سپتامبر 2021 موضوع: رهایی سندرم جعل کننده

هنگامی که W&D را در سال 2010 شروع کردم ، چیزی که بیشتر از همه می خواستم ایجاد حس ملموس از اجتماع بود. من واقعاً نمی دانستم چه می کنم و استرس داشتم ، زیرا حتی در همان ابتدا ، من فقط می خواستم در هدف نهایی ایجاد این پلت فرم باشم. از همان ابتدا ، من ایده آل های بالایی را که همیشه برای خودم تعیین کرده بودم اندازه گیری نمی کردم. از همان ابتدا احساس می کردم یک شیادی هستم. این احساس از بین نرفته است ، حتی اگر تجربه ها و دستاوردهای زیادی داشته ام که به نظر می رسد باید آن را داشته باشد.

در زمانهای مختلف در طول سالها از آن زمان ، من خود را در نقطه ای گیر کرده ام که احساس می کردم نمی توانم پشت خود را داشته باشم. هر نظر کوچکی می تواند بر احساس درونی من در مورد اینکه چه کسی هستم تأثیر بگذارد. بین آنچه در درون احساس می کردم و آنچه دیگران به من گفتند باید احساس کنم ارتباطی وجود نداشت. وقتی آنقدر به بیرون خود نگاه می کنید که دیگر نمی دانید چگونه از آگاهی درونی خود پیروی کنید ، آن وقت است که می دانید چیزی باید به شما بدهد.

از همان ابتدا ، من ایده آل های بالایی را که همیشه برای خودم تعیین کرده بودم اندازه گیری نمی کردم. از همان ابتدا احساس می کردم یک شیادی هستم.

این روزها ، در زندگی شخصی و حرفه ای ، به جایی رسیده ام که دیگر نمی توانم با این احساس متقلب بودن زندگی کنم. این احساس روی آوردن به محرک های بیرونی و ورودی برای تأیید و اجازه. امسال دوباره درمان را شروع کردم زیرا چیزی کم بود. در طول این سالها برچسب های زیادی به من زده شده بود – من مسائل خود را با محدودیت ها ، ADHD و افسردگی درک می کردم ، اما فراتر از این برچسب ها به چیزهای دیگر درمورد خودم که داخلی نیز بودند ، نپرداخته بودم.

بر اساس تجربیات من ، مردم اغلب خود را فریبکار می دانند زیرا فضایی را ایجاد نکرده اند که به خود اجازه دهند طیف وسیعی از احساسات را که هویت اصلی آنها را تشکیل می دهد ، احساس کنند. بدون آن شناخت و درک درونی ، آنها به دنبال اعتبارسنجی بیرونی و احساس تعلق در خارج از خود هستند.

پی بردن به چگونگی رسیدن به طرف دیگر سندروم دروغگو این است که بدانید به چه معناست که خود را به عنوان یک رهبر نشان دهید و به خود اعتماد داشته باشید. در نهایت ، نادیده گرفتن رابطه ما با خود آسان ترین است ، اما مهمترین رابطه ای است که هر یک از ما تا به حال داشته ایم.

هنگامی که شروع به بهبود می کنید ، می توانید بیاموزید که ارزش را در خود ببینید نه در نظر دیگران.

سپتامبر زمانی از سال است که بسیاری از ما مایل به اقدام هستیم. ما می خواهیم با حس تمرکز و جهت گیری مجدد وارد فصل آینده شویم ، اما گاهی اوقات ، حتی با بهترین نیت ، می توانیم راه خود را پیش ببریم. به همین دلیل من بسیار مشتاق بودم این ماه را به ویژه برای بحث در مورد سندرم جعلی انتخاب کنم.

پی بردن به چگونگی رسیدن به طرف دیگر سندرم دروغگو این است که بدانید ظاهر شدن به عنوان رهبر به چه معناست. به به به در نهایت ، نادیده گرفتن رابطه ما با خود آسان ترین است ، اما مهمترین رابطه ای است که هر یک از ما تا به حال داشته ایم.

در ماه سپتامبر ، همکاران ما در مورد عواقب ترک کردن ، قوانین سبک که به منظور نقض و زمان ترک رابطه (و نحوه انجام آن) ، خواهند نوشت. من مقاله ای در مورد اینکه چرا اخیراً به درمان بازگشتم ، به علاوه افشای نهایی طولانی مدت اتاق خانواده و به روزرسانی در مورد بازسازی آشپزخانه ، به اشتراک می گذارم. منتظر این و موارد دیگر در طول ماه پیش رو باشید!

در ابتدای این ماه ، من از شما دعوت می کنم به زمان ها و شرایطی در زندگی خود فکر کنید که احساس می کردید یک فریبکار هستید ، چه در مورد شغل خود ، چه در روابط خود ، چه فعالیت جدیدی که برای اولین بار در تلاش بودید ، یا چیز دیگری کاملاً چگونه به آن طرف رسیدید؟ چگونه می توان راه هایی برای مقابله با آن صدای منفی داخلی پیدا کرد که به ما می گوید به اندازه کافی خوب نیستیم؟

با تکنیک های منحصر به فرد W&D از فناوری خود استفاده کنید

برای دریافت خبرنامه این ماه برای تلفن و رایانه خود ، در خبرنامه ما ثبت نام کنید!