عمل مهمتر از قصد است

امروزه اغلب مردم در مورد “قصد” و “تجلی” صحبت می کنند. مجلات فرهنگ عامه ، مربیان زندگی و مربیان روحانی به این موضوع افتخار می کنند که چگونه قانون جذب می تواند هر مشکلی را که در زیر نور خورشید دارید حل کند. من قصد دارم رکورد را مستقیما تنظیم کنم.

من به هیچ وجه نمی خواهم قدرت تفکر و تسلط بر انرژی درونی خود را بی اعتبار کنم. اگر بخواهیم به بزرگترین امیدها ، بلندپروازی ها و رویاهای خود برسیم ، این رشته های حیاتی در زندگی هستند. اما تعیین قصد تنها اولین قدم در “تجلی” است. مهمترین کاری که می توان انجام داد این است که اقدام به، نه فقط آرزو کنید آنچه می خواهید به شما برسد.

در آگوست 2021 ، آسمانهای بالا ما را تشویق می کند تا به دنبال خواسته های خود برویم ، قلبهایمان را باز کنیم و زندگی را با نشاط زندگی کنیم. با وجود انرژی فراوان سیاره ای در نشانه های زودیاک ، شیر ، و دلو ، می توانیم گام های بلندی برای بهبود روابط خود و ارتباط با افرادی که ما را در سطحی عمیق درک می کنند ، برداریم. با این حال ، با مریخ ، عطارد ، و بعدا خورشید همه در باکره – علامت زودیاک بهره وری – درس نهایی این ماه این است که روز به روز برای رسیدن به جایی که می خواهید اقدام کنید. کسانی که برای اهداف خود فداکاری می کنند و به طور م workثر کار می کنند ، می توانند به خواسته خود برسند – نه کسانی که تنها فکر آنها سزاوار خوشبختی هستند از وقت خود طوری استفاده کنید که انگار ارزشمند است. چون هست.

در فال شخصی خود در زیر ببینید که آگوست برای علامت زودیاک شما چه برنامه ای دارد!

ARIES

ستاره ها در حال همسویی هستند تا آتشی را بر قلب شما وارد کنند ، برج حمل. در آغاز ماه ، ماه جدیدی در بخش اشتیاق ، خلاقیت و عشق واقعی شما در 8 آگوست فرا می رسد. این شما را ترغیب می کند که جسورانه و پر جنب و جوش زندگی کنید. اعم از مجرد یا وابسته ، عاشقانه را در اولویت قرار دهید و می توانید دریابید که در رقص همدست قرار گرفته اید.

بعداً در ماه جاری ، ماه کامل در بخش اجتماعی شما در 22 آگوست طلوع خواهد کرد. این قمری شما را بسیار محبوب می کند ، زیرا شما توسط جامعه ای که معتقد و حمایت کننده شما را بالا می برد. شبکه خود را با افرادی که دوست دارید در آنها باشید ، پر کنید.

TAURUS

همانطور که مریخ قدرتمند بخش اشتیاق و عشق شما را در طول ماه شعله ور می کند ، انرژی بیشتری برای پیگیری خواسته های قلبتان خواهید داشت ، ثوروس. این بهترین فرصت برای چاشنی آن با دیگری است یا پیدا کردن یک مسابقه جدید در مدت دو سال!

ماه آگوست اخبار دیگری را نیز به همراه خواهد داشت که قطبیت بین خانواده و حرفه شما را برجسته می کند. ماه نو در بخش داخلی شما در 8 اوت فرا می رسد و به شما کمک می کند تا در خانه لانه کنید. برخی از برج گاوها می توانند تصمیم بگیرند که فضای زندگی خود را اصلاح کنند ، به مکان جدیدی نقل مکان کنند یا حتی وقت بیشتری را با اقوام خود برنامه ریزی کنند. یک رویداد مهم خانوادگی می تواند در همین زمان خود را نشان دهد.

ماه کامل ، نام شما را از آسمان در نزدیکی 22 آگوست رعد و برق می کند ، زیرا در مرکز توجه حرفه ای قرار می گیرید. ارتقاء ، جایزه یا تحسین می تواند موفقیت شما را به ارمغان بیاورد.

جوزا

شما آماده حرکت در جهات جدید هستید ، جوزا. ماه نو در بخش ارتباطات و مسافرت شما در 8 آگوست ظاهر می شود که احتمالاً موجی از فعالیت را در زندگی شما به ارمغان می آورد. ممکن است شما در جریان یک پروژه مهم نوشتاری ، سخنرانی ، تبلیغاتی یا قراردادی باشید و پیامی را که برای شما بسیار مهم است راه اندازی کنید. سفرهای کوتاه مدت نیز ممکن است در ذهن شما باشد ، بنابراین حتی اگر باید برای کار به جایی بروید ، به احتمال زیاد کمی سرگرم خواهید شد!

ماه کامل در منطقه انبساط شما در شب 22 آگوست طلوع می کند و به شما کمک می کند تا بیشتر به سمت افق های جدید حرکت کنید. ممکن است در این زمان یک نتیجه علمی ، رسانه ای یا بین المللی به نتیجه دلپذیری برسد.

سرطان

اوت به احتمال زیاد تمرکز زیادی بر امور مالی شما ، سرطان خواهد داشت. با ظهور ماه جدیدی در بخش رفاه شما در 8 آگوست ، اکنون ممکن است دریابید که شغل جدید ، شغل جدید یا مشتری در راه شماست. این زمان بسیار حیاتی است تا بتوانید به فراوانی بیشتر بپردازید زیرا می تواند جلوی چشم شما ظاهر شود.

ماه کامل در 22 آگوست در محدوده دارایی های شما قرار می گیرد و احتمالاً ذهن شما را به وام ، بورس تحصیلی ، تسویه حساب یا بدهی معطوف می کند. اگر منتظر چک یا تأیید یک موضوع اصلی پول بوده اید ، این دیوانه ممکن است به شما لبخند بزند. اما به یاد داشته باشید که همیشه در شکرگزاری زندگی کنید.

LEO

فصل تولد است ، و شما اصلی ترین رویداد هستید ، لئو! مهمترین ماه جدید سال در 8 آگوست وارد علامت زودیاک شما می شود و دریچه ای را برای بزرگترین خواسته های قلبی شما باز می کند. در هفته ای که بعد از این قمری اتفاق می افتد ، برای ایجاد زندگی رویاهایتان و نشان دادن آنچه که شما را با شکوه جلوه می دهد ، برنامه ریزی کنید. شما در کانون توجه قرار خواهید گرفت و به راحتی می توانید امور را به نفع خود تغییر دهید.

با رسیدن ماه کامل در 22 آگوست ، ذهن شما به شدت بر مسائل مهم مشارکت متمرکز خواهد شد. با رقصیدن مشتری در همین بخش ، به احتمال زیاد متوجه خواهید شد که در نزدیکی این قمر یک اتحادیه جشن برگزار می شود ، مانند تصمیم برای نقل مکان با هم ، نامزدی و یا حتی ازدواج. شیرهای مجرد نیز می توانند از این انرژی لذت ببرند ، بنابراین مراقب کسی باشید که آهنگ قلب شما را می خواند.

VIRGO

احساس افزایش آدرنالین ، باکره! در حالی که مریخ قدرتمند در تمام ماه علامت زودیاک شما را شعله ور می کند ، شما قابل توقف نیستید. شما احتمالاً بسیار شلوغ خواهید بود و در امور شخصی و حرفه ای احساس تسلط بیشتری خواهید کرد. با این حال ، اوایل ماه ممکن است به شما کمک کند تا کمی منعکس کننده تر باشید ، زیرا ماه نو در بخش استراحت شما در 8 آگوست از راه می رسد. از این دوره برای پایین آمدن و طوفان فکری بزرگترین برنامه های خود که می خواهید به آنها بپردازید ، استفاده کنید. در سال آینده

ماه کامل در منطقه بهره وری شما در 22 آگوست از راه می رسد و باعث می شود تعادل کار و زندگی خود را با دقت تنظیم کنید. اکنون ممکن است پروژه مهمی را برای کارفرمای خود به پایان برسانید که به جواهری در تاج شما تبدیل می شود. اگر بیکار هستید ، ممکن است شغل جدیدی ظاهر شود. آخرین چیزی که باید به آن توجه کنید ورود خورشید به علامت زودیاک شما از 22 می باشد که در هفته های آینده به شما شکوه کیهانی می بخشد.

ترازو

این ماه کیهان فقط برای شما در حال همسویی است ، ترازو. با طلوع ماه نو در 8 آگوست ، در بخش اجتماعات و دوستی های شما قرار می گیرد. به احتمال زیاد در این زمان تمایل به گسترش شبکه خود را احساس خواهید کرد و می توانید با برخی از افراد فوق العاده مهم ارتباط برقرار کنید که به آنچه شما باید در جهان بیاورید اعتقاد دارند. برای احساس محبوبیت نیز آماده شوید ، بنابراین از جذابیت مقاومت ناپذیر خود برای به دست آوردن همه آنچه که دنبال آن هستید استفاده کنید.

ماه کامل در منطقه اشتیاق شما در 22 آگوست از راه می رسد و آتشی را بر قلب شما می آورد. برخی از ترازوها ممکن است عاشق رابطه جنسی خود شوند یا متوجه شوند که رعد و برق به اتحاد متعهدانه خود باز می گردد. ممکن است در این زمان برج های خلاق احساس الهام کنند و مطمئناً می توانند موز را مهار کنند. مهم نیست که چه اتفاقی می افتد ، مطمئن باشید اوت را در هر لحظه جادویی زندگی می کنید.

عقرب

با همدست خود ، مریخ ، که بخش دوستان خود را در تمام ماه تقویت می کند ، احتمالاً از بسیاری از دوستان ، عقرب ، خواهید شنید. این زمان استثنایی برای پیوستن به گروهی است که پشت سر شما جمع می شوند. ماه نو در 8 آگوست زندگی حرفه ای شما را برجسته می کند و به شما این فرصت را می دهد که بار دیگر در صنعت خود ظهور کنید. ارتقاء ، شغل جدید ، یا تشخیص مطلوب می تواند به شما کمک کند. اگر به دنبال شغلی هستید که می تواند یک گام بالاتر باشد ، همین حالا به سراغ آن بروید!

برای پایان ماه ، ماه کامل در حوزه داخلی شما در 22 آگوست از راه می رسد. این قمر احتمالاً خبرهای خوشی را در مورد خانه ، املاک یا امور خانوادگی به ارمغان می آورد. در حالی که مشتری از بالا لبخند می زند ، ممکن است پیشرفتی را که در یکی از این مناطق جستجو می کردید پیدا کنید.

قوس

در شکوه خود بایست ، قوس دار. با توجه به اینکه مریخ قدرتمند در تمام ماه به حوزه حرفه ای شما نیرو می بخشد ، احتمالاً برای مقابله با برخی پروژه های مهم شغلی بسیار مشغول خواهید بود. اکنون سخت کار کنید زیرا می توانید تأثیر بسزایی در صنعت خود داشته باشید.

ماه نو در منطقه انبساط شما در 8 آگوست ظاهر می شود و شما را تشویق می کند تا در جهات جدید پرواز کنید. شما ممکن است در حال پیگیری یک فعالیت تجاری جدید دانشگاهی ، رسانه ای یا بین المللی باشید ، شاید حتی به دلیل آن سفر کنید. مهم نیست که چه اتفاقی بیفتد ، شما مشتاق خواهید بود تا به قلمرو جدیدی سفر کنید تا در قفس قرار بگیرید.

ماه کامل در بخش ارتباطات شما در 22 آگوست از راه می رسد و به طور بالقوه به شما کمک می کند تا پیام بسیار مهمی را به جهان ارائه دهید ، خواه در قالب نویسندگی ، سخنرانی ، تبلیغات یا ابتکار نام تجاری باشد. یک قرارداد سودآور نیز ممکن است در این زمان ظاهر شود.

خرچنگ

این ماه ، مسائل مالی می تواند بخش عمده ای از وقت شما را تحت سلطه خود قرار دهد. با توجه به اینکه مشتری خیرخواه در بخش رفاه خود تا پایان سال می رقصد ، ممکن است راههای بیشتری برای جذب درآمد بیشتر بیابید. ماه جدیدی در بخش دارایی های مشترک شما در 8 آگوست از راه می رسد و به شما کمک می کند تا سرمایه گذاری ها ، سهام ، بدهی ها و وام های خود را بررسی کنید. این شیرینی ممکن است به شما در مذاکره مجدد درباره بسته مزایای خود با کارفرما کمک کند یا حتی توافق نهایی را که قبلاً در دست انجام بود نهایی کنید.

در اواخر ماه ، نزدیک ماه کامل 22 آگوست ، مبلغی پول به طور بالقوه می تواند ظاهر شود ، خواه به عنوان افزایش حقوق ، پیشنهاد کار جدید یا مشتری جدید باشد.

AQUARIUS

روابط در ماه اوت ، اولویت اصلی ، دلو است. با وجود انرژی زیاد سیاره ای در بخش های اتحادیه و صمیمیت خود ، شما عمیقا متمرکز بر دادن و گرفتن ارتباطات خود خواهید بود. ماه نو در منطقه مشارکت شما در 8 آگوست از راه می رسد و به شما کمک می کند تا برنامه های بلند مدت داشته باشید ، متعهد شوید یا حتی ازدواج کنید. اگر در عوض بر یک اتحادیه تجاری متمرکز هستید ، مذاکرات و توافق های شما باید در این زمان پیشرفت کند.

ماه کامل دیگری در علامت زودیاک شما در 22 آگوست از راه می رسد و پیام جهان را که “زمان شما است” منعکس می کند. یک نقطه عطف بزرگ ، پایان یا اوج ممکن است در راه باشد ، اما اگر مشتری خیرخواه از منافع شما محافظت کند و تا پایان سال شما را در جادو و شانس غرق کند ، از بودن در مرکز توجه لذت خواهید برد و احساس می کنید که رویاهایتان محقق می شود.

حوت

مریخ قدرتمند این ماه راهی را در آسمان از شما دور می کند و شما را تشویق می کند که به عنوان یک تیم با شریک ، ماهی ها کار کنید. شما می توانید در حال انجام پروژه های مهم با هم یا برنامه ریزی بلند مدت باشید. اگر مجرد هستید ، پرواز انفرادی در این زمان ایده آل نیست ، بنابراین سعی کنید خودتان را بیرون بیاورید تا کسی را که آینه شما را جذب می کند جذب کنید.

ماه نو در 8 آگوست در منطقه بهره وری شما سقوط می کند و انرژی و فعالیت بیشتری را برای پروژه های کاری و اشتغال شما به ارمغان می آورد. اگر می خواهید کار بیشتری انجام دهید یا شغل جدیدی پیدا کنید ، از روزهای بعد از این سفر برای حرکت به سمت اهداف خود استفاده کنید.

با این همه فعالیت در کیهان در این ماه ، ماه کامل در 22 آگوست می تواند شما را تشویق کند که قدمی به عقب بردارید ، استراحت کرده و از TLC لذت ببرید. این یک دوره عالی برای درمان خود با آبگرم یا ماساژ خواهد بود زیرا در مورد همه چیزهایی که امسال اتفاق افتاده اند فکر می کنید.