خلاصه دستور العمل سوپ پاییز نهایی

آن را کلیشه ای بنامید ، اما لحظه ای که سپتامبر می رسد ، نمی توانم صبر کنم تا سوپ را شروع کنم. مطمئناً ، ممکن است هنوز هوا آنقدرها سرد نشده باشد ، اما در مورد نوستالژی فصل چیزی وجود دارد که با هر کاسه ای که می سازم به سیل خود باز می گردد. (این و همیشه گازپاچو برای روزهای گرم وجود دارد ، درست است؟)

در حالی که من لیستی از دستور العمل های سوپ پاییزی دارم که به آنها تکیه می کنم ، همیشه آماده طعم دادن به آن هستم. (پس از سالی که گذرانده بودیم ، قطعاً تجدید نظر به درستی انجام شد!) بنابراین ، من آن را به اینترنت آوردم تا چند مورد دیگر را برای این فصل اضافه کنم ، و من اینجا هستم تا امروز گزینه های برنده خود را با شما به اشتراک بگذارم.

بنابراین ، به نام همه چیز دنج و آرامش بخش ، بیایید شیرجه بزنیم ، آیا؟


01

سوپ پیاز ساده فرانسوی


خلاصه دستور العمل سوپ پاییز نهایی |  عقل و لذت
عکس توسط پارکر فایرباخ برای دلیش کردن

قدیمی ، اما خوب ، این سوپ همیشه به نظر می رسد یک گزینه خوب است. برای این دستور العمل به طور خاص ، در زیر لایه حباب دار پنیر ذوب شده (که من او را بسیار دوست دارم) دو افزودنی * مخفی * پیدا خواهید کرد که باعث می شود واقعا مورد توجه قرار گیرد. (روی پیوند زیر کلیک کنید تا ببینید در مورد چه چیزی صحبت می کنم!)


02

سوپ گل کلم و سرمه کرم پخته شده


عکس توسط Nyssa Tanner

در اواخر زندگی من متوجه عشقم به قارچ نشدم. (و من بسیار خوشحالم که انجام دادم!) این سوپ گیاهی و بدون گلوتن به دلیل قوام خامه ای و مواد مغذی آن یکی از دلایل این امر است. به جرأت می توان گفت که من این کار را در اولین روز از دمای سرد انجام می دهم.


03

سوپ سوبا با میگو و سبز


عکس نوشته چلسی کریگ و یکاترینا بوتسووا برای نوش جون

با صحبت از چیزی که بعداً در زندگی عاشق آن شدم ، رشته فرنگی soba نیز در لیست قرار می گیرد. من عاشق ویژگی های انعطاف پذیر آنها هستم ، به ویژه وقتی در یک آبگوشت خوش طعم و خوش طعم شناور می شوید. برای فصل سرد آینده ، من مطمئن هستم که این یک پادزهر کامل است!


04

آبگوشت مرغ و لیموترش


مادربزرگم وقتی در روزهای زمستان به او سر می زدیم ، انواع مختلفی از این دستور غذا را تهیه می کرد. در واقع ، فقط با نگاهی به این دستور العمل ، عملاً می توانم طعم خوبی را که به دهان من خوش آمد می گویند بچشم. من این نسخه را هم به دلیل انعطاف پذیری آن (شما می توانید بر اساس آنچه در دست دارید تنظیم کنید) و هم به دلیل لیست مواد اولیه مقرون به صرفه را دوست دارم. بنابراین ، این یک برد-برد در کتاب من است!


05

سه حبه چیلی


عکس برای پنیر سل

فصل سوپ بدون کمی فلفل قرمز در ترکیب چیزی نخواهد بود! به لطف کمک کمی از پنیر چلو مورد علاقه من (پنیر آنها به طور جدی بسیار غنی و خوشمزه است) ، ما می توانیم غذای راحت نهایی را برای استقبال از فصل جدید (و شاید تماشای یکی دو بازی فوتبال!) درست کنیم.


06

ORZO و نخودها با BURTH TURMERIC-GINGER BROTH


عکس توسط Gregory DuPree برای غذا و شراب

من همیشه به دنبال یک دستور العمل هستم که بتوانم نخود را که منبع مورد علاقه من پروتئین گیاهی است ، ترکیب کنم. لحظه ای که به این غذا که از ادویه جات ترشی جات ، زنجبیل و زردچوبه نیز استفاده می کند ، چشم پوشیدم ، می دانستم که لیست من را می سازد!


07

BROTHY SEFF CHOWDER


دوستداران غذاهای دریایی ، شادی کنید! این مجموعه ، با انبار خانگی ، سوپ انتقالی ایده آلی است که شما را از تابستان تا پاییز می برد.


08

سوپ سیب زمینی شیرینی فوری شیرینی


آخرین و مهمترین نکته این دستور العمل رنگارنگ و خوشمزه است! بسته بندی شده با سیب زمینی شیرین ، گوجه فرنگی تفت داده شده و ذرت ، سرشار از فیبر است. بهتر از آن ، به لطف وسایل آشپزخانه مقدس ، قابلمه فوری ، می توان آن را در عرض چند دقیقه درست کرد! (Psst! ندارید؟ نگران نباشید ، می توانید این را از روی اجاق گاز نیز تهیه کنید!)