فال آوریل 2023 | شوخ طبعی و لذت

مانند ماه مارس، آوریل نیز یک ماه جالب و پر از تغییرات خواهد بود – اما به روشی متفاوت! انرژی آتشین ماه گذشته با رسیدن ماه کامل در 5 آوریل به این ماه می ریزد، که قرار است مسائل حل نشده روابط را به سطح بیاورد. شنیدن ندای کائنات برای حل آنها اکنون به محض رسیدن خوش شانس ترین روز سال به ثمر می نشیند. در 11 آوریل، خورشید با مشتری ملاقات می کند و خوش بینی و انرژی خونگرم را به ارمغان می آورد.

19 آوریل خورشید گرفتگی ماه جدید را در برج حمل به ارمغان می آورد و داستانی را آغاز می کند که تا مارس 2025 باز خواهد شد. ماه گرفتگی ماه های پر باری هستند که تغییرات قریب الوقوع را به ارمغان می آورند و درها را باز و بسته می کنند، بنابراین هر آنچه اکنون اتفاق می افتد “قرار بود” باشد. روز بعد، خورشید شروع به روشن کردن آسمان برج ثور می کند و به انرژی آتشین شدیدی که از اواسط فوریه تجربه کرده ایم، پایان می دهد. با تلاش برای تغذیه حواس خود، جو آرام تر و خنک تر برای چهار هفته آینده عادی خواهد بود. برای بوییدن گل رز توقف کنید، به ملودی های زیبا گوش دهید، غذاهای خوشمزه بخورید و بیشتر با بدن خود ارتباط برقرار کنید.

پیام آور کیهانی ما، عطارد، در 21 آوریل در برج ثور به سمت وارونه می رود و نیاز به پذیرش درون نگری و سرعت آهسته تر زندگی را عمیق تر می کند. از هم اکنون تا 14 مه، ممکن است برخی از ما الهام بگیریم که بودجه خود را اصلاح کنیم و در نحوه خرج کردن پول خود تجدید نظر کنیم.

در ادامه در طالع آوریل ماه آوریل خود، معنی این تغییرات بزرگ را برای علامت زودیاک خود بیابید! حتماً علامت خورشید و همچنین نشانه طلوع خود را بخوانید.

حتی بیشتر می خواهید؟ همه مطالب فال ماهانه ما را در اینجا ذخیره کنید.

برج حمل آوریل 2023 فال

گفتگوهای شدید ممکن است در ماه کامل 5 آوریل رخ دهد، برج حمل، زمانی که ممکن است بسیار مهم باشد که خود را به جای دیگران بگذارید تا دیدگاه آنها را درک کنید. با انجام این کار، می توانید بخش بسیار عمیقی از خود را درمان کنید. 11 آوریل یکی از خوش شانس ترین روزهای شما در کل سال است که فرصت عالی برای درخواست از کسی و حتی ریسک کردن است.

اگر در این زمان مبلغ اضافی به دامان شما افتاد، ممکن است تصمیم بگیرید که یک کالای خوب برای خانه خود بخرید. این کار را قبل از 10 آوریل انجام دهید، در حالی که زهره ثروتمند هنوز از تحرکات مالی شما حمایت می کند. تقویم خود را در حدود 19 آوریل خالی کنید، یعنی زمانی که خورشید گرفتگی ماه جدید در نشانه شما اتفاق می افتد. این رویداد می تواند آغاز یک اختراع مجدد قدرتمند باشد که طی دو سال آینده آشکار خواهد شد!

ثور آوریل 2023 فال

ثور، در این ماه جرات ایجاد تغییرات را داشته باشید. ماه کامل 5 آوریل اطلاعاتی را زمزمه می کند که برای رشد شما حیاتی است، بنابراین به علائمی که در این زمان دریافت می کنید توجه کنید. اگر می‌خواهید تغییراتی در ظاهر خود ایجاد کنید، قبل از 10 آوریل اقدام کنید.

اگر می‌خواهید کالاهای مرتبط با خانه بخرید، بهترین روزهای شما بین 10 آوریل و 20 آوریل فرا می‌رسد. پیام رسان عطارد در نشانه شما از 21 آوریل تا 14 مه به عقب می‌رود، زمانی که ممکن است مجبور شوید هزینه‌های خود را کاهش دهید. همراه با خورشید گرفتگی ماه نو در 19 آوریل، در حالی که برنامه حمله خود را تنظیم می کنید، ماه را با آرامشی می گذرانید، زیرا آینده شما روشن به نظر می رسد!

جوزا آوریل 2023 فال

شما وارد یک زمان عمیقاً درون نگر هستید، جمینی. در تمام طول ماه، کائنات از شما می خواهد که با استراحت بیشتر و ارتباط با شهود خود، سرعت کمتری از زندگی را در پیش بگیرید. این تماس را بشنوید و فضایی را در خانه خود تعیین کنید که در آن بتوانید مدیتیشن، کشش یا استراحت کنید – به خصوص اگر از خانه کار می کنید. مطمئناً در نیمه دوم ماه این حس درون‌نگر را قوی‌تر احساس خواهید کرد.

با این حال، دوستیابی و عاشقانه نیز می تواند در ذهن شما باشد زیرا زهره عاشق در تاریخ 10 آوریل وارد علامت شما می شود. از هم اکنون، ملاقات با شخصی در زندگی واقعی یا از طریق یک برنامه دوستیابی می تواند آسان تر باشد. اگر قرار ملاقات در حال حاضر در ذهن شما نیست، از این تأثیر می‌توان با رزرو ماساژ یا جستجوی سایر روش‌های مراقبت از خود برای نوازش خود استفاده کرد.

سرطان آوریل 2023 فال

چه ماهی سرطان بودن! آغاز ماه آوریل شما را مشغول می کند که انرژی شما به جهات مختلف کشیده می شود. در ماه کامل 5 آوریل، خانه و زندگی خصوصی خود را بر دفتر یا اتاق زوم خود اولویت دهید، به خصوص اگر خانواده یا یک دوست صمیمی به شما نیاز دارند. در حوالی 11 آوریل، احتمالاً اخبار مثبتی دریافت خواهید کرد، یعنی زمانی که مشتری و خورشید بخش شهرت شما را روشن می کنند.

اگر قبل از 19 آوریل یا حوالی یک مسیر شغلی یا شغلی جدید برای شما باز شود، ممکن است تصمیم بگیرید آن را انتخاب کنید. این راه کائنات برای هدایت شما به سمت مسیری خواهد بود که به نظر می رسد بیشتر با مسیر مقصد شما مطابقت دارد. هنگامی که خورشید در 20 آوریل وارد برج ثور می شود، در محل کار کمتر مشغول خواهید بود و زندگی در محل کار کمی قابل پیش بینی تر می شود.

لئو آوریل 2023 فال

به عنوان یک علامت زودیاک رانده شده، شما سخت کار کرده اید – و در آستانه به دست آوردن ثمره کار خود هستید. 11 آوریل یکی از خوش شانس ترین روزهای شماست، زمانی که خبرهای خوب در مورد یک شغل یا یک سفر می تواند به صندوق ورودی شما برسد. اگر می‌خواهید پروژه‌ای را راه‌اندازی کنید یا با افراد مهم در صنعت خود تماس بگیرید، قبل از 10 آوریل این کار را انجام دهید، در حالی که هنوز ونوس محبوب به شما کمک می‌کند.

هنگامی که 21 آوریل فرا می رسد، عطارد قهقرایی خود را در بخش شغلی شما آغاز می کند. از هم اکنون تا اواسط ماه مه، ممکن است تغییراتی در کار ایجاد شود که شما را ملزم به داشتن طرز فکری روان کند. از آنجایی که پیشرفت کند خواهد بود، حتی می توانید تصمیم بگیرید که در این زمان تعطیلات یا چند روز مرخصی بگیرید. اگر به دنبال آن هستید، یک مقصد عجیب و غریب یا دور را انتخاب کنید.

باکره آوریل 2023 فال

آوریل ماه متحول کننده زندگی خواهد بود، باکره. ماه کامل 5 آوریل می تواند پیام مهمی را از سرزمینی دور ارسال کند که می تواند زندگی شما را تغییر دهد. باز باش و گوش کن ملاقات فوق العاده خوش شانس 11 آوریل بین مشتری و خورشید در بخش صمیمیت شما رخ می دهد، که می تواند به معنای رفتن یک رابطه جدی به سطح بعدی باشد. اگر این برای شما صادق است، مطمئن شوید که برای یک جشن معمولی در محل خود چند دوست داشته باشید.

از 21 آوریل تا 14 می، فرمانروای سیاره شما، عطارد، به سمت عقب حرکت می کند. خوشبختانه، یک علامت زودیاک را فعال می کند که با شما دوستانه است: ثور. اگر هر گونه تاخیر یا عدم ارتباط را تجربه کردید، آن را به عنوان نشانه ای از کائنات برای تغییر الگوهای فکری خود در نظر بگیرید. در پایان، عطارد در تلاش است تا شما را وادار کند که فلسفه زندگی خود را ارتقا دهید.

ترازو آوریل 2023 فال

در ماه آوریل، شانس رابطه شما ادامه دارد، ترازو! ماه کامل 5 آوریل در علامت شما رخ می دهد و از شما می خواهد که در رابطه ای که احساس عدم تعادل داشته اید، در اولویت قرار دهید. با انجام این کار، تا 11 آوریل، زمانی که خبرهای خوب می رسد، در را برای رشد عظیم باز می کنید. رسیدن به یک احساس عمیق‌تر از تعهد در یک رابطه موجود اکنون امکان‌پذیر است.

روزهای بین 21 آوریل و 14 مه را در تقویم خود علامت بزنید، زمانی که عطارد در بخش صمیمیت شما قهقرایی خواهد بود. در حالی که این روزها ممکن است به تعاملات شما شدت ببخشد، اما به خودتان اجازه دهید که واقعاً احساسات خود را بیان کنید، شما را با یک فرد خاص نزدیکتر می کند. این روزها همچنین زمان باورنکردنی برای تمرکز بر انجام نظافت عمیق بهاره در خانه و فضای اداری است.

عقرب آوریل 2023 فال

عقرب، ممکن است در ابتدای ماه انرژی بسیار کمی داشته باشید. در طول ماه کامل 5 آوریل، مطمئن شوید که زمانی را به تنهایی بگذرانید و تمام احساسات خود را یادداشت کنید، زیرا اطلاعات مهمی را دانلود خواهید کرد. یک پروژه شیرین ممکن است در حوالی 11 آوریل در دامان شما بیفتد – با این حال، در دام وعده دادن بیش از حد چیزی که می توانید ارائه دهید، نیفتید. هر چه در این ماه واقع بینانه تر بمانید، بهتر است.

از 21 آوریل، بازگشت عطارد شما را وادار به مذاکره مجدد در مورد مرزهای یک رابطه می کند. این می تواند شامل یک شریک تجاری یا عاشقانه و همچنین یک مربی یا مربی باشد. از آنجایی که اکنون انرژی شدید خواهد بود، قبل از گفتن چیزی که ممکن است پشیمان شوید، دو بار فکر کنید. این به ویژه در 27 آوریل و 28 آوریل صادق است، زمانی که ماه در لئو می تواند لحظات کمی از بحران را ارائه دهد.

قوس آوریل 2023 فال

روابط در این ماه تمرکز بزرگی برای شما خواهد بود. زهره عاشق در 10 آوریل وارد بخش روابط شما می شود و شما را به یک کالای داغ برای بقیه ماه تبدیل می کند. برای هر قوسی که به دنبال عشق است، 11 آوریل می تواند فوق العاده خوش شانس باشد، پس خودتان را کنار بگذارید! در حالی که خورشید گرفتگی ماه نو در 19 آوریل می تواند برای برخی شدید باشد، همچنین می تواند یک ملاقات سرنوشت ساز برای شما به همراه داشته باشد. روابطی که اکنون شروع می شوند می توانند حس کارمایی و سرنوشت سازی برای آنها داشته باشند.

بخش شغلی شما نیز در این ماه شلوغ به نظر می رسد – با این حال، آماده باشید تا تغییراتی را در این ماه و ماه آینده انجام دهید. بین 21 آوریل و 14 مه، عطارد رتروگراد باعث تاخیر در پروژه های شما می شود. و در حالی که این می تواند در ابتدا آزاردهنده باشد، این شکست ها به احتمال زیاد بعداً به نفع شما خواهد بود. صبور باش.

برج جدی آوریل 2023 فال

ممکن است مجبور شوید مسئول ترین جنبه خود را در ماه کامل 5 آوریل نشان دهید، برج جدی! یک پروژه بزرگ می تواند اکنون به نتیجه برسد و شما را ملزم به کار کردن ساعت های طولانی تر کند. خبر عالی این است که زندگی خانگی شما دچار مشکل نخواهد شد و همچنین برکاتی را در حوالی پیوند خوش شانس 11 آوریل خورشید و مشتری دریافت خواهید کرد. یک مکان جدید برای زندگی می تواند در دسترس باشد یا یک پروژه بازسازی می تواند اکنون آغاز شود.

اگر مورد دوم اتفاق افتاد، در این ماه صبور باشید. عطارد از 21 آوریل تا 14 مه در بخش خلاقیت شما وارونه خواهد بود، به این معنی که در زمان انتظار برای مواد یا ابزار ممکن است تاخیر یا پسرفت رخ دهد. حتی اگر به نظر نمی رسد، اینها می توانند نعمت هایی در مبدل باشند. آنها را در آغوش بگیرید، زیرا آنها می توانند حال و هوای کلی پروژه شما را تغییر دهند.

دلو آوریل 2023 فال

آوریل را با زهره مد روز شروع می کنید که بخش خانه شما را تزئین می کند و انرژی عالی را برای ایجاد هرگونه بهبود طراحی در خانه شما به ارمغان می آورد. مطمئن شوید که این انرژی را تا 10 آوریل مهار کنید، زیرا دیگر آن را تا پایان سال دریافت نخواهید کرد. روزهای نزدیک به ماه گرفتگی 19 آوریل ممکن است آغاز پروژه مهمی باشد که می توانید برای دو سال آینده روی آن کار کنید. روابطی که از طریق این پروژه ایجاد می کنید می تواند وضعیت شما را برای مدتی افزایش دهد.

چرخش عطارد بهار امسال بخش خانه شما را از 21 آوریل تا 14 مه فعال می کند. ممکن است در حال حاضر ارتباط نادرست با خانواده یا هم اتاقی ها رخ دهد و صبر لازم است تا موقعیت ها خیلی استرس زا نشوند. اگر احساس می‌کنید انرژی گیر کرده است، چیدمان مجدد مبلمان یا هنر می‌تواند در زمانی که به آن بیشتر نیاز دارید، حس جدیدی را به ارمغان بیاورد.

ماهی ها آوریل 2023 فال

تو خوش شانسی، حوت! ملاقات سالانه خوش شانس بین مشتری و خورشید می تواند پاداش یا پاداش مالی برای شما به همراه داشته باشد. اگرچه صرف مقداری از آن برای تعمیرات ضروری خانه خوب است، اما ممکن است عاقلانه باشد که مقداری از آن را برای تجلی یک رویای بزرگتر پس انداز کنید. این نیز درست است زیرا ممکن است هزینه‌های غیرمنتظره‌ای در اواخر ماه، در حوالی خورشید گرفتگی ماه نو در 19 آوریل به دست بیاید.

اگر نویسنده هستید یا در رسانه کار می کنید، سعی کنید پروژه های مهم را تا 20 آوریل به پایان برسانید. در 21 آوریل، سیاره ارتباطی، عطارد، قهقرایی خود را در بخش فکر و گفتار شما آغاز می کند. این نه تنها می تواند بهره وری شما را کاهش دهد، بلکه نیاز به بازنویسی، بازنگری یا تفکر بیش از حد یک پروژه را نیز به همراه دارد.