دکوراسیون خانه رنگارنگ: 9 محصولی که دوستش دارم

باز هم برای افرادی که در پشت هستند می گویم: برای آوردن یک مشت رنگ به فضای شما کار زیادی لازم نیست! شما می توانید با دکوراسیون رنگارنگ خانه تاثیر زیادی بگذارید، حتی اگر بیشتر خانه شما خنثی باشد. در واقع، من فکر می‌کنم دیوارهای سفید با ترکیبی التقاطی از اشیاء دوست‌داشتنی و شادی‌بخش، جالب‌ترین نوع خانه‌ای است که می‌توانید بسازید. (شماره دو در این لیست از خانه ها گواه است!)

در اینجا چند محصول رنگارنگ دکور خانه وجود دارد که من عاشق آنها هستم که کمی از این عامل جذاب را به هر فضایی اضافه می کنند.

1. چراغ رومیزی قارچ COSA

30 دلار

من اخیراً این لامپ را به رنگ سبز خریدم تا کمی نور اضافی به دفترم اضافه کنم. من آن را روی میز خود دارم و از عملکرد و رنگ‌هایی که به فضا می‌آورد را دوست دارم.

2. شمع های متنوع 6 بسته HAY Spiral

35 دلار

این یک راه آسان برای اضافه کردن نه تنها یک رنگ غیرمنتظره بلکه سه رنگ بسیار خوب انتخاب شده به فضای شما است. این مجموعه همچنین یک هدیه عالی برای عاشق شمع در زندگی شما خواهد بود!

3. فرش چهارخانه پرزدار ماتیلدا گواد و شرکت

88 دلار – 1798 دلار

طرح این فرش بسیار بازیگوش و شیرین است. من عاشق شکل، الگو و کل طرح رنگ هستم.

4. دوره طولانی لولو و جورجیا

215 دلار 65 دلار

من به شکل این گلدان وسواس دارم و عاشق راه راه های آبی تن به تن هستم.

5. کوسن صندلی نخی راه راه H&M

14 دلار

اگر صندلی‌هایی داشتم که به کوسن‌های صندلی نیاز داشتند، قبلاً اینها را می‌خریدم. آنها عالی هستند و در پنج گزینه رنگ موجود هستند!

6. فرش قرمز راه راه شکسته Opalhouse x Jungalow

130 دلار

من غنای این فرش قرمز را به هر فضایی دوست دارم.

7. چراغ وظیفه انسان شناسی سیمون

248 دلار

این لامپ دوست داشتنی است من مقیاس و جزئیات ظریف گوش ماهی را دوست دارم – راهی عالی برای ترکیب روندی که اجباری به نظر نمی رسد.

8. Urban Outfitters Waverly Bean Mirror

59 دلار

من یک آینه مشابه دارم و رنگ سبزش دوست داشتنی است. مقیاس نیز متوسط ​​است، بنابراین می تواند به گوشه های کوچکی که اغلب از در نظر گرفتن آن غفلت می کنیم، جذابیت بصری ایجاد کند.

9. داستان های ایتالیایی ماکیا روی گلدان ماکیا

95 دلار

من عاشق استفاده از گلدان ها برای تغییر ظاهر یک فضا به راحتی هستم. من دوست دارم این یکی را به مجموعه خود اضافه کنم.

توجه سردبیر: این مقاله حاوی پیوندهای وابسته است. Wit & Delight از پیوندهای وابسته به عنوان منبع درآمد برای تأمین مالی عملیات کسب و کار استفاده می کند و کمتر به محتوای مارک دار وابسته است. Wit & Delight پشت همه توصیه های محصول است. هنوز درباره این پیوندها یا فرآیند ما سؤالی دارید؟ در صورت تمایل به ما ایمیل بزنید.