تجهیزات ساخت و ساز با قیمت کلایمر

پروژه‌های ساختمانی و پروژه‌های ساختمانی از ابتدا از تجهیزات بالابر استفاده می‌کردند و با پیشرفت علم و فناوری، استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته با ایمنی، امنیت و سهولت استفاده بسیار حیاتی شده است.

تجهیزات سنتی مانند داربست در گذشته برای کار در ارتفاعات استفاده می شده است، مانند سدسازی، ساخت سکوهای نفتی، رنگ آمیزی در ارتفاعات، تمیز کردن نمای ساختمان ها و سایر فعالیت هایی که نیاز به کار در ارتفاع دارد. بوده است

اجاره داربست های فلزی از شرکت ها و کارخانجات مستلزم فرآیند نصب طولانی بود. نصب داربست فلزی زمان بر است و پس از اتمام، کلیه مصالح داربست باید جدا شده و به تامین کنندگان خود بازگردانده شود. آمار مرگ و میر ناشی از استفاده از داربست، سطح پایین ایمنی مرتبط با این نوع تجهیزات را تایید می کند.

در طول یک ساختمان به صورت عمودی و افقی حرکت می کند، سازه یا سازه دیگر و با توجه به مسکن موجود، قیمت کلایمر بسیار ارزانتر از داربست است، بنابراین خرید یا اجاره آن به صرفه است. یک کلایمر دارای قیمت اجاره عالی و سرعتی برتر از داربست فلزی است.

مانند سایر ماشین آلات ساختمانی از جمله دستگاه فوم بتن کارفرما، دستگاه کلایمر سرعت و کارایی پروژه های بزرگ و کوچک را بهبود می بخشد.

استفاده از دستگاه کلایمر چندین مزیت دارد

در خطر نگه داشتن جان کارگران هنگام کار در ارتفاع بسیار مهم است. به همین دلیل، دستگاه کلایمر برای کارگران بسیار ایمن تر و سریعتر از سایر روش های کار بر روی نما است. یک کلایمر نقش بسیار مهمی در پروژه های آسمان خراش و ساختمان های بلند دارد، اما هزینه آن بسته به نوع کلایمر خریداری شده یا اجاره ای متفاوت است که دوباره با داربست یا بالابرهای دیگر مقایسه می شود. من قیمت دستگاه climber را ترجیح می دهم.

کلایمرها مزایای زیادی دارند. دستگاه کلایمر علاوه بر قیمت مناسب، دارای مزایای بسیاری از جمله عمر طولانی و هزینه نگهداری کم و ارتفاع و سرعت نامحدود می باشد. استفاده از دستگاه climber مزایای دیگری نیز دارد، از جمله:

 

  • قابل اعتماد
  • بارگذاری بیش از حد یا افزایش قابلیت اطمینان سیستم
  • سیستم ترمز با سیم بکسل مستقل برای ایمنی
  • سیم ترمز چتر نجات و سادگی کلایمر
  • حمل و نقل آسان
  • سادگی در نصب
  • سادگی در تعمیر و نگهداری

قیمت کلایمر و خدمات اجاره کلایمر را ارائه می دهد

شرکت توسعه عمران دیتام نماینده چندین برند اروپایی و آسیایی می باشد. یکی از عوامل موثر بر قیمت دستگاه، کشور سازنده است. قیمت سیستم های کلایمر قابل حمل بر اساس عواملی مانند ظرفیت موتورها و طول سکو تعیین می شود.

از این رو، تا بتوانید بهترین وسیله کلایمر را انتخاب کنید، بهتر است اطلاعات پروژه خود را در اختیار کارشناسان شرکت قرار دهید تا بهترین مشاوره را به شما ارائه دهند تا بتوانید از بین پیشنهادات مختلف بهترین گزینه را انتخاب کنید. کلایمرها بر اساس طراحی پروژه شما و نیازهای دسترسی کارفرما توسط کارشناسان شرکت ما انتخاب می شوند. ما کلایمرها را به دوستان عزیز اجاره و می فروشیم.

منبع :  https://ropeeni.com