ماه مارس 2023 در حال بررسی

مارس یک سواری وحشی بود! چیزی در مورد فصل بهار امسال متفاوت است. شاید به این دلیل است که اینجا در مینه سوتا از اوایل نوامبر زیر برف بودیم؟ من مطمئن نیستم که به دلیل آنقدر که مشتاقانه منتظر شتاب و انرژی هستم که احساس می کنم، اهمیت می دهم.

در اینجا نگاهی اجمالی به آنچه در مارس 2023 داشتیم و اینکه همه آن برای من چه حسی داشت، می بینیم…

من ماه را با شروع تم ماه مارس خود در Wit & Delight شروع کردم، که همه چیز در مورد تزئین با COLOR بود. در شب اول مارس، من در اینستاگرام لایو با ریوکی رابینوویتز درباره طراحی چت کردم. من واقعا از گفتگوی ما لذت بردم. اگر آن را از دست دادید، می توانید از اینجا گوش دهید.

در 3 مارس، من و جو برای یک شام سرگرم کننده به خانه یکی از دوستان رفتیم. ما از غذا پختیم اتولنگی ساده کتاب آشپزی من یه غذای خوشمزه گنوکی درست کردم.

در 5 مارس، من به یک شام بسیار زیبا در فضای باز رفتم که یکی از دوستانم میزبان آن بود. صدف، کاسوله و دیگ های شکلاتی خوردیم. بیشتر مهمانان دیگر افرادی بودند که قبلاً آنها را ندیده بودم و آشنایی با آنها واقعاً سرگرم کننده بود.

این ماه، بعد از ابتلا به کووید در فوریه، دوباره احساس خودم را کردم. شروع کردم به آموزش استراتژی های پیشرفته تری برای شطرنج. من آلو زیاد خوردم. وقتی بیرون از خانه یا با دوستانم غذا نمی خوردم، به طور کلی سعی می کردم بیشتر غذاهای گیاهی بخورم.

من روی سازماندهی کمد خود و اصلاح سبکم کمی بیشتر کار کردم. برای خرید لباس های بهاری هم خرید کردم. این مایو یک تکه شگفت انگیز توسط رابین پیکون یکی از خریدهای مورد علاقه من بود.

در 10 مارس، هنگام بستن چمدان برای تعطیلات بهاری، من و جو یک شب سینما در خانه داشتیم. ما دو فیلم کلاسیک را تماشا کردیم که اکنون به نوعی قدمت آنها به چندین دهه می رسد-سلطنتی تننباوم و گمشده در ترجمه.

در 11 مارس، تمام خانواده ما برای تعطیلات بهاری در آریزونا رفتند. با دوستانی که بچه هایشان هم سن و سال آگوست و بردی هستند خانه ای اجاره کردیم. شیرجه های سرد در استخر انجام دادیم (متاسفانه بخاری استخر تا آخرین روزمان خراب بود) و به بازی تمرینی توله ها رفتیم. این یک سفر وحشیانه و عالی بود – اما اصلا آرامش بخش نبود.

ما در 17 مارس به خانه در مینه سوتا آمدیم. من شروع به تمیز کردن بهاری در اطراف خانه کردم و دسته ای از لباس های بچه هایمان را اهدا کردم. در طول هفته 20 مارس، چند نفر به خانه آمدند تا پروژه های بالقوه خانه آینده را برآورد کنند.

در 23 مارس با جمعی از دوستان میزبان یک باشگاه کتاب بودم. در این ماه می خوانیم فردا و فردا و فردا. یکی از زیباترین کتاب هایی است که در این مدت طولانی خوانده ام.

مارس ماه بزرگی برای Birdie بود. او یاد گرفت که چگونه بدون چرخ تمرین دوچرخه سواری کند! او همچنین به نقاشی و ساختن چیزهایی از کاغذ علاقه زیادی دارد.

آغاز بهار همیشه برای من نماد شروعی تازه است. من مشتاق هستم که در ماه آوریل وارد یک نوسان جدید از چیزها شوم. اینجا در مینه‌سوتا هنوز کاملاً سرد است، اما تغییر فصل در نزدیکی است. من می توانم آن را احساس کنم.