فال نوامبر 2021: سرنوشت وجود دارد

هر اتفاقی دلیلی دارد. سرنوشت، کارما و سرنوشت وجود دارند. از زمانی که خیلی جوان بودم، به دنبال این بودم که بفهمم این مفاهیم چگونه در تکامل ما به عنوان انسان نقش دارند. در حالی که برخی از مردم می گویند که همه چیز “در ستاره ها” نوشته شده است، من در عوض دریافته ام که زندگی ما با هدایت سرنوشت ساخته شده است، و در پایان روز، این اراده آزاد و انتخاب ما است که نحوه ادامه کار را دیکته می کند.

همچنین، وقتی به رویدادهای سرنوشت‌ساز مهمی فکر می‌کنیم، همیشه آنها را به خسوف‌ها گره می‌زنم – خواه آنها خورشید گرفتگی (آغازهای مهم جدید) یا ماه گرفتگی (اوجهای به یاد ماندنی) باشند. چند بار در سال، وارد چیزی می‌شویم که من آن را «فصل خسوف» می‌نامم، جایی که جدول زمانی ما به سرعت افزایش می‌یابد و نقاط عطف عمیقی رخ می‌دهد. آنتن های خود را حفظ کنید، زیرا با ورود به نوامبر 2021، در میانه این زمان سرنوشت سازی خواهیم بود که تجربیات همزمان مسیر ما را تا آغاز سال 2022 تغییر می دهد.

در طالع بینی شخصی خود در زیر ببینید ماه نوامبر برای علامت زودیاک شما چه چیزی در نظر گرفته است!

برج حمل

برج حمل ممکن است در ماه نوامبر پیروزی های مالی نزدیک باشد. خوشبختانه، با این که عطارد دیگر قهقرایی ندارد، شما عقل خود را در مورد خود خواهید داشت و می توانید راحت تر پیش بروید. در آغاز ماه، یک ماه جدید در بخش سرمایه گذاری و دارایی شما در 4 نوامبر طلوع می کند. اخبار مربوط به تسویه حساب، پاداش یا وام ممکن است آشکار شود. اگر به بودجه مازاد نیاز دارید، درخواست اکنون شانس شما را افزایش می دهد.

مهم ترین نقطه عطف، رسیدن ماه گرفتگی قدرتمند در بخش رفاه شما خواهد بود که در 19 نوامبر غرش می کند. این ممکن است یک تغییر سرنوشت ساز در امور مالی شما ایجاد کند – احتمالاً یک شغل جدید پرسود، دستمزد زیاد یا حتی افزایش حقوق. تو لیاقتش را داری، برج حمل! خوش آمدید!

ثور

مهم ترین ماه سال برای شما در ماه نوامبر، برج ثور فرا می رسد. در آغاز ماه، شما به ویژه بر روی شراکت خود متمرکز خواهید شد، زیرا سیارات زیادی به این بخش انرژی می دهند. ماه نو در 4 نوامبر می تواند دری را برای شما باز کند تا با هم برنامه ریزی های بلندمدت انجام دهید، به خانه بروید یا نامزد کنید. در سطح حرفه ای، اکنون در هر مذاکره ای توافق و توافق بیشتری خواهید یافت. ثورهای مجرد باید با خواستگاران احتمالی که برای یک شراکت بلندمدت مناسب هستند قرار ملاقات بگذارند.

هر روزی که به سمت 19 نوامبر راهپیمایی می کنید باعث می شود که برق در هوا بپرد! این یک ماه گرفتگی قدرتمند در علامت زودیاک شما خواهد بود که عمیقاً به سرنوشت شما گره خورده است. احتمالاً وقتی به سمت بزرگترین امیدها و رویاهای خود قدم می گذارید، قفس ها یا روابطی را که شما را گره زده است، از بین خواهید برد. در قدرت خود بایستید و جهان را به تعظیم خود وادار کنید.

GEMINI

نوامبر تمرکز زیادی بر روی روال، سلامتی و بهره وری شما دارد، جوزا. در آغاز ماه، یک تاج از سیارات در بخش استخدام شما مشغول خواهند شد و پس از ماه نو در 4 نوامبر، می توانید متوجه شوید که پروژه ها و مسئولیت های بیشتری را با کارفرمای خود به عهده می گیرید. اگر بیکار بوده اید، این لونشن می تواند به شما کمک کند تا موقعیتی را پیدا کنید که مورد پسند شما باشد.

ماه گرفتگی منطقه بعدی خواهد بود که باید با آن مبارزه کنید، زیرا شب در 19 نوامبر شعله ور می شود. این ماه گرفتگی سلامت روحی و جسمی شما را برجسته می کند و ممکن است شما را با بسیاری از متخصصان یا پزشکان در تماس قرار دهد. اگر چیزی در حال حاضر ظاهر شد، به سرعت آن را مدیریت کنید تا بتوانید قدرت خود را در آینده بهبود بخشید.

سرطان

ماه نوامبر قلب و روح شما را شعله ور می کند، سرطان. غرق در پرتوهای سرخوشی! در آغاز ماه، مقدار زیادی انرژی کیهانی در بخش اشتیاق، تفریح ​​و عشق شما نقش بسته است. ماه نو در 4 نوامبر مهم‌ترین موردی است که جرقه‌ای را در اتحادیه‌های متعهد به وجود می‌آورد، در حالی که سرطان‌های مجرد ممکن است احتمال بیشتری برای یافتن یک رابطه جفت روحی زیبا داشته باشند.

نکته بعدی ورود یک ماه گرفتگی قدرتمند در بخش اجتماعی شما خواهد بود که در 19 نوامبر در سراسر جهان رعد و برق می کند. این ممکن است شما را به شرکت در یک رویداد خیره کننده و مجلل سوق دهد، رویدادی که در آن با افراد قدرتمند یا کسانی که ممکن است قادر به گردش باشید. برای باز کردن درها به روی بزرگترین آرزوهای شما در این زمان شبکه خود را گسترش دهید.

لئو

نوامبر فرصت‌های زیادی را برای شما به ارمغان می‌آورد تا زندگی خانگی خود را به پایه‌ای با ثبات‌تر سوق دهید، لئو. با این همه انرژی سیاره‌ای که در بخش خانه، املاک و خانواده شما سرد می‌شود، احتمالاً عمیقاً مشغول رسیدگی به این امور خواهید شد – به خصوص پس از ماه نو در 4 نوامبر. به یکی از والدین خود کمک کنند

بزرگ‌ترین خبر این ماه، رسیدن یک ماه گرفتگی قدرتمند در بخش دستاوردهای شما خواهد بود که در 19 نوامبر ظاهر می‌شود. یک پیشرفت شغلی فوق‌العاده می‌تواند ظاهر شود، چیزی که شما را در کانون توجه صنعت خود قرار دهد. یک ترفیع، مطبوعات مطلوب یا پیروزی احتمالاً شما را سرشار از سرخوشی می کند – اما فقط زمانی اتفاق می افتد که در مسیر درستی باشید. به شلوغی ادامه بده

باکره

باکره، یک روند جدید در پروژه های مرتبط با ارتباطات برای شما به وجود خواهد آمد. در آغاز ماه، بسیاری از سیارات – خورشید، ماه نو و مریخ – ذهن شما را انرژی خواهند داد. ماه نو در 4 نوامبر احتمالاً شما را تشویق می کند که در نوشتن، صحبت کردن، برندسازی یا تلاش در رسانه های اجتماعی فعال شوید.

به یاد ماندنی ترین لحظه ماه، ماه گرفتگی در 19 نوامبر است که شما را به سمت سرنوشت خود در اطراف یک پروژه دانشگاهی، رسانه ای، انتشاراتی یا بین المللی سوق می دهد. با این حال، اگر به دلایلی بیشتر روی سفر متمرکز شده اید – چه مسافت کوتاه و چه مسافت طولانی – کیهان در سراسر نوامبر نیز از این امر حمایت می کند. تعطیلات هیجان انگیزی را از همین حالا یا برای سال پیش رو برنامه ریزی کنید.

LIBRA

رشد مالی در آغاز این ماه به موضوع مهمی برای شما تبدیل خواهد شد، لیبرا. در آغاز ماه، بسیاری از سیارات مانند سکه در کیف شما بسته می شوند و وزن بیشتری را برای همه مسائل مالی به ارمغان می آورند. ماه نو در 4 نوامبر می تواند دریچه ای را برای یک شغل جدید، پرورش یا مشتری جدید باز کند. با این حال، با قدرت گرفتن مریخ قدرتمند این کره در تمام ماه، ممکن است شاهد افزایش هزینه های خود باشید. آنها را در هفته های آینده نگه دارید، زیرا ممکن است از کنترل خارج شوند!

به یاد ماندنی‌ترین نکته در این ماه، آمدن ماه گرفتگی در بخش سرمایه‌گذاری‌ها و دارایی‌های شما است که در 19 نوامبر ظاهر می‌شود. ، یا ارث. آغوشت را به روی فراوانی بیشتر باز کن، ترازو.

عقرب

این مهم ترین ماه سال برای شما، عقرب – فصل تولد است! ماه نو در علامت زودیاک شما در 4 نوامبر فرا می رسد و دری را به روی شما باز می کند تا قلبی ترین امیدها، رویاها و برنامه های خود را دنبال کنید. با حاکم سیاره ای شما، مریخ، که تسلط، سطح انرژی و کاریزمای شما را در تمام ماه تقویت می کند، شما کاملا غیرقابل توقف هستید. افسار را به دست بگیرید و به جهان فرمان دهید که انگار امپراتوری شماست.

همچنین به ویژه مهم است که باید به آن توجه داشت، رسیدن یک ماه گرفتگی در بخش شراکت شما خواهد بود که ممکن است یک رویداد مقدر در روابط شما در 19 نوامبر رخ دهد. این ماه گرفتگی می تواند یک اتحاد سریع ایجاد کند و شما را به هم نزدیک کند – مانند یک مذاکره و ایجاد برنامه های بلندمدت، نقل مکان یا مشارکت. با این حال، اگر برای یکدیگر مناسب نیستید، احتمالاً بلافاصله مشخص می‌شود و تصمیم می‌گیرید که زمان آن رسیده است. عاقلانه انتخاب کنید و از صمیم قلب ارتباط برقرار کنید.

کمان

ماه نوامبر توجه شما را به استراحت، بهبودی و بسته شدن معطوف می کند، قوس. با وجود سیارات زیادی که به بخش حفظ حریم خصوصی و سلامت روان شما انرژی می بخشند، می توانید بر طوفان فکری، رشد شخصی و ذهن آگاهی تمرکز کنید. ماه نو در 4 نوامبر می تواند شما را با متخصصان یا متخصصان پزشکی در تماس باشد – حتی اگر فقط یک دندانپزشک باشد که معاینه بسیار مورد نیاز شما را انجام می دهد!

با این حال، به محض اینکه ماه گرفتگی در بخش بهره وری شما در شب 19 نوامبر غرش کرد، زندگی ممکن است تغییری شدید پیدا کند. این می تواند تغییری سرنوشت ساز در اطراف شغل شما ایجاد کند – شروع یا پایان یک کار یا پروژه بزرگ (یا در غیر این صورت شما سلامت جسمانی) – مانند انگیزه تغییر یک الگو به منظور بهبود قدرت خود در آینده. با دقت به آنچه کائنات به شما می گوید گوش دهید.

برج جدی

نوامبر فرصت های بزرگی برای اشتیاق، جادو و خنده به ارمغان می آورد، برج جدی. در آغاز ماه، انبوهی از سیارات در بخش اجتماعی شما در حال رقصیدن در سالن رقص خواهند بود. ماه نو در 4 نوامبر احتمالاً انفجاری از پیام‌ها، پیام‌ها، تماس‌ها و دعوت‌های افراد در شبکه شما را به همراه خواهد داشت – شاید حتی برخی رویدادهای زیبا!

هنگامی که ماه گرفتگی در منطقه اشتیاق شما در 19 نوامبر آتشی را در قلب شما روشن کند، ممکن است مسائل حتی بیشتر شود. مجردها ممکن است با یک هم‌روحی به هم برسند، در حالی که زوج‌های متعهد می‌توانند عمیق‌تر از همیشه عاشق شوند. کائنات به شما لبخند می زند. اکنون کیهان را در آغوش بگیرید.

دلو

به احتمال زیاد نوامبر برای موفقیت حرفه ای بسیار مهم خواهد بود، دلو. شما انبوهی از سیاره‌ها دارید که به بخش شکوه و دستاوردهای شما انرژی می‌دهند، همه مشتاقند شما را در برابر جهان بالا ببرند تا بتوانید به بزرگترین جاه‌طلبی‌های خود نزدیک‌تر شوید. ماه نو در این کره در 4 نوامبر طلوع می کند و ممکن است فرصتی برای ترفیع، شغل جدید یا شناخت به ارمغان بیاورد. همچنین، با توجه به اینکه مریخ در تمام ماه در این منطقه غوغا می کند، واضح است که برای مقابله با بسیاری از تلاش های مهم جدید سخت کار می کنید.

با این حال، با وجود تمام این حمایت های شغلی کیهانی، به یاد ماندنی ترین دوره ماه در نزدیکی 19 نوامبر اتفاق می افتد، زیرا یک ماه گرفتگی در عرصه داخلی شما رعد و برق می کند. یک نقطه عطف بزرگ مربوط به خانه یا خانواده ممکن است فرا برسد. برای مدیریت آن به سرعت بالا بروید.

ماهی ها

خود را برای یک روند جدید در اطراف ایده ها، برنامه ها و چشم انداز دنیای خود آماده کنید، ماهی ها. در آغاز ماه، گروهی از سیارات بخش گسترش شما را برجسته می کنند و به شما کمک می کنند تا فلسفه ها، ایدئولوژی ها و مفاهیم پیچیده را درک کنید. ماه نو در 4 نوامبر می تواند به برخی از ماهی ها کمک کند تا به مدرسه بازگردند، معلم شوند یا پروژه های رسانه ای را دنبال کنند.

نقطه عطف اصلی، رسیدن ماه گرفتگی در منطقه ارتباطی شما در 19 نوامبر خواهد بود. ممکن است تصمیم بگیرید که زمان آن رسیده است که مهم ترین پیام های خود را به جهان ارسال کنید، خواه به صورت نوشتاری، گفتاری، تبلیغاتی یا تبلیغاتی باشند. پروژه رسانه های اجتماعی صحبت کن دنیا گوش می دهد.