تمرینی که روزهای بد شما را بهتر می کند

ملاقات با یک روح خویشاوندی تقریباً همیشه احساس زندگی می کند. هنگامی که دکتر آنا روث و من برای اولین بار در سال 2019 برای ضبط پادکست نشستیم ، بعداً در مورد تجربیات مربوط به سلامت روان خود صحبت کردیم و اینکه چرا هر دوی ما به شیوه ای خاص خود را مجبور کرده ایم تا حرکت مردم را آسان تر کنیم. فراز و نشیب. در طول مکالمات بیشتر ، ما تصمیم گرفتیم که می خواهیم دوره ای را ایجاد کنیم که مستقیماً با افرادی مانند ما صحبت کند ، کسانی که احساس می کنند مجبورند به بیرون از رویکرد خودیاری معمول “خود را با بندهای خود بکشید” نگاه کنند.

دوره Better Bad Days نزدیک به دو سال است که در حال ساخت است و من به طرز باور نکردنی به آنچه با دکتر آنا روث خلق کرده ام افتخار می کنم. این دوره و شیوه هایی که به من معرفی شد ، مسیر زندگی من و نحوه برخورد من با فراز و نشیب های خود را کاملاً تغییر داده است. این به من کمک کرد یاد بگیرم که چگونه روزهای بدی را برای خودم ایجاد کنم. من خیلی مشتاقم که یک سفر را با همه شما به اشتراک بگذارم.


دوره چیست؟

Better Bad Days یک دوره الکترونیکی پنج مرحله ای است که برای آموزش نحوه احساس بهتر ، شکستن الگوهای ناسالم و ایجاد اعتماد به نفس طراحی شده است.

این خودیاری نیست خود رهبری است.

این دوره شامل:

  • دروس صوتی برای یادگیری حین حرکت
  • تکلیف خانه را منعکس و پاسخگو نگه دارید
  • مدیتیشن های هدایت شده برای آوردن مطالبی که در حال یادگیری آن هستید به داخل

همه مواد متعلق به شماست که بارها و بارها به آنها بازگردید.

Better Bad Days یک دوره الکترونیکی پنج مرحله ای است که برای آموزش نحوه احساس بهتر ، شکستن الگوهای ناسالم و ایجاد اعتماد به نفس طراحی شده است.

برنامه درسی دوره توسط دکتر آنا روث ، روانشناس جامع با بیش از یک دهه تجربه در زمینه سلامت روان ، به عنوان راهی در دسترس برای کمک به شما برای آماده شدن برای روزهای بد بهتر تهیه شده است. این جایگزینی برای درمان نیست. بلکه این یک دوره گام به گام است که رویکرد بهتری را برای هر روز یا لحظه بد آینده در هر زمان که ممکن است رخ دهد به شما ارائه می دهد. آن را ابزار دیگری در جعبه ابزار خود در نظر بگیرید. راهی برای تنظیم احساسات خود و پاسخ دادن به آن با عمل و شفقت به جای اینکه به مکانیزم های مقابله ای قدیمی مراجعه کنید که در نهایت هیچ کمکی نمی کند.

در حالی که این دوره ، مانند سایر سفرهای درمانی ، به تعهد زمانی شما نیاز دارد ، لطفاً توجه داشته باشید که خوش آمدید که دوره را با سرعت دلخواه خود طی کنید ، خواه هر یک از پنج مرحله را در چند ساعت به پایان برسانید ، چند روز ، یک هفته یا یک ماه.

این دوره برای شما مناسب است اگر:

  • شما همیشه می خواهید احساس بهتری نسبت به خودتان داشته باشید اما نمی دانید چگونه.
  • منتقد درونی شما بلندترین صدایی است که در سر شما وجود دارد.
  • مهم نیست که چه کار می کنید ، نمی توانید به اندازه کافی احساس خوبی داشته باشید.
  • شما تمایل دارید که نیازهای دیگران را بر نیازهای خود مقدم کنید.
  • شما واقعاً محدودیت های خود را تا زمانی که به طور کامل از آنها عبور نکنید (منفجر شدن یا شکستن) احساس نمی کنید.
  • شما برای حمایت از نیازهای خود تلاش می کنید زیرا کاملاً مطمئن نیستید که آنها چه هستند.
  • از این که از آنچه در آنجا وجود دارد می ترسید ، از بررسی خود خودداری می کنید.
  • شما در حال کار هستید یا با یک درمانگر کار کرده اید اما می خواهید جعبه ابزار مراقبت از خود را گسترش دهید.

آشنا بنظر رسیدن؟

چرا این دوره با Wit & Delight مشارکت دارد؟

از زمان شروع Wit & Delight یازده سال پیش ، من متعهد شده ام که آشکارا در مورد بیماری روانی صحبت کنم و از این ننگ که اغلب آن را احاطه کرده است ، بکاهم. در حالی که من یک متخصص بهداشت روانی نیستم و هرگز ادعا نمی کنم ، بیش از یک دهه است که من اهمیتی داده ام که Wit & Delight یک فضای امن برای خوانندگان باشد تا در مبارزات خود احساس دیده شدن و کمتر احساس تنهایی کنند. از آنجا که این کار همیشه در اصل اخلاق Wit & Delight قرار داشته است ، ایجاد دوره Better Bad Days با دکتر آنا چیزی است که از ابتدا یک تناسب طبیعی به نظر می رسید.

شما در هر مرحله از دوره های روزهای بد بهتر توسط دکتر آنا هدایت خواهید شد. در حالی که تخصص دکتر آنا در درجه اول و اصلی قرار خواهد گرفت ، من در طول راه با بینش ها و واکنش ها همراه خواهم شد. من در کنار شما دوره می خوانم ، یاد می گیرم و رشد می کنم.

وقتی روز بد بعدی فرا می رسد ، به جای وحشت ، آماده باشید. در اینجا بیشتر بدانید و در زیر ثبت نام کنید تا اولین نفری باشید که با باز شدن ثبت نام مطلع می شوید.