ترکیب سبک های طراحی داخلی: موضوع ژوئن 2023

تا کنون امسال در Wit & Delight، موضوعات ماهانه ما موضوعاتی مانند کشف سبک شخصی شما، تزئینات با رنگ و الگو، یافتن سیستم سازمانی مناسب برای شما و پر کردن خانه (و زندگی) شما با چیزهایی که دوست دارید را پوشش داده است. ما می‌توانیم به تنهایی درباره این ایده‌ها فکر کنیم، اما جادوی واقعی زمانی به دست می‌آید که آنها را به عنوان یک در نظر بگیریم کل.

به همین دلیل است که تم ژوئن ما همه چیز در مورد هنر ترکیب است.

وقتی صحبت از ترکیب سبک ها و عناصر طراحی داخلی می شود، اغلب به جزئیاتی مانند رنگ، الگو، بافت و مقیاس فکر می کنم. شکل، عمق، وزن و بسیاری از متغیرهای لمسی دیگر نیز وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند. و مهمتر از همه، ویژگی‌های سبک شخصی وجود دارد که شما به هر فضایی کمک می‌کنید.

بسیاری از سوالاتی که در مورد مرکز طراحی داخلی از من پرسیده می شود در مورد چگونگی ترکیب عناصر، دوره ها و سبک های مختلف دکوراسیون. پاسخ من به این نوع سوالات همیشه در مورد یافتن الف است تعادل بین هر جنبه از طراحی هیچ راه درست یا غلطی برای مخلوط کردن قطعات با هم وجود ندارد. فقط ترکیب های مختلف وجود دارد. ترکیب منحصربه‌فردی از عناصری که هر کدام از ما ایجاد می‌کنیم، نحوه بیان حس فردی خود از سبک شخصی است. روشی که عناصر دکور را در هر فضای مشخصی توزیع می کنید، به طرحی منتهی می شود که همه متعلق به شماست.

در خانه فعلی‌مان، از روزی که به خانه‌مان نقل مکان کردیم، عناصر دکور را با هم ترکیب می‌کردم. وقتی نوبت به دکوراسیون می‌رسد، گاهی اوقات شروع کردن با یک بوم خالی دشوارتر از شروع با چیزی است که از قبل وجود داشته است. این چیزی است که در مورد روند طراحی خانه ما بسیار جذاب بوده است. محدودیت‌های آنچه قبلاً اینجا بود، مرا تشویق کرد که به جای اینکه همه چیز را از بین ببرم و از صفر شروع کنم، راه‌حل‌های طراحی خلاقانه و تاکتیکی پیدا کنم.

ترکیب سبک های طراحی داخلی با تمرین آسان تر می شود.

اگر با ترکیب عناصر طراحی ترسیده اید، یکی از بهترین مکان ها برای شروع مطالعه اتاق هایی است که دوست دارید. به تمام عناصر مختلف موجود در بازی و مواردی که برایتان جالب‌تر و تاثیرگذارتر هستند توجه کنید. بعد فکر کن چرا شما به آن عناصر کشیده شده اید. آیا مقیاس مبلمان را دوست دارید؟ بافت پارچه ها؟ کل پالت رنگ یا یکی از رنگ ها به طور خاص؟

همچنین، آنچه را که فکر می‌کنید در اتاق‌ها گم شده است و آنچه ممکن است به ترکیب اضافه کنید، در نظر بگیرید. وقتی این نوع مطالعه را تمرین می کنم، اغلب احساس می کنم عنصری از طبیعت گم شده است. گاهی اوقات متوجه می شوم که در پالت رنگی عمق وجود ندارد و می خواهم یک رنگ برجسته اضافه کنم تا آن را کامل کنم. یا، متوجه می شوم که نورپردازی ملایم وجود ندارد و می خواهم درخشش گرم یک یا دو لامپ را وارد کنم.

هیچ راه درست یا غلطی برای مخلوط کردن قطعات با هم وجود ندارد. فقط ترکیب های مختلف وجود دارد. ترکیب منحصربه‌فردی از عناصری که هر کدام از ما ایجاد می‌کنیم، نحوه بیان حس فردی خود از سبک شخصی است.

در مطالعه شخصی خود واقعاً جزئیات را دریافت کنید. این نوع درک به نحوه ترکیب قطعات در خانه خود در آینده کمک می کند. شایان ذکر است که همین روش مطالعه در مورد مد نیز صدق می کند! می توانید از آن برای درک بهتر ترجیحات مد شخصی خود استفاده کنید و بیشتر به ترکیب کردن تکه های مختلف لباس با هم عادت کنید.

اختلاط و لایه بندی عناصر مختلف بخش جدایی ناپذیر هر پروژه طراحی است، صرف نظر از اندازه. منتظر اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع در هفته های آینده باشید.

فناوری خود را با تصاویر انحصاری W&D بپوشید

برای دریافت پس‌زمینه‌های قابل دانلود این ماه برای تلفن و رایانه خود، در خبرنامه ما ثبت‌نام کنید!