بیایید آشپزی کنیم! در اینجا 4 دستور العمل ساده وجود دارد که اخیراً ساخته و دوست داشتم

من به طور قطع می توانم بگویم این آخرین ماهی است که مدت طولانی بدون آشپزخانه سالم زندگی می کنم. در حالی که این روند به کندی پیش می رود ، من امیدوار نیستم که این بازسازی در نهایت بسته شود یا اراده آشپزی این پست درباره آشپزی چیزهای بسیار ساده است که هنوز هم طعم بسیار خوبی دارند (آشپزخانه کاملاً کارکرده یا نه!).

من حتی در حال خواندن کتاب های آشپزی در حالی که در آرزوی داشتن آشپزخانه ای کامل بودم ، در حال خواندن بودم. اخیراً ، من راه خود را از طریق کتاب باز کرده ام یک غذای جاودانهبه من برنامه های بزرگی برای اتخاذ برخی از فلسفه های آشپزی نویسنده دارم ، مانند استفاده از ضایعات سبزیجات ، تبدیل یک استیک به سه وعده غذایی به جای یک و هرگز ، هرگز اجازه نمی دهم هویج یا چغندر من هدر برود. موارد بیشتر در آینده…

در همین حال ، بیایید به توصیه های دستور العمل این ماه بپردازیم ، با یک غذای ماکارونی پخته که دهانش پر می کند و تهیه آن چند دقیقه طول می کشد.


01

پاستا فتا گوجه فرنگی پخته شده


من و مادرشوهرم این دستور ویروسی TikTok را هنگام تعطیلات در شمال تهیه کردیم و نه تنها خوشمزه بود ، بلکه جمع آوری آن نیز بسیار آسان بود ، زیرا Birdie کمک کرد همه چیز را در ظرف خودش قرار دهد. تنها کاری که انجام دادیم این بود که آن را مزه دار کردیم ، آن را بپزیم و ماکارونی داغ بریزیم. وای وای خوب بود دستور کامل را در لینک زیر بیابید!


02

نان تست تربچه


بیایید آشپزی کنیم!  در اینجا 4 دستور العمل ساده وجود دارد که اخیراً ساخته و دوست داشتم

من با دو دوست برای یک شام بداهه دور هم جمع شدیم و تصمیم گرفتم از این نان تست های تربچه تهیه کنم سال آشپزی مدرن توسط آنا جونز برای همراهی سالاد گوجه فرنگی روشن و راویولی تازه پر از ذرت و ریکوتا. یوم! دستور العمل زیر را در اینترنت پیدا کنید!


03

هویج کبابی


بیایید آشپزی کنیم!  در اینجا 4 دستور العمل ساده وجود دارد که اخیراً ساخته و دوست داشتم

قبل از گوش دادن به این قسمت هرگز فکر نمی کردم هویج را کباب کنم میز باشکوه، که همچنین دارای آشپز یینا وانگ از آشپزخانه یونیا هومونگ مخصوص مینه سوتا است. دستور تهیه کدو سبز تابستانی دیدگاه من در مورد کباب کردن سبزیجات را کاملاً تغییر داد!

برای هویج ها ، من آنها را به سادگی روی کباب پز می گذارم و منتظر می مانم تا قسمت خارجی آن به خوبی ذغال شود. آنها را چند بار می چرخانم تا یکنواخت بپزند ، برش بزنید و روی آنها مقداری سرکه شراب قرمز ، نمک و فلفل بریزید. آنها مخصوصاً با استفاده از کوره Traeger خوشمزه بودند – دود اضافه شده واقعا از بین می رود!


04

بهترین پنیر کبابی


عکس نوشته مایکل گریدون و نیکول هریوت برای نوش جون

من یک فرد مایو نیستم. در واقع ، من به چاشنی بسیار بی اعتماد هستم ، زیرا علاقه ای به امتحان Miracle Whip ندارم (با چنین نامی ، چه کسی می خواهد؟). جایی که من در مورد تهیه شیشه سفید گوشت سفید پشت یخچال خود کمی نجات بخشیده ام زمانی است که صحبت از ساختن پنیر کبابی می شود … پنیر کبابی شگفت انگیز.

من به شما پیشنهاد می کنم به حرفهای متخصصان در مورد اینکه چرا مایو پنیر کبابی بهتر درست می کند ، گوش دهید. نظرات به تنهایی ارزش پیوند زیر یک کلیک را دارند.