خدمات طراحی آشپزخانه که بازسازی را آسان تر کرد

سرویس طراحی آشپزخانه که بازسازی را آسان تر کرد |  عقل و لذت
این پست توسط شما آورده شده است رد شدن

وقتی اولین خانه خود را خریداری کردیم ، من لیستی از چیزهایی را که می خواستم بازسازی کنم ، داشتم: حمام ، زیرزمین ، آشپزخانه. من همیشه رویای آشپزخانه ای بزرگ و باز را در سر می پروراندم و مصمم بودم آن را در آن خانه به وجود آورم. من شروع به تحقیق درباره پیمانکاران و برنامه ریزی برای بازسازی آن حتی قبل از آنکه کارمان را تعطیل کرده بودیم ، کردم.

من با لیست “بازسازی” وارد این خانه نشدم. این شروع همه گیری بود ، من دو فرزند داشتم و فقط می خواستم مدتی باشم. در طول سال اول اینجا ، ما در این خانه زندگی کردیم و آن را تجربه کردیم. ما خودمان را وفق دادیم و وقتی نتوانستیم سازگار شویم ، تغییرات کمی ایجاد کردیم. تمرین طراحی آهسته به من کمک کرد تا تصمیمات بهتری در مورد آنچه باید انجام شود در مقابل آنچه می خواهم انجام شود ، بگیرم. صبر یک فضیلت است.

با وجود تغییرات جزئی که در آن سال اول ایجاد کرده بودیم ، بدیهی بود که این آشپزخانه برای نیازهای ما کاربردی نیست. لوازم خانگی خراب بودند ، سینک با وجود تمام تلاش ما برای یافتن مشکل به طور مداوم نشت می کرد و کابینت ها در هم می ریخت. باید تغییری ایجاد می شد ، اما من نمی خواستم همه چیز را خراب کنم و دوباره بسازم. من می خواستم این بازسازی را متفاوت انجام دهم.

برنامه های اولیه ما!

ما می خواهیم تا آنجا که می توانیم از فضا استفاده کنیم ، گزینه های پیش ساخته آشپزخانه را بررسی کردیم ، و این چنین بود که با آن روبرو شدیم رد شدن

اسکیپ بازسازی آشپزخانه را ساده می کند. (می دانم. من در ابتدا هم باور نمی کردم.) اسکیپ دارای تیمی از متخصصان طراحی است که می تواند به شما در ایجاد و سفارشی کردن آشپزخانه رویاهایتان کمک کند. Skipp فراتر از طرح بندی های کاربردی است و مستقیماً با شما همکاری می کند تا برنامه هایی را به شما ارائه دهد که با فضای شما کار کند.

پس از دریافت برآورد رایگان من (و ارائه سپرده اولیه طرح) ، اسکیپ مرا با ناتالیا و ایوان ، طراح و معماری که برای نهایی کردن برنامه ها با آنها کار می کردم ، مرتبط کرد. ما حدود یک ساعت راجع به جزئیات پروژه صحبت کردیم. من نیازهای خود را به اشتراک گذاشتم و ما در مورد عملکرد ، الهام و احساس کلی که می خواستیم در فضا ایجاد کنیم صحبت کردیم. ناتالیا فهمید که من می خواهم تا حد امکان رد پای اصلی را حفظ کنم و س questionsالاتی را مطرح کرد تا بهتر بدانیم در فضا به چه چیزی نیاز داریم.

با استفاده از پورتال مشتری آنها ، من به راحتی توانستم با ناتالیا و ایوان صحبت کنم و تصاویری از آشپزخانه فعلی را به اشتراک بگذارم. پورتال شامل همه چیزهایی بود که باید در مورد برنامه می دانستم ، از جمله زمان بندی ، لیست وظایف و تمام کارهای من-همه اطلاعات در یک مکان بود.

اسکیپ سه گزینه طراحی مختلف به من داد ، که همه آنها کاملاً متناسب با نیازهای خانواده ما طراحی شده بود و در عین حال به همه ضروریات طراحی من ضربه می زد. ما گزینه هایی را که شامل هیچ نسخه نمایشی ، افزودن جزیره غذاخورده و حذف دیوار بین سرسرا و آشپزخانه بود ، بررسی کردیم. من به عنوان فردی که دوست دارد تا حد زیادی طراحی را کنترل کند ، در ابتدا تردید داشتم ، اما این روند فوق العاده مشارکتی بود. من قادر به ارائه بازخوردی بودم که در طراحی گنجانده شده بود ، و انتخاب با این نوع پشتیبانی بسیار آسان تر بود.

نه تنها انجام داد اسکیپ برنامه های نهایی را برای فضا ارائه داد ، اما آنها همچنین توصیه هایی را برای پیمانکاران عمومی محلی به من ارائه دادند (فریاد بزنید به Kromminga Construction!) ، که عموما یک جستجوی سخت هنگام شروع از ابتدا است.

من کاملاً تحت تأثیر سهولت کار قرار گرفتم پورتال مشتری Skipp ، ارتباطات و حرفه ای در طول فرآیند. اسکیپ یک منبع عالی بوده است و ثابت کرده است که راه ساده تری برای بازسازی آشپزخانه شما وجود دارد. صرف نظر از فضا ، چیدمان و مکان مورد نظر شما ، نمی توانم توصیه کنم برای برنامه ریزی آشپزخانه رویایی خود به اندازه کافی اسکیپ کنید.

علاقه ای به شروع از صفر ندارید؟ Skipp مجموعه ای از طرح های خیره کننده چیدمان آشپزخانه را ارائه می دهد که می توانید از بین آنها انتخاب کرده و به طور کامل سفارشی کنید. با وجود همه گزینه های موجود در اینترنت ، این یکی از راه های از بین بردن تجمع مجدد است! منتظر مجموعه آکسفورد از به زودی پرش کنید ، شامل آشپزخانه ما !!!

نکته ویراستار: این پست توسط اسپانسر شده است اسکیپ غرامت دریافتی ما در ازای قرار دادن در Wit & Delight برای خرید لوازم ، استخدام عکاس ، نوشتن/ویرایش پست وبلاگ و حمایت از تیم بزرگتر پشت Wit & Delight استفاده می شود.

در حالی که غرامت در ازای پوشش دریافت می شد ، همه افکار و نظرات همیشه متعلق به من است. پست های حمایت شده مانند این به ما امکان می دهد محتوای پویای بدون پشتیبانی را توسعه دهیم. با تشکر از شما برای حمایت از شرکای ما!