنیم که عملکرد فضا را بهبود بخشیده است. خیلی زیادبه این باعث شده است که مناطق آشپزی و غذاخوری واقعاً به شیوه ای منسجم در کنار هم جریان داشته باشند.

رویکرد متفاوتی برای قسمت نشیمن در پیش گرفت

در حین طراحی این فضا ، من همچنان به تصاویری که از آشپزخانه های انگلیسی ذخیره کرده بودم ، برمی گشتم. بیشتر آنها به جای جزیره آشپزخانه میز ناهار خوری در قلب فضا داشتند و چیزی در مورد میز آشپزخانه برای من بسیار آرامش بخش و جذاب بود. بنابراین ، من به دنبال یک میز بودم. اما من نتوانستم یکی را پیدا کنم که متناسب با زیبایی طراحی مورد نظر من باشد. مواردی که با آنها برخورد کردم هرگز جزئیات سنتی مورد نظر من را نداشتند. همه آنها طراحی اسکاندیناویایی و تمیزتری داشتند تا اینکه احساس کنم انگلیس می خواهد. در طول فرآیند طراحی ، من همچنین در مورد امکان ترکیب جزیره به جای میز صحبت می کردم ، اما فضا بسیار تنگ به نظر می رسید تا بتواند کار کند.

یکی از دلایل اصلی این که ما در تصمیم میز و جزیره بسیار گیر کرده ایم این است که فضای نشیمن که در این فضا قرار می دهیم بر طراحی اتاق های دیگر خانه تأثیر می گذارد. اگر ما یک میز ناهار خوری واقعی در آشپزخانه نداشتیم ، باید بفهمیم که چگونه می توان یکی را در طراحی اتاق دیگر ترکیب کرد (در پستهای بعدی در مورد آن بیشتر توضیح دهید!).

این ناهار خوری فضایی است که ما برای قسمت خود در آن کار کردیم طراحی ذهنبه وقتی تیم طراحی نمایشگاه وارد شد ، آنها تصمیم گرفتند که جزیره چیزی است که در فضا بهتر کار می کند. جزیره ارتفاع متقابل می تواند مکانی طبیعی برای صرف غذا باشد و یک فضای کاری طبیعی ، که دقیقاً همان چیزی بود که خانواده ما به آن نیاز داشتند. همچنین از نظر بصری دو قسمت مجزا از آشپزخانه را منسجم تر می کند.

تصمیم برای افزودن جزیره در نهایت به نحوه استفاده از فضا برمی گردد اکثر اغلب و آنچه بهترین نیازهای روزمره ما را برآورده می کند. این درس مهمی بود که من از طریق فرایند طراحی آموختم: اغلب تصمیم نهایی باید به این معنا باشد که واقعاً برای شیوه زندگی روزمره شما منطقی است و نه صرفاً به یک مفهوم طراحی خاص.

این درس مهمی بود که من از طریق فرایند طراحی آموختم: اغلب تصمیم نهایی باید به این معنا باشد که واقعاً برای شیوه زندگی روزمره شما منطقی است و نه صرفاً به یک مفهوم طراحی خاص.

من کاملاً نتیجه نهایی را دوست دارم. رنگ و سخت افزار کابینت زیر جزیره با کابینت های مجاور مطابقت دارد. ما با یک میز پیشخوان قصابی برای جزیره رفتیم زیرا در اصل شبیه یک میز کار بود. مانند بسیاری از مواد دیگر در این آشپزخانه ، قفسه قصابی زیبا است اما خیلی گرانبها نیست.

چند عنصر طراحی منحصر به فرد اضافه شده است

ما چند عنصر طراحی منحصر به فرد را اضافه کرده ایم که این فضا را واقعاً خاص می کند. من در اوایل کار چراغ آویز بزرگ بالای سر را انتخاب کردم. این ماده احساس می شود بنابراین بافت گرم خوبی به آن می بخشد و به آکوستیک نیز کمک می کند.

دیوارپوش توسط طراحی ذهن تیم آنها می دانستند که من چقدر هنر را دوست دارم و می خواستند رنگی به منطقه اضافه کنند. با دست نقاشی شده است و محلی خریداری شده است ، و من نرمی و رنگی را که به فضا می افزاید دوست دارم.

قسمت مورد علاقه من در ناهارخوری چیست؟

قسمت مورد علاقه من در مورد این فضا پنجره ها است. من عاشق نوری هستم که آنها اجازه ورود به آن را می دهند و اینکه ما می توانیم در حین خوردن شام یا کار روی پروژه ای در جزیره از نمای حیاط لذت ببریم.

در حالی که پنجره ها قبل از انجام هرگونه به روزرسانی در فضا یک عنصر موجود بودند ، من فکر می کنم نحوه تغییر طرح در بازسازی –بخصوص با حذف جزیره اصلی و دیوارهای مجاور آن – واقعاً به تقویت تاثیر آنها کمک کرد.

در نظر داریم چه جزئیات نهایی را به مرور زمان به روز کنیم/اضافه کنیم؟

دیگر هیچ تغییر عمده ای در این فضا ایجاد نمی شود! در برخی موارد ، ما ممکن است مدفوع پیشخوان را به چیزی کمتر مدرن ، با زیبایی بیشتر کشور انگلیس ، به روز کنیم. در حال حاضر ، من چند صندلی بافته شده که هر کدام به قیمت 50 دلار در یک فروشگاه محموله در سنت پل پیدا کردم ، اضافه کردم (برای افراد محلی کنجکاو ، قابل حمل در راندولف!). من می خواهم کمی با آنها زندگی کنم و ببینم چگونه از طراحی و عملکرد آنها خوشم می آید قبل از تصمیم گیری نهایی در مورد اینکه آیا می توانم همه مدفوع مدرن را در این طرح بافته شده بیشتر عوض کنم.

تغییر دیگر ما در راهرو است که به زیرزمین منتهی می شود. من عاشق این هستم که چگونه برداشتن نیمی از آن دیوار به صورت بصری فضای ناهار خوری را باز می کند و فضای خالی دیوار خالی نتیجه خوبی برای هنر خواهد بود. وقتی تصمیمات مشخص تری در مورد طراحی زیرزمین بگیریم ، تصمیم می گیریم در این زمینه چه کنیم.

منابع محصول

آویز: آویز رقص منو از 2Modern
جزیره: صنایع چوبی ریشه های آهنی
سخت افزار کابینت: D. سخت افزار بدون قانون
رنگ رنگ کابینت: آبی لاهه از Farrow & Ball
آویز دیوار: استودیو روی
مدفوع میله ای: مدفوع نوار ادینا از CB2
صفحه بندی: بلوط سفید از آشپزخانه اصلی
فرش: چایریش
کفپوش: سنگ مرمر ملکه بژ از The Tile Shop
طبقات گرم شده: SunTouch

میزهای پیشخوان: سنگ مرمر Calacatta Viola از کاشی هنری
کابینت: کابینت رنگ آمیزی از BOXI توسط Semihandmade (نسخه رنگ آمیزی آن در حال توسعه است و هنوز راه اندازی نشده است. ما یکی از اولین آزمایش کننده های محصول بودیم.)
یخچال شراب: انبار شراب زیرزمینی پانل آماده از KitchenAid
قفسه برنجی: پروژه DIY با استفاده از BOXI توسط قفسه های Semihandmade و پانل های برنجی IKEA
Sconce بالای نوار: Pogo Brass and Cane Sconce از CB2

یادداشت ویراستار: این مقاله شامل پیوندهای وابسته است. Wit & Delight از پیوندهای وابسته به عنوان منبع درآمد برای تأمین بودجه عملیات کسب و کار استفاده می کند. س Haveالی دارید یا می خواهید درباره نحوه استفاده از پیوندهای وابسته بیشتر بدانید؟ به ما ایمیل بزنید