ما 4 سال است که صاحب تلویزیون قاب Samsung هستیم … در اینجا نظر من است

ما در اینجا مجموعه ای از بررسی محصولات را در Wit & Delight انجام می دهیم که در آن من اطلاعات عمیق تری در مورد محصولات آزمایش شده و واقعی ای که ماه ها (یا سال ها) از آنها استفاده می کنم ارائه می دهد و برنامه روزانه من را به نحو احسن تغییر داده است ، ارائه می دهم. این بررسی ها به منظور ارائه اطلاعات دقیق در مورد محصولاتی است که ممکن است برای شما جالب باشد ، بنابراین اگر و هنگامی که در بازار چنین کالایی هستید ، تمام اطلاعات لازم برای تصمیم گیری در مورد خرید یا عدم خرید را دارید.

بعدی در لیست؟ Samsung Frame TV که از سال 2017 در اختیار ماست. بیایید به بررسی آن بپردازیم و اگر س furtherالی دارید ، لطفاً در نظرات به من اطلاع دهید!

Samsung Frame TV چیست و ما چند دستگاه داریم؟

Samsung Frame TV یک تلویزیون صفحه تخت است که به گونه ای طراحی شده است که به طور یکپارچه با دکوراسیون شما ترکیب شود. هنگامی که تلویزیون مورد استفاده قرار نمی گیرد ، تنظیم حالت هنر به شما امکان می دهد هر تصویری را که می خواهید روی صفحه نمایش داده شود انتخاب کنید و کنترل گرما و روشنایی صفحه نمایش را نیز امکان پذیر می کند. این تلویزیون هم سطح با دیوار قرار گرفته است و دارای گزینه های متنوعی برای تنظیم قاب است.

ما دو مدل 55 اینچی و یک مدل 50 اینچی داریم. جدیدترین خرید Frame TV ما در پاییز امسال انجام شد.

تلویزیون در اتاق نشیمن خانه قبلی ما

کی و چرا اولین بار این نوع تلویزیون را دریافت کردیم

ما اولین تلویزیون Frame خود را به عنوان بخشی از مشارکت محتوا در سال 2017 به ما هدیه دادیم و از آن زمان ما دو تلویزیون دیگر برای مناطق مختلف خانه خود خریداری کرده ایم.

با بچه های کوچک و سبک زندگی شلوغ ، ما اغلب با دیدن فیلم های خانوادگی آرام می شویم (وینی پو و چارلی براون افراد مشهوری در این خانه هستند) و من مطمئن نیستم که من و جو از اولین سال های زندگی دو کودک زیر دو سال بدون عاطفه جان سالم به در برده بودیم. تقسیم بندی به قسمت های مورد علاقه ما از دفتربه با توجه به تعداد زیادی نمایش و فیلم که از تماشای آن لذت می بریم ، جستجوی یک تلویزیون عالی هم برای من و هم برای جو مهم بود. و به عنوان یک طراح ، من عشق این تلویزیون به ویژه دارای زیبایی است که به آن کمک می کند تا با بقیه دکوراسیون در هر اتاق ترکیب شود.

چه چیزی این تلویزیون را از بقیه متمایز می کند؟

از بین همه وسایل خانه ما ، این تلویزیون یکی از مواردی است که بیشتر در مورد آن نظر داده می شود و درباره آن پرسیده می شود. این ظریف ترین نمایشگر موجود است و مردم به دلایل خوبی به آن علاقه مند هستند!

قبل از هر چیز ، در تجربه ما ، عملکرد این تلویزیون استثنایی است. در چهار سالی که ما آن را در اختیار داریم ، فقط یک مشکل بسیار جزئی را در مورد تلویزیون تجربه کرده ایم (بیشتر در مورد آن در زیر). اما چی واقعا این تلویزیون را از دیگر طراحی ها متمایز می کند.

این واقعیت که تلویزیون هنگام نصب همزمان با دیوار قرار می گیرد ، واقعاً آن را شبیه یک اثر هنری می کند. و جدا از طیف گسترده ای از شیوه هایی که می توانید تلویزیون را در چارچوب دکوراسیون موجود خود تنظیم کنید ، من دوست دارم نمایش عکس های شخصی یا انتخاب یک اثر هنری از موزه های سراسر جهان ، چه لوور ، اسمیتسونین ، چقدر آسان است. یا Tate Modern. با تغییر نیازهای خانواده ما و طراحی اتاق های مختلف در خانه ما در کنار آنها ، واقعاً خوب است که بتوانیم تلویزیون را در هر اتاق خاصی بدون نیاز به طراحی کل فضای اطراف آن قرار دهیم.

تلویزیون های ما در طول زمان چگونه کار کرده اند؟

تلویزیونی که در سال 2017 به دست آوردیم مانند زمانی است که برای اولین بار صاحب آن بودیم. ما یک مشکل داشتیم که طناب جهانی بعد از حرکت به خانه جدید پیچ ​​خورده و غیر قابل استفاده می شد. با این حال ، به نظر می رسد که سامسونگ این مشکل را برطرف کرده است ، زیرا طنابی که با مدل جدیدتری که در پاییز امسال خریداری کرده بودیم ، ضخیم تر و محافظت شده تر است.

باید بخریش؟

آنچه را که به دوستانم می گویم به شما می گویم: اگر بودجه شما بود ، این کار را انجام دهید. توجه داشته باشم که قاب قابل تنظیم برای لوازم جانبی کمی گران است و بدون آن ، مانند یک تلویزیون معمولی به نظر می رسد (البته با فاصله کمتر بین تلویزیون واقعی و دیوار).

با چهار سال زندگی با آن ، می توانم بگویم که این تلویزیون یک سرمایه گذاری با کیفیت است که باید سالها و سالهای آینده برای شما دوام بیاورد. اگر سهولت ترکیب تلویزیون با بقیه دکوراسیون شما برای شما مهم است ، Frame TV راه خوبی است.

پست را خریداری کنید


در صورت تمایل به خرید در حال حاضر یا در آینده ، بسته به محل ترجیح برای خرید ، پیوندهای زیر را از تعداد انگشت شماری از منابع مختلف قرار داده ایم. از شما برای حمایت از تجارت ما با خرید از طریق پیوندهای وابسته تشکر می کنیم. بسیار قابل تقدیر است!

قاب تلویزیون از طریق Target
فریم تلوزیون از طریق آمازون
قاب تلویزیون از طریق Best Buy
تلویزیون فریم از طریق سامسونگ

قاب قابل برنامه ریزی از طریق Target
قاب قابل تنظیم از طریق آمازون
قاب قابل تنظیم از طریق Best Buy
قاب قابل تنظیم از طریق سامسونگ

نکته ویراستار: این مقاله شامل پیوندهای وابسته است. Wit & Delight از پیوندهای وابسته به عنوان منبع درآمد برای تأمین هزینه های فعالیت های تجاری و وابستگی کمتر به محتوای مارک دار استفاده می کند. از شما برای حمایت از تجارت ما با خرید از طریق این پیوندها متشکریم! هنوز در مورد این پیوندها یا روند ما سوال دارید؟ با خیال راحت به ما ایمیل بزنید.