تزئینات با الگو: تم می 2023

در ماه مه در Wit & Delight، ما در حال بررسی تمام مزایای تزئینات با الگو در خانه هستیم.

الگو یک عنصر طراحی است که گاهی اوقات به عنوان ثانویه نسبت به همتای بدون تزئین خود در نظر گرفته می شود: رنگ. و در حالی که ترجیحات رنگ شخصی است، من فکر می کنم ترجیحات الگوی یکسان است بیشتر شخصی افزودن متفکرانه الگو به یک فضا می تواند غنا، علاقه، عمق و احساسات زیادی را القا کند.

وقتی به الگو فکر می کنیم، آنچه اغلب به ذهن می رسد الگوهای جسورانه، گرافیکی و از نظر بصری جذاب است. اما الگوی همه جا، در هر مقیاس و در هر ترکیب رنگی که می توانید تصور کنید وجود دارد. تزئین با الگو برای همه است، و این ماه من اینجا هستم تا شما را در این مورد متقاعد کنم.

تزیین با الگو ابزاری است که من در طول سال ها در همه خانه هایم از آن استفاده کرده ام.

در خانه کنونی ما، اولین اتاقی که در آن الگوی بزرگی به کار بردم، کتابخانه (اکنون دفتر من) بود. در حین طراحی این اتاق، من از تمام طبیعتی که ما را در ملک خانه ما احاطه کرده است، الهام گرفتم که بسیار غنی و بافتی است. من به دنبال یک الگوی کاغذ دیواری بودم که محیط طبیعی ما را منعکس کند. من در نهایت یک الگوی گل زیبا را انتخاب کردم که با رنگ آبی روی کار چوب گره خورده بود. ما کاغذ دیواری را تا سقف کشیده ایم، که باعث می شود هر وقت در فضا هستم احساس کنم در گل پوشانده شده ام. چیزی که بیشتر در مورد این الگو برای من جالب است مقیاس است – اندازه کوچک آن را به عنوان یک بافت از برخی نقاط برجسته می خواند، که عمق بیشتری را به اتاق می آورد.

من کاغذ دیواری طرح دار را در آشپزخانه زیرزمین، اتاق خواب اصلی، حمام بچه ها، اتاق خواب بچه ها و اتاق خواب مهمان استفاده کردم. اما کاغذ دیواری تنها راهی است که می توان به خانه خود الگو اضافه کرد. هر سطح در خانه فرصتی برای انجام این کار است.

افزودن متفکرانه الگو به یک فضا می تواند غنا، علاقه، عمق و احساسات زیادی را القا کند.

الگو را می توان از طریق عناصر پایه مانند کاغذ دیواری، فرش یا موادی مانند کفپوش اضافه کرد. من فرش هایی با طرح های راه راه گرافیکی، فرش هایی با نقوش غنی ترکی، قالیچه های سیزال با طرح های ظریف بافت (مانند این فرش سیزال در اتاق خانوادگی و اتاق خواب اصلی ما)، و فرش های گلیم سوئدی به رنگ های پاستلی روشن و شاد داشته ام. می توان آن را از طریق یک نقطه کانونی بزرگ مانند مبل یا مجموعه ای از صندلی اضافه کرد. همچنین می توان آن را از طریق قطعات برجسته مانند بالش، آثار هنری و وسایل تزئینی کوچک اضافه کرد. در هر اتاق معین، الگو را می توان به یکی از این راه ها یا به همه این روش ها اضافه کرد. وقتی صحبت از آوردن الگو به هر فضایی به میان می آید، آسمان محدودیت است.

در این ماه، نمونه هایی از نحوه استفاده از الگو در برنامه های مختلف و محیط های خانگی را به اشتراک خواهم گذاشت.

هدف من از این موضوع، ابهام زدایی از معنای استفاده از الگو در قلمرو طراحی داخلی است. این برای کمک به مردم برای درک آنچه می تواند با افزودن کمی الگوی بیشتر به خانه خود به دست آورد.

فناوری خود را با تصاویر انحصاری W&D بپوشید

برای دریافت پس‌زمینه‌های قابل دانلود این ماه برای تلفن و رایانه خود، در خبرنامه ما ثبت‌نام کنید!

توجه سردبیر: این مقاله حاوی پیوندهای وابسته است. Wit & Delight از پیوندهای وابسته به‌عنوان منبع درآمد برای تأمین مالی عملیات کسب‌وکار و برای اینکه کمتر به محتوای برند وابسته باشد، استفاده می‌کند. Wit & Delight پشت همه توصیه های محصول است. هنوز درباره این پیوندها یا فرآیند ما سؤالی دارید؟ در صورت تمایل به ما ایمیل بزنید.