سپتامبر 2021 فال: بر جزئیات تمرکز کنید

همانطور که آسمان در سپتامبر 2021 می رقصد ، ما تمرکز بیشتری بر نحوه ساختن زندگی خود خواهیم داشت. با چرخش تعداد زیادی سیاره در باکره ، ما زمان بیشتری را صرف ساده سازی برنامه های خود ، پیگیری بهره وری و مشتاق ایجاد تعادل سالم بین کار و زندگی می کنیم. با این حال ، بسیار مهم است که در تقویم های بسیار شلوغ خود لذت ، استراحت و شادی را نیز در نظر بگیریم ، زیرا در جامعه ای زندگی می کنیم که فعالیت را بر تفکر اولویت دارد. مهمتر از همه ، مطمئن شوید که شما فقط چرخ های خود را نمی چرخانید ، هیچ جا را سریع نمی برید ، فقط برای این که خود را از لذت بردن از هر لحظه در زمان واقعی منحرف کنید. به یاد داشته باشید: زندگی به سرعت می گذرد ، بنابراین لذت بردن از لحظات کوچک – جزئیات کوچک – را نیز فراموش نکنید.

در فال شخصی خود در زیر ببینید که ماه سپتامبر برای علامت زودیاک شما چه چیزی در نظر گرفته است!

ARIES

با این همه فعالیت های سیاره ای که بخش بهره وری شما را برجسته می کند ، متوجه می شوید که ماه سپتامبر فرصتی عظیم برای پیشرفت به شما می دهد. برخی از برج حمل ها می توانند شغل جدیدی پیدا کنند ، پروژه ها و مسئولیت های بیشتری را با کارفرمای خود به عهده بگیرند ، یا حتی برخی از مراحل مهم حرفه ای را که به عنوان جواهری در تاج آنها تبدیل می شود ، به دست آورند.

ماه کامل در 20 سپتامبر دنیای رویایی شما را فعال می کند و به شما امکان می دهد یک قدم به عقب بردارید تا زندگی احساسی درونی و سلامت روانی خود را مرور کنید.

آخرین نکته ای که باید به آن توجه شود این است که این ماه یک روند رو به رشد است که کاملاً بر محور مشارکت شما متمرکز شده و از اواسط سپتامبر آغاز می شود. برای تعیین اهداف با یک همکار عاشقانه یا خلاق مهم آماده شوید – به عنوان یک تیم پیشرفت بیشتری خواهید کرد.

TAURUS

اشتیاق ، عشق واقعی و خلاقیت از اولویت های اصلی در آغاز ماه سپتامبر ، برج ثور است. ماه نو در این بخش در 6 سپتامبر می آید و می تواند آتشی به قلب شما وارد کند. برج گاوهای مجرد می توانند با همسر جان خود راه را طی کنند یا خواستگاران جدیدی را که روح آنها را به آواز می خوانند ، در صف قرار دهند. گاوهای متعهد نیز می توانند از این قمری استفاده کنند تا جادو را به رابطه خود باز گردانند.

ماه کامل در 20 سپتامبر شما را در کانون توجه قرار می دهد – حتی ممکن است در رویدادی شرکت کنید که می تواند شادی شخصی و حرفه ای را به همراه داشته باشد و نشان دهد که بسیاری از مردم شما را دوست دارند و از شما حمایت می کنند. تاج را بر تن کنید تا شما را جشن بگیرند تا پیروزی های اخیر خود را جشن بگیرید.

جوزا

در اوایل ماه سپتامبر ، جوزا ، مسائل داخلی برای شما اهمیت ویژه ای خواهد داشت. ماه نو در 6 سپتامبر می تواند دری را برای حرکت ، بازسازی یا ایجاد تغییر در وضعیت زندگی برای شما باز کند. ممکن است ناگهان احساس کنید که گذراندن وقت بیشتر با خانواده نیز مهم است.

بعداً ، 20 سپتامبر نام شما را روی خیمه آسمانی نشان می دهد ، زیرا ماه کامل در بخش دستاوردهای شما فرا می رسد. ممکن است ارتقاء ، شغل جدید یا شناخته شدن از راه برسد ، به شما این امکان را می دهد که بالاتر از هر زمان دیگری قدم بردارید. آخرین نکته قابل توجه روند رو به رشد عشق ، اشتیاق و خلاقیت خواهد بود ، بنابراین در هفته های آینده برای سرگرمی های فراوان آماده شوید!

سرطان

سپتامبر می تواند به شما کمک کند تا از شهر خارج شوید و افق جدیدی را در پیش بگیرید ، سرطان. با ماه جدیدی در سفرهای کوتاه مدت خود در 6 سپتامبر-با مریخ که این کره را تقویت می کند-به احتمال زیاد شما چمدان خود را برای سفر به شهرهای مجاور و تغییر مناظر بسته بندی می کنید. حتی ممکن است انگیزه ای برای ملاقات با دوستان ، همسایه ها یا خواهر و برادرها داشته باشید.

ماه کامل در 20 سپتامبر پیامدهای دورتری دارد ، احتمالاً به شما کمک می کند تا در تعطیلات ، چه برای تجارت و چه برای تفریح ​​، به اوج خود برسید. اگر هنوز نتوانستید آن هواپیما را رزرو کنید ، می توانید در نظر بگیرید که در 2022 به کجا می خواهید سفر کنید.

آخرین موردی که باید به آن اشاره کرد این است که در هفته های پایانی ماه روندی رو به رشد وجود خواهد داشت که به مسائل خانه و خانه توجه می کند. اگر می توانید زود سفر کنید ، زیرا به احتمال زیاد بعداً در خانه احساس نیاز به لانه سازی خواهید کرد.

LEO

رفاه در این ماه می تواند متعلق به شما باشد ، لئو. با فرا رسیدن ماه نو در بخش مالی شما در 6 سپتامبر ، ممکن است این فرصت را داشته باشید که نرخ های خود را افزایش دهید ، دستمزد خود را افزایش دهید ، شغل جدیدی پیدا کنید یا با مشتری جدید کار کنید. در حالی که احتمالاً در زمینه پولسازی شما افزایش چشمگیری رخ می دهد ، به نظر می رسد مریخ آتشین باعث افزایش هزینه های شما در بیشتر ماه نیز می شود. صرف نظر از هر چیزی ، بودجه ، درآمد و هزینه های خود را ارزیابی کنید.

ماه کامل در بخش دارایی های شما نیز در این ماه فرا می رسد و در 20 سپتامبر در شب افزایش می یابد. پاداش ، چک ، تسویه حساب یا پرداخت حق امتیاز ممکن است به حساب شما وارد شود یا تأیید شود. اگر می خواهید برای بورسیه تحصیلی ، وام یا خط اعتباری درخواست دهید ، ستاره ها نیز به نفع شما خواهند بود.

VIRGO

باکره ، مهمترین ماه سال برای شما فرا رسیده است! با بیدار شدن ماه جدید در علامت زودیاک شما در 6 سپتامبر ، درها به روی شما باز می شود تا اقدامی انجام دهید و زندگی رویاهایتان را خلق کنید. در هفته ای که بعد از این قمری اتفاق می افتد ، مرحله ی مرکزی را بردارید و به دنیا نشان دهید که دنبال چه چیزی هستید! در شرایطی که مریخ قدرتمند تاج چهاردهم علامت زودیاک شما را شعله ور می کند ، شما بیشتر از هر علامت دیگر روی زمین مغناطیس ، تسلط و سرزندگی بیشتری دارید! روز را غنیمت شمرده و قدرت خود را به آنها نشان دهید.

ماه کامل این ماه در شب 20 سپتامبر طلوع می کند و توجه شما را به مسائل مهم مشارکت جلب می کند. این شیرینی خیره کننده می تواند به شما کمک کند تا با مهاجرت به خانه ، نامزدی یا قول های بلند مدت با کسی نزدیک شوید. با این حال ، اگر ناراضی هستید ، ممکن است هوا را پاک کرده و مانند برگها در یک گلوله پراکنده شوید.

ترازو

در حالی که شروع ماه سپتامبر ممکن است برای شما بسیار کند باشد ، ترازو ، به شما این فرصت داده می شود تا نحوه بازسازی ، استراحت و طوفان مغزی خود را در سال آینده مشخص کنید. حتی ممکن است در پروژه های مهمی که در پشت صحنه توسعه می دهید سخت کار کنید.

خوشبختانه ، به محض اینکه مریخ قدرتمند در 14 سپتامبر گوشه ای را برای آتش زدن علامت زودیاک خود بچرخاند ، برای اولین بار در نزدیک به دو سال ، یک موج عظیم انرژی را احساس خواهید کرد! با داشتن سیاره سرخ در علامت زودیاک ، به احتمال زیاد مغناطیس ، اشتیاق ، تسلط و انرژی بیشتری خواهید داشت! روز را غنیمت شمرد!

با ورود خورشید به علامت زودیاک شما در روز 22 ، فصل تولد فرا می رسد. این دوره ای فرخنده در زمان است تا اهداف ، امیدها و رویاهای خود را در اولویت قرار دهید. با این حال ، همه امور را تا آنجا که می توانید پیوند دهید ، زیرا مرحله عطارد عطارد در علامت زودیاک شما در 27 شروع می شود و ابر بزرگی را در هفته های آینده ایجاد می کند. با جریان همراه باشید.

عقرب

جهان به شما نشان می دهد که شما سلطنت شهر هستید ، عقرب! با این همه فعالیت سیاره ای در بخش اجتماعی دوستی ها و اجتماعات خود ، به احتمال زیاد از بسیاری از افرادی که شما را دوست دارند و از شما حمایت می کنند ، شنیده اید. ماه نو در 6 سپتامبر می تواند به شما در گردش و ملاقات با افراد جدید نیز کمک کند. Scorpios مجرد شانس زیادی برای ملاقات با گزینه های جدید از طریق شبکه یا دوستیابی آنلاین نیز خواهد داشت.

صحبت از عاشقانه ، مهمترین ماه کامل سال برای شور در شب در 20 سپتامبر شیپور می کند. این می تواند به شما کمک کند عاشق شوید یا ادویه را به رابطه خود برگردانید. اگر برای کودکی تلاش کرده اید یا در حال حاضر صاحب فرزند شده اید ، این شیرینی می تواند خبرهای خوشی را برای شما رقم بزند و خاطرات شیرینی را برای شما رقم بزند.

قوس

پیشرفت های حرفه ای در بیشتر ماه سپتامبر برای شما قوس دار است. با فرا رسیدن ماه نو در بخش دستاوردهای شما در 6 سپتامبر ، ممکن است اخباری از ارتقاء ، پیشنهاد شغل ، ستایش یا تقدیر از شما بشنود. مریخ نیز تا اواسط ماه به شما قدرت شلیک عظیمی می دهد ، بنابراین به شما بستگی دارد که شتاب را به دست آورید و بهمن موفقیت را ایجاد کنید.

با این حال ، ماه کامل توجه شما را از محل کار دور می کند و شما را در خانه نزدیک 20 سپتامبر مجبور می کند. همچنین ممکن است از شما خواسته شود که یک موقعیت مهم خانوادگی را اداره کنید ، بنابراین اگر چیزی ظاهر شد ، قدم بردارید و این کار را انجام دهید.

خرچنگ

سپتامبر می تواند به شما اشکال سفر بدهد ، برج خاله! با وجود انرژی فراوان سیاره ای در سفرهای کوتاه و طولانی این ماه ، ممکن است به معنای واقعی کلمه چمدان خود را بسته بندی کرده و چشم اندازهای خود را در افق های جدید تنظیم کنید-یا حداقل برنامه ای از برنامه هایی را که می خواهید با آنها دست و پنجه نرم کنید ، ایجاد کنید. در تعطیلات سال آینده

ماه نو در 6 سپتامبر و ماه کامل در 20 سپتامبر بسیار زیبا با عنصر علامت زمین شما جریان دارد ، بنابراین هر آنچه را که در نظر دارید باید شادی ، چشم انداز تازه و رشد را برای شما به ارمغان بیاورد.

یکی دیگر از موضوعات مهم که در این ماه برای شما آغاز می شود ، افزایش موج مسائل حرفه ای است که هر چه بیشتر به سمت اکتبر پیش می روید ، همچنان در حال حرکت است. ممکن است ارتفاعات شغلی جدید بسیار نزدیک باشد ، بنابراین دست و پا بزنید و دست به کار شوید.

AQUARIUS

مسائل مالی ممکن است در این ماه برای شما رشد کند ، دلو. در آغاز ماه سپتامبر ، ماه جدیدی در بخش سرمایه گذاری ها و دارایی های شما در 6 سپتامبر از راه می رسد ، که به طور بالقوه اخبار چک ، پاداش یا تسویه حساب را به ارمغان می آورد. اگر به وام ، خط اعتباری ، بورسیه تحصیلی یا حتی نیاز به مذاکره مجدد در مورد بسته مزایای کارفرمای خود نیاز دارید ، این یک دوره خوش یمن برای انجام این کار خواهد بود. فقط مطمئن شوید که همه چیز را قبل از عطارد به صورت رو به عقب ، که در 27 سپتامبر شروع می شود ، یکنواخت کرده اید!

آخرین موردی که باید در این ماه مورد توجه قرار گیرد ورود ماه کامل به بخش رفاه شما در 20 سپتامبر است که به طور بالقوه باعث بارش باران طلا می شود. ممکن است شغل جدید ، افزایش درآمد یا مشتری جدید خود را نشان دهد ، بنابراین آنتن های خود را بالا نگه دارید.

حوت

ماهی ها ، مسائل مربوط به روابط در تمام ماه برای شما بسیار مهم خواهند بود ، زیرا بسیاری از سیارات در زمینه مشارکت و صمیمیت شما ، گلدان را به هم می زنند. در آغاز ماه ، ماه جدیدی در منطقه اتحادیه شما در 6 سپتامبر از راه می رسد ، ماهیان مجرد می توانند شانس پیدا کردن فردی با پتانسیل ماندن را داشته باشند. ماهیگیران متعهد ممکن است تصمیم بگیرند که زمان برنامه ریزی بلند مدت ، حرکت یا نامزدی است. از نظر حرفه ای ، مذاکرات و توافقنامه ها نیز باید به خوبی پیش بروند.

با این حال ، مهمترین ماه کامل سال در 20 سپتامبر برای شما فرا می رسد ، زیرا در علامت زودیاک شما می درخشد. شما با تمام شکوه خود در برابر جهان خواهید ایستاد ، زیرا ممکن است اکنون به یک هدف شخصی بسیار مهم دست پیدا کنید. شما را جشن می گیریم ، ماهی ها.