رنگ های پررنگ در خانه ما و آنچه من در مورد هر یک دوست دارم

یکی از سوالات متداول در مورد خانه ما این است: “اسم آن رنگ رنگ چیست؟” من می‌خواستم فهرستی جامع از تمام رنگ‌های رنگ خانه‌مان را جمع‌آوری کنم تا به عنوان راهنمای مفیدی برای مراجعات بعدی خدمت کنم.

در زیر شما (تقریبا) تک تک رنگ های خانه ما را خواهید یافت. من فقط چند اتاق را از لیست خارج کردم (مانند حمام مهمانمان و چندین اتاق در زیرزمین) که قبل از نقل مکان به خانه با رنگ سفید رنگ شده بودند.

در اینجا تمام رنگ های پررنگ (و چند رنگ خنثی) در خانه ما، اتاق به اتاق وجود دارد.

ورودی

دیوارهای ورودی با رنگ انتخاب کرم شروین ویلیامز و چوب با رنگ Setting Plaster توسط Farrow & Ball رنگ آمیزی شده است. درب ورودی با رنگ نخل شروین-ویلیامز تالیپوت رنگ شده است. من دوست دارم که در نگاه اول رنگ دیوارها و کارهای چوبی مانند رنگ های خنثی خوانده شوند. رنگ صورتی آثار چوبی بدون اینکه در چهره شما باشد، همه چیز را جالب می کند. مثل یک چشمک کوچک صورتی است.

دفتر

رنگ رنگ کار چوبی در دفتر، Bunglehouse Blue توسط Sherwin-Williams است. من دوست دارم که این فقط کمی روشن تر و عمیق تر از آبی است. دارای رنگدانه و زمین می باشد. این یک اتاق دوست داشتنی را برای کار هر روز ایجاد می کند!

اطلاعات بیشتر در مورد طراحی این اتاق را اینجا بخوانید.

اتاق خانوادگی

دیوارها، سقف و کارهای چوبی در اتاق خانواده با رنگ سبز چورلیش توسط Farrow & Ball نقاشی شده است. کارهای چوبی کاملاً براق رنگ شده است. این یک رنگ چالش برانگیز برای کار است و قطعا برای همه نیست. من هنوز به تغییر دکوراسیون و مبلمان در این اتاق فکر می کنم به گونه ای که لایه های بیشتری از رنگ های خاموش را به آن اضافه کند، بیشتر به این دلیل که رنگ به دلیل نداشتن نور بالای سر، کمی تیره می شود. این موضوع فقط در روزهای ابری و عصرها مطرح است.

اطلاعات بیشتر در مورد طراحی این اتاق را اینجا بخوانید.

ناهارخوری

دیوارها و کارهای چوبی در اتاق غذاخوری با رنگ White Batten از HGTV Home توسط Sherwin-Williams رنگ آمیزی شده است. این رنگ دقیق به نظر نمی رسد دیگر در دسترس باشد. صندلی های ناهارخوری با رنگ آلوتین توسط شروین ویلیامز رنگ آمیزی شده است. رنگ این اتاق روشن و با طراوت است اما نه خیلی کور کننده یا تند!

اطلاعات بیشتر در مورد طراحی این اتاق را اینجا بخوانید.

اتاق هلو

زمانی که ما به خانه نقل مکان کردیم، این رنگ رنگ در این اتاق وجود داشت. نزدیکترین تطابقی که پیدا کردیم، Tangerine Burst از کالیفرنیا پینتز است. من هرگز به تنهایی جذب این رنگ نمی‌شدم، اما به من آموخت که غریزه‌ام را گسترش دهم و از رنگ به‌عنوان یک ابزار استفاده کنم، نه به‌عنوان چیزی برای تنظیم ترجیحات شخصی‌ام.

آشپزخانه

کابینت آشپزخانه با رنگ های Sulking Room Pink توسط Farrow & Ball و Hague Blue توسط Farrow & Ball رنگ آمیزی شده است. اتاق سولکینگ بیشتر به رنگ ارغوانی است تا صورتی واقعی. بیشتر اوقات به دلیل وجود پنجره های رو به شمال به صورت خاکستری مایل به بتونه خوانده می شود. Hague Blue یک نیروی دریایی رنگارنگ دوست داشتنی است که به عنوان یک رنگ خنثی غنی در این فضا عمل می کند.

اطلاعات بیشتر در مورد طراحی این اتاق را اینجا و اینجا بخوانید.

اتاق خواب اصلی

رنگ رنگ دیوارها و سقف اتاق خواب اصلی با رنگ موجود در چوب مطابقت داشت. این شبیه به رنگ Calke Green توسط Farrow & Ball است. این یک رنگ سبز با تن متوسط ​​با تعادل خوبی از رنگ های گرم و سرد است. تسکین دهنده است اما بیش از حد شیرین یا مغزی احساس نمی شود.

اطلاعات بیشتر در مورد طراحی این اتاق را اینجا بخوانید.

حمام اصلی

رنگ سقف حمام اصلی همان رنگی است که در اتاق خواب مجاور استفاده کردیم، شبیه به Calke Green توسط Farrow & Ball. وقتی وارد خانه شدیم رنگ دیوارها و کارهای چوبی اینجا بود. من به طور کلی از این رنگ‌ها بدم می‌آید، اما هنوز به روز کردن آنها نرسیده‌ایم. سقف رنگ شده کمک می کند!

اتاق خواب کودکان (در حال حاضر اتاق آگوست)

رنگ کار چوب اتاق خواب بچه ها بعد از ظهر از HGTV Home اثر Sherwin-Williams است. فریم های تخت با رنگ Nurture Green از HGTV Home توسط Sherwin-Williams رنگ آمیزی شده است. من واقعاً می‌خواستم با رنگ‌هایی بازی کنم که غیرمنتظره اما آشنا به نظر می‌رسند و اتاق بچه‌ها مکانی عالی برای این کار است.

اطلاعات بیشتر در مورد طراحی این اتاق را اینجا بخوانید.

حمام بچه ها

رنگ رنگ سقف و کارهای چوبی حمام بچه ها اینجا بود که ما به خانه نقل مکان کردیم. ما یک کاغذ دیواری پیدا کردیم که در این فضای زرد روشن معنی داشت. رنگ رنگ یک سایه عالی است که بین لیمو و کره قرار می گیرد و مقدار خوبی از سفید در آن وجود دارد تا تمیز باشد و خیلی کدر یا خاکستری نباشد.

اطلاعات بیشتر در مورد طراحی این اتاق را اینجا بخوانید.

اتاق مهمان

اتاق خواب مهمان (در حال حاضر اتاق بنت)

کارهای چوبی در اتاق خواب مهمان با رنگ Setting Plaster توسط Farrow & Ball نقاشی شده است. بعد از نصب کاغذ دیواری، واقعا احساس کردم رنگ این کار چوبی باید کمتر شیرین و دخترانه باشد. از آن زمان به اتاق بنت تبدیل شده است و برای او کار می کند!

اطلاعات بیشتر در مورد طراحی این اتاق را اینجا بخوانید.

اتاق خانوادگی زیرزمین

تزئینات، جلیقه و تیرهای اتاق خانوادگی زیرزمین با رنگ کبوتر سفید توسط بنجامین مور نقاشی شده است. دیوارها و آجر با رنگ پارچه بادبانی توسط بنجامین مور نقاشی شده است. گچ استفاده شده روی شومینه با فرآیند سه لایه اجرا شد. اولی گچ سفید، دومی سایه ای نزدیک به پارچه بادبانی، و سومی سایه ای نزدیک به White Dove برای از بین بردن بافت بود. من عاشق این هستم که این رنگ‌ها روشن و سفید به نظر می‌رسند، اما هنوز نکاتی از عمق وجود دارد که بر روی چوب و آجر تأکید می‌کند.

اطلاعات بیشتر در مورد طراحی این اتاق را اینجا بخوانید.

آشپزخانه زیرزمین

ما از رنگ باقی مانده از اتاق خواب اصلی برای رنگ آمیزی قفسه در آشپزخانه زیرزمین استفاده کردیم. رنگ شبیه به Calke Green توسط Farrow & Ball است.

اطلاعات بیشتر در مورد طراحی این اتاق را اینجا بخوانید.