محصولات سازمان خانه که دارم و دوست دارم، از 11 دلار شروع می شود

محصولات سازمان خانه که دارم و دوست دارم، از 11 دلار شروع می شود

یادداشت سردبیر: با توجه به اینکه موضوع ماه آوریل ما در Wit & Delight درباره سیستم‌های سازماندهی خانه است، نسخه جدیدی از این پست را به اشتراک می‌گذاریم که ابتدا در آگوست 2022 منتشر شد. همه محصولات مورد علاقه کیت را در زیر بیابید، از جمله چند مورد اخیر اضافه شده!


قبل از اینکه متوجه شوم هیچ چیز دیگری وجود ندارد، بیشتر از آن چیزی که دوست دارم اعتراف کنم، ابزارهای سازمانی را مورد استفاده قرار دادم یکی محصولی که می تواند به تنهایی زندگی شما را تغییر دهد. با این حال، هنگامی که مجموعه‌ای از محصولات متفکرانه را پیدا می‌کنید که برای شما و عادات شما کار می‌کنند، تقریباً مانند جادو است!

ذره ذره، من محصولات جدیدی را به خانه خود اضافه کرده ام که به رویکرد کلی سازمان من کمک می کند – و به عنوان یک جمع، آنها بسیار مفید بوده اند. برای من شخصا، این اولین بار در زندگی بزرگسالی ام است که خانه ام (بیشتر) سازمان یافته است. شعاری که اکنون برای خودم دارم این است: “آن را زمین نگذارید، آن را کنار بگذارید.” هر سه ماه یکبار وقتی یک جاروی عمیق‌تر سازمانی را در خانه‌مان انجام می‌دهم، بسیار راحت‌تر از گذشته است، زیرا همه چیز به طور کلی در جای خود است.

امروز من پانزده مورد از بهترین محصولات سازمان خانه را که خریداری کرده ام و دقیقاً نحوه استفاده از آنها در خانه را به اشتراک می گذارم.

1. ClearSpace Storage Bins

24 دلار +

این محصول، سطل زباله، محصولی است که 70 درصد از مشکلات سازمانی خانه ما را برطرف کرده است. این سطل ها به عنوان پایه و اساس روش سازماندهی من عمل کرده اند. ما آنها را در برخی از کشوها، در هر کمد و در آشپزخانه داریم—احتمالاً در کل خانه سی عدد داریم! من از برخی از آنها برای نگهداری اقلام خاصی مانند غذا، دارو، اسباب بازی های بچه ها و چیزهای مختلف برای سگ استفاده می کنم. برخی دیگر برای مرتب کردن اقلام متفرقه در اطراف خانه برای مرتب سازی آینده استفاده می شوند. گاهی اوقات، محتویات این سطل ها مانند هرج و مرج به نظر می رسد. در موارد دیگر، آنها مرتب و مرتب به نظر می رسند. مهم نیست وضعیت آنها، من می توانم به سرعت آنها را در صورت نیاز مرتب کنم.

من دوست دارم که ارتفاع سطل ها به شما این امکان را می دهد که اقلام بلندتر را ردیف کنید یا اقلام کوتاه تر را روی هم قرار دهید. من همچنین مواد شفاف را دوست دارم و اینکه چقدر راحت می توان داخل آن را تشخیص داد. دستگیره ها همچنین باعث می شوند که اگر در قفسه های بالاتر نگهداری شوند، بیرون کشیدن آنها بسیار آسان است.

2. Space Aid Wrap Organizer

+ 29 دلار

من آنقدر سخت این را خریدم و خوشحالم که این کار را انجام دادم. هر بار که خودم را برای کشتی گرفتن با پوشش پلاستیکی آماده می کنم، بسیار خوشحالم می کند، که برش آن بسیار آسان شده است. این محصول یک کشوی شیک و مرتب می سازد. این در سه اندازه مختلف برای پاسخگویی به نیازهای مختلف ارائه می شود.

3. سطل های ذخیره سازی GOLIYEAN با درب

$31+

این مجموعه از سطل های نگهداری درب دار جدیدترین افزوده شده به یخچال من است. اندازه‌ها در یخچال‌های استاندارد به خوبی کار می‌کنند (من اندازه‌های متوسط ​​و بزرگ را دارم) و من دوست دارم که روی هم چیده شوند. آنها یک تن از فضای کشو ارزشمند را ذخیره می کنند! من از آنها برای چیزهایی مانند ماست، کره و پنیر استفاده می کنم.

4. کشوهای سازمان دهنده کشویی 2 طبقه ساده لوازم خانگی

25 دلار

من از این کشوهای کشویی برای نگهداری چیزهایی که اغلب برای تمیز کردن آشپزخانه می گیریم استفاده می کنم. این شامل برس های تمیز کننده مختلف برای شستن دست اقلام خاص مانند لیوان های شراب، نی و تابه های چدنی است.

5. مجموعه STORi از 2 کشوهای سازمان دهنده قابل رویت

24 دلار +

من عاشق این کشوها برای ذخیره سازی زیر سینک در حمام و آشپزخانه هستم. در آشپزخانه از آنها برای نگهداری کیسه های زباله و قرص های ماشین ظرفشویی استفاده می کنم. آن‌ها در کنار کشوهای سازمان‌دهنده کشویی که در بالا به آن‌ها متصل شده‌اند، قرار می‌گیرند، که باعث می‌شود یک چیدمان فوق‌العاده صاف در زیر سینک آشپزخانه ما ایجاد شود. من احساس می کنم زنی هستم که هر وقت کیسه زباله نیاز به تعویض داشته باشد، چیزهایش را جمع می کند!

6. مجموعه 6 سطل ذخیره سازی قابل روی هم چیدن Seseno

16 دلار

این سطل های ذخیره سازی برای وسایل کوچکتر عالی هستند! من دوست دارم که آنها به خوبی روی هم چیده شوند تا از فضای عمودی استفاده کنند. من از این ها در یخچال برای چیزهایی مانند انواع توت ها، کره و پنیر خامه ای، مرکبات و چاشنی ها استفاده کرده ام. آنها به من کمک می کنند تا موارد مشابه را در کنار هم نگه دارم. من همچنین از این ها در دفترم برای ذخیره اقلامی مانند کارت های تشکر، برچسب ها و چیزهای فناوری تصادفی استفاده می کنم.

7. ظرف نگهداری تخم مرغ کاملاً آشپزخانه

14 دلار

من دو تا از اینها را در یخچالمان دارم. این محصول دارای روکشی است که من آن را دوست دارم زیرا به راحتی روی هم چیده می شود.

8. سطل های ذخیره سازی تقسیم شده mDesign با 4 بخش

+ 23 دلار

اینها برای نگهداری انواع تنقلات و چای کیسه ای در آشپزخانه ما عالی هستند.

9. مجموعه mDesign از 4 سطل ذخیره سازی

24 دلار +

من عاشق این سطل ها برای نگهداری وسایل مختلف در فریزر و کمدهای باریک هستم.

10. سبدهای زیر قفسه Veckle

$31+

اینها برای استفاده از فضای خالی عمودی در کابینت ها بسیار عالی هستند! من از آنها بیشتر برای بشقاب های کوچک، فنجان های چای و لیوان های لیوان استفاده می کنم.

11. yaenoei مجموعه 2 قفسه انباری

+ 23 دلار

این قفسه ها همچنین برای به حداکثر رساندن ذخیره سازی در کابینت ها مفید هستند. آنها به خوبی با سبدهای زیر قفسه بالا جفت می شوند!

12. ظروف OXO Good Grips POP (هدیه)

+ 11 دلار

من تمام کالاهای خشکمان را در این ظروف با برچسب روی هر یک نگه می دارم. من دوست دارم که شکل ظروف به من اجازه می دهد به راحتی آنها را بسته بندی و در کابینت های خود بچینم. آنها همچنین در تجربه من همه چیز را برای مدت طولانی تری تازه نگه می دارند.

13. سطل های کشوی قابل تنظیم OXO Good Grips (هدیه)

+ 12 دلار

اینها برای هر چیزی که در کشوهای حمام خود ذخیره می کنم بسیار خوب عمل می کنند. سطل ها مانند یک مجموعه تتریس قرار می گیرند و چیزی در مورد اندازه وجود دارد که تقریباً برای هر چیزی که من دارم به خوبی کار می کند. آنها دارای تقسیم‌کننده‌های قابل تنظیم هستند، بنابراین می‌توانید اندازه بخش‌های هر سطل را به اندازه‌ای که نیاز دارید کوچک یا بزرگ کنید. آنها همچنین دارای دستگیره هایی در قسمت پایین هستند تا زیاد در کشوها سر نخورند.

14. مجموعه OXO Good Grips از 2 جداکننده کشوی کمد قابل افزایش (هدیه)

23 دلار

من اینها را در کمد خودم و کمد بچه ها دارم. وقتی لباس می‌پوشم، کنار گذاشتن لباس‌ها را آسان‌تر می‌کنند و دیدن همه گزینه‌های من را به یکباره آسان‌تر می‌کنند!

15. چوب لباسی مخملی آمازون Basics

+ 22 دلار

اینها همه چیز را در کمد من مرتب نگه می دارند و واقعاً مرتب به نظر می رسند! من آنها را دوست دارم.

توجه سردبیر: این مقاله حاوی پیوندهای وابسته است. Wit & Delight از پیوندهای وابسته به‌عنوان منبع درآمد برای تأمین مالی عملیات کسب‌وکار و برای اینکه کمتر به محتوای برند وابسته باشد، استفاده می‌کند. Wit & Delight پشت همه توصیه های محصول است. هنوز درباره این پیوندها یا فرآیند ما سؤالی دارید؟ در صورت تمایل به ما ایمیل بزنید.