در اینجا 7 راه ساده برای انجام آن وجود دارد

در ابتدا در جولای 2021 منتشر شد


به آخرین باری که وارد خانه شده اید فکر کنید نمد چیزی شاید این کنجکاوی، احساس آرامش یا تغییر انرژی بود که نمی‌توانستید آن را کاملاً نشان دهید یا توصیف کنید. شخصیت یک خانه به لهجه های منحصر به فرد، پنجره های جذاب یا کفپوش های چوبی اصلی محدود نمی شود. این نقطه اوج بیان فردی در درون دیوارهای آن است. این روشی است که ما به پوسته‌ای خالی از زندگی اضافه می‌کنیم. این چیزی است که خانه های ما را می سازد شخصی.

بودجه‌های محدود، حسادت اینستاگرام، و بیش از حد می‌توانند به این احساس کمک کنند که داشتن «شخصیت» در خانه شما دور از دسترس است. من از اینکه آرزو کنم کاش پلان، بودجه یا حس وسیع سبک شخص دیگری را داشتم مصون نیستم. برای همه ما اتفاق می افتد. پس چرا به دنبال راه هایی نباشیم که بتوانیم آنچه مال ماست را در آغوش بگیریم و اجازه دهیم شخصیت از درون بیرون بیاید؟ گفتن این کار آسان تر از انجام دادن است، اما این پست به این منظور است که شما را شروع کند.

اینها هفت راه مورد علاقه من برای اضافه کردن شخصیت به خانه شما هستند…

1. کیفیت های منحصر به فرد فضای خود را در نظر بگیرید.

داشتن درک درستی از جزئیات خانه شما نمی خواهد تغییر مکان عالی برای شروع است. یکی از جنبه های بزرگ ساختن «شخصیت» در یک خانه، این است که چگونه ترکیبی منحصر به فرد از عناصری ایجاد کنید که نشان دهنده سبک شخصی شما باشد. ساده ترین مکان برای شروع این است که خانه خود را با قطعاتی تزئین کنید تضاد سبک معماری

اگر فضای شما فوق العاده سنتی است، تضاد قطعات مدرن اواسط قرن می تواند راهی عالی برای القای شخصیت بیشتر باشد. بالش های چاپ هندسی روی یک کاناپه سنتی ظاهری زیبا و منحصر به فرد ایجاد می کند.

اگر فضای شما صنعتی است، یک لوستر کریستالی می تواند به شکلی کاملا متفاوت بدرخشد.

اگر فضای شما مدرن است، یک چاپ جسورانه با الهام از دو گورن روی یک صندلی عتیقه نقطه کانونی خیره کننده ای ایجاد می کند. به عنوان مثال، آپارتمان (بسیار) مدرنی را که من و جو برای اولین بار با هم زندگی می کردیم، در نظر بگیرید. در میان تمام خطوط تیز و دیوارهای سفید آن، من هر کاری از دستم بر می‌آمد برای القای شخصیت انجام دادم. من قطعات عتیقه مانند صندوق عقب در تصویر زیر، و مبلمان قابل توجهی که در تضاد با احساس هوای دیگر فضا بود، مانند صندلی چرمی بزرگ مجاور اضافه کردم.

2. قطعاتی با “نقایص” را در آغوش بگیرید.

چیزی نیست که من بیشتر از اندکی سایش و پارگی بدون دردسر روی یک دکور یا مبلمان دوست داشته باشم. از خارهای فرسوده کتاب ها گرفته تا لبه های بریده شده یک میز قهوه، نقص = زندگی، و زندگی انرژی را در خانه می دمد. هنگام خرید نباید به قطعه ای مانند فرش قدیمی با سوراخ نگاه کرد. با یک پچ یا تعمیر، می تواند کیفیت منحصر به فرد خود را به داستان کلی خانه شما کمک کند.

این نکته بسیار مفیدی است که باید هنگام خرید از فروشگاه‌های دست‌فروشی، عتیقه‌فروشی‌ها و بازار FB به خاطر داشت. این نواقص ممکن است همان چیزی باشد که خانه شما به آن نیاز دارد، که من را به نکته بعدی می رساند.

شخصیت یک خانه به لهجه های منحصر به فرد، پنجره های جذاب یا کفپوش های چوبی اصلی محدود نمی شود. این نقطه اوج بیان فردی در درون دیوارهای آن است. . . . این چیزی است که خانه های ما را می سازد شخصی.

3. دست دوم خرید کنید!

هیچ چیز به اندازه تکه‌های بی‌نظیر باعث ایجاد حس منحصر به فرد در خانه نمی‌شود. من عاشق خرید در مکان‌هایی مانند Target نیز هستم، اما می‌دانم که در میان چیزهایی که هیچ‌کس نمی‌خواست، بیشتر به قطعاتی که پیدا کرده‌ام وابسته می‌شوم، زیرا می‌دانم که یافتن همان کالا در جای دیگر بعید است.

شکار ممکن است گاهی اوقات بسیار طاقت فرسا به نظر برسد، و اگر چند سفر اول شما به مغازه عتیقه فروشی مثمر ثمر نباشد، ممکن است بخواهید قبل از درک جادوی یافتن آن کالای عالی که در پشت دسته ای از آشغال ها پنهان شده است، دست از کار بکشید. اما به شما اطمینان می‌دهم، اگر در این مسیر بمانید، جستجو تقریباً همیشه ارزشش را دارد.

برای راهنمایی های خرید من، این مقاله را بخوانید: “7 نکته خرید دزدی و عتیقه برای کمک به شما در یافتن کالاهایی که دوست دارید.”

4. مجموعه های خود را نمایش دهید.

بیشتر دکوراسیون من حول چیزهایی است که دوست دارم جمع‌آوری کنم – گلدان‌ها، مجسمه‌های برنجی، شمع‌های رنگارنگ، و رومیزی‌های توری. عناصر دکور کوچک در اعداد عجیب و غریب (سه، پنج، هفت) عالی به نظر می رسند و می توانند جذابیت بصری را به قفسه های کتاب، میزهای قهوه خانه و میزهای کناری ببخشند، به خصوص زمانی که در ارتفاع و اندازه های مختلف طراحی شده باشند. تقریباً هر چیزی می تواند به یک مجموعه تبدیل شود!

5. فضایی برای سرگرمی ها ایجاد کنید.

علاوه بر نمایش مجموعه‌هایتان، اختصاص فضا به میوه‌های سرگرمی‌های مورد علاقه‌تان می‌تواند به خانه‌تان جان ببخشد. عاشق پازل؟ یک میز کافه کوچک جلوی پنجره اضافه کنید، روی آن را با یک سفره بپوشانید و تعدادی از جعبه های پازل مورد علاقه خود را در بالا بچینید. ناگهان یک قسمت نشیمن جدید، مقداری پارچه برای بافت، و یک خط نقاشی کوچک که پس از یک روز کاری طولانی نیز به عنوان پناهگاه عمل می کند، اضافه کرده اید.

6. رنگ و الگو را اضافه کنید.

چه از طریق گل‌های تازه، بالش‌های پرتابی متضاد، یا انفجار پتوها، کوسن‌ها و طرح‌های طرح‌دار روی دیوار، هر فضا از زندگی رنگی بهره می‌برد. این بدان معنا نیست که رنگ آمیزی یک اتاق کسل کننده با رنگ مرجانی گرم برای همه مناسب است، اما گاهی فراموش می کنیم که حتی در حداقل ترین فضاها، می توانیم هدفی برای چیزی پویا پیدا کنیم. این می تواند یک فرش بزرگ به رنگ آبی سلطنتی یا یک چاپ طرح دار در مقیاس کوچک روی پرده باشد.

برخی از خانه ها رنگ را فریاد می زنند، در حالی که برخی دیگر از آن به گونه ای استفاده می کنند که شما را وادار می کند احساس کنید قبل از اینکه متوجه آن شوید

برای اطلاعات بیشتر در مورد قدرت دکوراسیون رنگارنگ خانه، این مقاله را بخوانید: “5 خانه رنگارنگ و دقیقاً آنچه در مورد هر یک از آنها دوست دارم.”

7. پنجره های خود را با بافت بپوشانید.

یکی از راه‌های مورد علاقه من برای کامل جلوه دادن پنجره‌های بلاه، اضافه کردن پرده‌ها و پرده‌ها در بافت‌های مختلف است. سایه بامبو با پرده های کتان راه راه؟ خیلی دوست داشتنی و چند لایه، با ساخت و ساز صفر مورد نیاز. والانس‌ها برای احساس خفگی عملکرد بدی دارند، اما اگر اتاق خوابی را تزئین می‌کنید که علاقه‌ای به معماری ندارد یا به سادگی نیاز به «اومف» دارد، این می‌تواند راهی عالی برای ایجاد احساس جلا در آن باشد.

به من بگویید، روش مورد علاقه شما برای افزودن شخصیت به خانه شما چیست؟