قطعات کمد لباس تابستانی شیک که استایل شما را ارتقا می دهد

قطعات کمد لباس تابستانی شیک از Sézane
این پست توسط Sézane برای شما آورده شده است.
در تصویر تاپ راه راه جان، شلوار ژاک و قاطرهای کوتاه لنی دیده می شود.
موارد مورد علاقه من از Sézane را اینجا ببینید.

اگر من را بیرون از خانه می بینید، به احتمال زیاد من لباسی از Sézane می پوشم. من هر یک از قطعاتی را که امروز به اشتراک می گذارم از زمانی که آنها را دریافت کردم چندین بار پوشیده ام. من نمی توانم در مورد ساخت، کیفیت پارچه، و تناسب کلی آخرین مجموعه قطعات انتقالی آنها بگویم. این کمد لباس های تابستانی شیک به خوبی متناسب هستند و بسیار زیبا به نظر می رسند. من دوست دارم که آنها به اندازه کافی همه کاره هستند تا برای یک رویداد خاص لباس بپوشند یا برای یک گردش غیر رسمی لباس بپوشند.

در اینجا هفت قطعه کمد لباس تابستانی شیک از Sézane است که من عاشق آن هستم.

01

گردنبند تس


گردنبند سزان تس
تمام تصاویر محصول از طریق Sézane

70 دلار

این یک گردنبند زیباست من را به یاد جواهراتی می اندازد که در دبیرستان می پوشیدم، به بهترین شکل. به هر لباسی اضافه می شود بازیگوش و تابستانی.

02

لباس آلسیا


لباس Sézane Alessia

215 دلار

این یک لباس بسیار زیبا و جذاب است. با آستین‌های روان و شکاف فوق‌العاده‌ای روی زانو، این THE لباس تابستانی در ست کردن با صندل های درشت یا با یک جفت پاشنه بلند عالی به نظر می رسد. ایده آل برای هر مناسبت!

نکته ای در مورد تناسب اندام: این لباس کمی کوچک است. سفارش یک سایز بزرگ را در نظر بگیرید.

03

سبد پالوما


سبد Sézane Paloma

250 دلار

برخی از پارچه های نی فقط احساس می کنند … خوب … ناخوشایند. این یکی نیست این کیف با دو جیب کناری، فضای زیادی دارد، در حالی که ظاهری ظریف دارد. حمل آن راحت است و برای بازارهای کشاورزان یا یک روز در ساحل عالی است.

04

جان تاپ


Sézane John Top

55 دلار

به یک قطعه لایه‌بندی چاپلوس نیاز دارید؟ بیشتر از یقه ی جان اسکوپی نگاه نکنید. من عاشق کیفیت کمی پارچه ای هستم. این می تواند با یک بلیزر یا به تنهایی با شلوار جین یا شلوار ست شود.

نکته ای در مورد تناسب اندام: این تاپ کمی بزرگ است. اگر می‌خواهید متناسب‌تر باشد، سایز کوچک‌تر سفارش دهید.

05

لنی لو مولز


Sézane Lenny Low Mules

225 دلار

این کفش ها از جعبه راحت بودند! مانند یک جفت بیرکن استاک، این صندل یکی از موارد ضروری است. این استایل به خوبی با همه چیز از لباس گرفته تا شورت ست می شود. از قبل می توانم بگویم که آنها یک غذای اصلی تابستانی بی انتها خواهند بود. عشق عشق عشق!

نکته ای در مورد تناسب اندام: این صندل ها متناسب با اندازه واقعی هستند.

06

شلوار ژاک


شلوار Sézane Jacques

170 دلار

من سیبی شکل هستم و بیشتر از شلوارهای کیسه ای کاغذی دوری کرده ام، زیرا به طور سنتی برایم چاپلوس نبوده است. نه اینها اما تناسب این شلوارها باورنکردنی است – آنها چاپلوس و بسیار راحت هستند.

نکته ای در مورد تناسب اندام: این شلوار به اندازه مناسب است.

07

بریل کاردیگان


Sézane Beryl Cardigan

135 دلار

ساخته شده از پنبه، این ژاکت کش باف پشمی سبک وزن مناسب تابستانی است! من عاشق جزئیات ظریف و پیچیده و برش چاپلوس هستم. به نظر می رسد که در یک شلوار جمع شده باشد یا با شلوارک باز نشده باشد.

نکته ای در مورد تناسب اندام: این ژاکت کش باف پشمی کمی بزرگ است.

Sézane با این جدیدترین مجموعه قطعات انتقالی بار دیگر از خود پیشی گرفته است. از لباس‌ها گرفته تا صندل‌ها، این تکه‌ها جاودانه هستند و پوشیدن آنها بسیار سرگرم‌کننده است. اگر می خواهید کمد لباس خود را به روز کنید یا فقط چند اقلام آماده تابستانی اضافه کنید، این راه حل است!

یادداشت سردبیر: این پست توسط Sézane حمایت می شود. غرامتی که در ازای قرار گرفتن در Wit & Delight w دریافت می کنیمه برای خرید وسایل، استخدام یک عکاس، نوشتن/ویرایش پست وبلاگ، و حمایت از تیم بزرگ‌تر پشتیبان Wit & Delight استفاده کنید.

در حالی که غرامت iس دریافت شده در ازای پوشش، همه افکار و نظرات همیشه متعلق به من است. پست‌های حمایت‌شده مانند این به ما امکان می‌دهند به توسعه محتوای پویا بدون حمایت ادامه دهیم. با تشکر از شما برای حمایت از شرکای ما!