دستور العمل های ساده ای که این ماه تهیه و دوست داشتم

5 دستور العمل ساده که این ماه ساختم و دوست داشتم |  عقل و لذت

ما هنوز در آشپزخانه خود آب آشپزخانه ، پیشخوان ، اجاق گاز یا اجاق گاز نداریم. اما در طول این ماه برخی از آشپزی های مورد نیاز را تهیه کردم (که بیشتر آنها در خانه یکی از دوستانم انجام شد) ، که منجر به پنج دستور ساده ای شد که امروز به اشتراک می گذارم. این خیلی خوب بود که دوباره خرد شد و طعم را آزمایش کرد. بعلاوه ، استراحت در آشپزی در چند ماه گذشته به من کمک کرد تا وقتی به زودی به آشپزخانه خود باز می گردیم ، چند چالش آشپزی جدید ایجاد کنم (و از آن هیجان زده شوم).

من پنج دستور العمل قابل توجه ماه زیر را به اشتراک می گذارم ، برخی از آنها دستورالعمل های خاصی را باید رعایت کنند و برخی دیگر که دستورالعمل های کلی دارند و برای شما مناسب است که هنگام آشپزی با آنها کار کنید و آزمایش کنید. به یاد داشته باشید ، مانند همیشه ، اگر احساس می کنید الهام گرفته اید ، پیچ و تاب خود را روی چیزها بگذارید!


01

سالاد گوجه فرنگی مینا استون از کتاب او آشپزی برای هنرمندان


5 دستور العمل ساده که این ماه ساختم و دوست داشتم |  عقل و لذت

این دستور ، از کتاب آشپزی برای هنرمندان ، واقعاً ساده بود و راهی عالی برای لذت بردن از فصل گوجه فرنگی بود. این در اصل برش های ضخیمی از گوجه فرنگی میراثی بود که با روغن زیتون ریخته شده بود ، سپس روی آن زیتون خرد شده ، فتا ، نعناع ، پسته و سبزیجات خرد شده قرار داشت. YUM این دستور العمل به صورت آنلاین در دسترس نیست ، اما دستور مشابهی از مینا استون در Epicurious است.


02

چغندر دودی با ونیگرت شالوت


من در ژوئن از خوردن غذا در Josefina در Wayzata لذت بردم و یکی از غذاهای مورد علاقه من چغندر دودی بود. با کباب Traeger ، من می توانم طعم دودی به سبزیجاتم اضافه کنم ، بنابراین تصمیم گرفتم یک تکه بزرگ چغندر را در کباب پز کنم. نتیجه واقعا دوست داشتنی بود! هیچ چیز غافلگیرکننده نیست ، فقط یک اشاره ملایم از گیاه کندو برای قدردانی از خاکی بودن آنها.

هنگامی که چغندرها تمام شد (به این معنی که می توانید به راحتی چاقو را درون آنها بریزید) من آنها را برش دادم ، سپس روی آنها را با یک وینایگرت موسیر ریختم: یک قسمت روغن زیتون ، یک قسمت آب لیمو ، یک موسیر کوچک (خرد شده) و مقدار زیادی نمک و فلفل دلخواه


03

پاستا کارامل شده شالوت


عکس مایکل گریدون و نیکول هریوت برای نیویورک تایمز

لیست مواد اولیه ساده است ، اما غذای نهایی هر چیزی جز خسته کننده نیست. این یک دستور عالی برای یک مناسبت خاص است که نیازی به بیش از حد ندارد. این غذا یکی از غذاهایی است که طعم آن به اندازه غذاهایی که در یک رستوران ایتالیایی سفارش می دهید غنی و دلپذیر است. به دستورالعمل ها اعتماد کنید و بگذارید موسیرها پخته شوند! ناامید نمی شوید.


04

سالاد گیاه مینا استون از کتاب او آشپزی برای هنرمندان


5 دستور العمل ساده که این ماه ساختم و دوست داشتم |  عقل و لذت

این یک دستور العمل ساده است (همچنین از کتاب آشپزی برای هنرمندان) که به مقدار زیادی کار نیاز دارد ، اما نتیجه آن بسیار خوشمزه است. این دستور غذا به ترکیبی از گیاهان نرم ، یک دسته از هر کدام نیاز دارد: جعفری ، گشنیز ، ریحان و نعناع. هر برگ را از ساقه بردارید و در یک کاسه بریزید. با روغن زیتون ، لیمو و مقداری نمک پوسته بپوشید. آن را با ماهی کبابی و نان گرم سرخ شده در کره بخورید!

اگر مینا استون بیشتری می خواهید ، آتنا کالدرون سوپ هویج باور نکردنی استون را برای EyeSwoon پخت. این پست ارزش خواندن دارد (و دستور غذا خوشمزه است!).


05

سالاد ماهی تن با کرن بری ، بادام و پاستا


عکس توسط Mindy Fewless در Coco and Ash

وقتی بچه ها کوچکتر بودند ، مدیر/پرستار بچه ای را به کار گرفتیم که در آشپزخانه کمک زیادی می کرد. تمرکز اصلی او در مورد غذا خرید مواد غذایی و آشپزی برای بچه ها بود ، اما در مواردی ، او چیزی اضافی برای ما می گذراند تا در آخر هفته از آن لذت ببریم. من و جو هنوز در مورد اینکه سالاد ماکارونی ماهی تنش چقدر خوب بود صحبت می کنیم!

من در این ماه میل زیادی به آن داشتم ، بنابراین سعی کردم این دستور را با حافظه دوباره ایجاد کنم ، زیرا هیچ چیز آنلاین وجود ندارد که کاملاً درست باشد. من دستور تهیه ای مشابه این را ایجاد کردم ، اما علاوه بر کنسرو ماهی تن و کرن بری ، پوسته های کوچک ماکارونی و بادام خرد شده را اضافه کردم. خیلی خوب بود