ما با نگه داشتن ماشین اصلاح در خانه برای استفاده شخصی در زمان صرفه جویی می کنیم و کار خود را آسان می کنیم. برای مصارف خانگی، ماشین اصلاح جیمی GM-6050 ایده آل است. Jimmy GM-6050 عملکرد بهتری نسبت به باتری قابل شارژ دارد که شارژ آن هشت ساعت طول می کشد. با شارژ کامل محصول به مدت 70 دقیقه قابل استفاده خواهد بود. ماشین اصلاح جیمی GM-6050 از تیغه های فولادی ضد زنگ و فناوری برش مستقیم استفاده می کند. این محصول دارای سه شانه، یکی برای هر یک از اندازه های سه میلی متری است که اصلاح را آسان تر می کند.

مقدار شارژ برای ماشین اصلاح صورت بسیار خوب در نظر گرفته می شود. ماشین اصلاح های جیمی بر این، طراحی ارگونومیک و وزن نسبتا سبک دستگاه، اصلاح را برای کاربر بسیار راحت تر می کند. روی این مدل نشانگر شارژ LED تعبیه شده است که هنگام شارژ دستگاه چشمک می زند. این مدل با درپوش محافظ و برس تمیز کننده نیز ارائه می شود. ماشین اصلاح چندکاره پروموتر MZ2026 محصولی کاملا حرفه ای است که قابلیت اصلاح سر، صورت، گوش، بینی و پاکسازی صورت را دارد. این دستگاه دارای پنج سری مختلف می باشد. یکی از قابل توجه ترین ویژگی های این دستگاه این است که می توان از آن به صورت مرطوب یا خشک و همچنین زیر دوش استفاده کرد.

بدنه آستر جیمی 6255 دارای طراحی ارگونومیک است که به سهولت استفاده و حمل آن کمک می کند و دستان شما را برای مدت طولانی خسته نمی کند. بدنه دستگاه از فلز حرفه ای با پوشش تیتانیوم ساخته شده است.قالب رنگی روی آن از پلاستیک استیل مانند تشکیل شده و از استحکام بالایی برخوردار است. در فروشگاه پدیده، دستگاه صاف کننده و حالت دهنده مو جیمی جی ام-6255 در دو رنگ سفید و مسی تولید می شود که هر دو به صورت عمده و خرده عرضه می شوند. با دستگاه صاف کننده مو جیمی جی ام-6255 می توان از تیغ عدد صفر استفاده کرد.

یک ماشین اصلاح صورت برقی و شخصی می تواند به اصلاح موهای صورت و بدن کمک کند. در بازار، برندها و مدل های بسیاری از ماشین اصلاح بدن وجود دارد. به عنوان یک خریدار ممکن است هنگام انتخاب و خرید بهترین ماشین اصلاح بدن با قابلیت های بالا، امکانات خوب و لوازم جانبی دچار سردرگمی شوید. در ادامه به بررسی اجمالی بهترین ماشین اصلاح بدن می پردازیم. برای مردانی که سختگیر و حساس هستند، ماشین اصلاح بدن قهوه ای بهترین ابزار برای استفاده است. ماشین اصلاحی مانند این بسیار دقیق و سریع است.

دارای 4 شانه نیز می باشد. شارژ ماشین اصلاح سه ساعت طول می کشد و قابلیت اصلاح به مدت دو ساعت را دارد، اما از شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند. برای خرید ماشین اصلاح سر کیمی کیمی-1990 حدودا 517000 تومان نیاز است. برند ماشین اصلاح موزر یکی از معروف ترین و قدیمی ترین ماشین های اصلاح موجود در بازار است. بلک 1400 همان مدل کلاسیک آلمانی است که همه ما می شناسیم و در طول سال ها عاشق آن شده ایم. با تنظیم اهرم جانبی می توان دستگاه را از 01 تا 3 میلی متر تنظیم کرد. هیچ تصحیحی با عدد صفر وجود ندارد، اما با باز کردن پیچ های روی شانه های فلزی و سفت کردن آنها نیز می توان (به همین راحتی) به آن دست یافت.

این ماشین اصلاح و اصلاح خط PROGEMEI GM-6125 یک انتخاب خوب و مقرون به صرفه برای اصلاح صورت، سر و حتی بدن شما است. کیفیت و عملکرد خوبی دارد و ساخت چین است. ماشین اصلاح جیمی GM-6125 Pro – ظاهر آن چگونه است؟ ماشین اصلاح Wall Detail Jimmy Pro GM-6125 توسط Jimmy Pro طراحی شده و ظاهر زیبایی دارد. رنگ بدنه آن نقره ای / زرشکی است. ماشین های اصلاح بدنه آلومینیومی و پلاستیکی دارند. ماشین اصلاح با طراحی ارگونومیک خود به راحتی در کف دست شما قرار می گیرد.

برای نگهداری و نظافت دستگاه، روغن مخصوص تیغه ها در نظر گرفته شده است تا علاوه بر داشتن دستگاه اصلاح دقیق و تیغه های تیز، عمر دستگاه را نیز افزایش دهد. از ماشین اصلاح فیلیپس HC3100 می توان برای اصلاح سر و صورت استفاده کرد.یکی از تریمرهای باکیفیت این برند می باشد. تیغه های فولادی در این ماشین اصلاح وجود دارد که به ادعای سازنده، چهار برابر دوام و دوام بیشتری نسبت به مدل های مشابه دارند.