در اینجا 5 دستور العمل ساده وجود دارد که اخیراً ساخته و دوست داشتم

من دوباره آشپزخانه دارم و پسر ، آیا در آن آشپزی می کنم. من نمی توانم آزادی و شادی را به شما بگویم که باعث می شود بدانم همه چیز کجاست و کجا باید دوباره قرار داده شود و چه حس خوبی است که مجبور نیستیم ظرف هایمان را با شیلنگ باغچه بشوییم.

دشوار بود که در مورد غذاهایی که باید در این ماه در مورد آشپزی بنویسید ، توضیح داده شود ، اما من چند دستور العمل اساسی اساسی در اینجا دارم که می تواند به بهترین نحو از مزایای طولانی تابستانی که در یخچال خود باقی گذاشته اید ، استفاده کند.

لذت بردن!


01

ماکارونی یخچال تمیز شده (در بالا نشان داده شده است)


ترد ما مملو از سبزیجات بود که همه در آستانه خراب شدن بودند. ظاهراً کدو سبزها مشکوک بودند و من می دانستم که دوشنبه شب اخیر باید کاری با آنها انجام دهم. تصمیم گرفتم برش های کوچکی از آنها را به شکل ماه در سیر ، دانه های فلفل قرمز و روغن زیتون عرق کنم. بعد من مقداری گوجه فرنگی گیلاس اضافه کردم ، آنقدر پختم تا بترکد. سپس ماکارونی پخته را دقیقاً روی آن اضافه کردم و در یک تن پنیر پارمزان رنده کردم. من متوجه شدم که این غذا شامل برگهای ریحان ، مقدار زیادی فلفل آسیاب شده ، آب لیمو تازه و نمک مالدون است.

شب بعد ، ماهی قزل آلا برشته را به غذای مانده خود اضافه کردم.


02

لوبیا پخته


این ماه طرز درست پخت لوبیا را آموختم. با تشکر از درس تامار آدلر (و نثر زیبا) ، اکنون احساس می کنم فردی هستم که هفته ای لوبیا و آبگوشت خود را تهیه می کند ، که هر دو را در ماه گذشته بدون تلاش زیاد با موفقیت انجام دادم.

آنچه من در مورد روش تامار در پخت لوبیا بیشتر دوست دارم این است که می توانید از آنچه در دست دارید استفاده کنید. این ایده کم و بیش در مورد درست کردن چاشنی است بنابراین هم لوبیا و هم آبگوشت می توانند نقش اصلی (و خوشمزه) را در وعده های غذایی شما در روزهای آینده ایفا کنند.

برای گزیده ای از نحوه طبخ لوبیا طبق نظر تامار آدلر ، این مقاله را بررسی کنید این پست، یا کتاب تامار را بخرید و به صفحه 107 بروید.


03

پیش غذا خرما کامبر


اگر بتوانم یک ماده غذایی را برای خوردن بارها و بارها انتخاب کنم ، آن کاممبرت است. چیزی در مورد طعم و مزه و طعم تند این پنیر به روح من می گوید. من هر روز برای این چیزها چیزکیک می دادم.

بنابراین وقتی دستور ربکا پپلر برای پخت کامبر با خرما و آغشته کردن آن به نان را دیدم ، مجبور شدم آن را امتحان کنم. و بگذارید به شما بگویم ، نتیجه نهایی ناامید کننده نیست.


04

سس گوجه فرنگی گیلاسی


اخیراً یک روز متوجه شدم گوجه فرنگی گیلاسی بیشتر از آن چیزی است که می دانم با آن چه کار کنم ، بنابراین سریع در گوگل سس هایی را که می توانید بدون پوست کردن هر گوجه فرنگی تهیه کنید ، جستجو کردم! من از پیوند زیر استفاده کردم و این راهی سریع برای لذت بردن از سس گوجه فرنگی تازه با چند وعده غذایی در طول هفته بود.


05

لوبیا سبز سوخته تند با سیر و بادام تست شده


5 دستور العمل ساده ساده مورد علاقه من که اخیراً ساخته و دوست داشتم

این یکی دیگر از دستورات عالی آدلر است یک غذای جاودانهبه ما در این ماه مقدار زیادی لوبیا سبز در دست داشتیم و من هوس چیزی تند و خوش طعم کردم اما نه خیلی سنگین. اینها متناسب با صورت حساب است. آنها مرا به یاد چیزی می اندازند که در یک رستوران چینی دریافت می کردید ، و این دقیقاً همان طریقی است که آدلر آن را طراحی کرده است. این دستور از قوطی لوبیا سبز بیشترین بهره را می برد اما طعم آن خوب بود باشکوه هنگام استفاده از موارد تازه

این دستور العمل کمی به جادوی این کتاب می پردازد:

لوبیا سبز تند توسط تامار آدلر

یک عدد 15 اونس می تواند لوبیا سبز کامل
1 حبه سیر
½ فنجان بادام ، برشته شده
1 قاشق غذاخوری تکه های شیلی خشک شده
2 قاشق چایخوری سرکه شراب قرمز
½ قاشق چایخوری نمک

حبوبات را آبکش کرده و آبکشی کنید. در غذاساز یا با ملات و مایع ، سیر را به صورت خمیر درآورید ، سپس بادام را با آن بکوبید. این نیازی به صاف بودن ندارد و ممکن است قطعات آجیل و سیر در اندازه های مختلف وجود داشته باشد.

روغن را به سیگار کشیدن در ووک یا ماهی تابه بزرگ هدایت کنید. لوبیا را در یک لایه اضافه کنید. اجازه دهید آنها را روی حرارت زیاد بدون چرخاندن به مدت 30 تا 60 ثانیه بپزید تا زمانی که ببینید یک زغال سنگ شروع به خزیدن از طرفین می کند. یک قاشق یا کاردک تیز برای محکم چرخاندن لوبیا استفاده کنید. تکه های شیلی را اضافه کنید. حبوبات را در یک لایه نگه دارید و تا آنجا که ممکن است کمی حرکت کنید.

وقتی دو طرف آنها سرخ شد و شروع به تاول زدن کرد ، حرارت را خاموش کرده و آجیل و سیر را اضافه کنید. آن را مخلوط کنید ، هنوز هم با حرکت خود صرفه جویی نمی کنید ، سپس سرکه را اضافه کنید ، آن را روی سطح بپاشید. آن را یکبار مخلوط کرده و نمک را بچشید.

روی برنج داغ سرو کنید.