مرهم معجزه جونز رود و چیزهای دیگری که دوست داشتم در مارس 2023

مارس ماهی بود که احساس کردم از نظر خلاقیت، احساسی، فیزیکی و مالی به حد مجاز خود رسیده ام. همه چیز! به من یادآوری می شود که وقتی این نوع فشار را احساس می کنیم، تغییر اغلب در گوشه و کنار است. به جای مقاومت، تمام تلاشم را کردم تا از همه چیز استقبال کنم. همچنین متوجه شدم که لحظات کوچک شادی که در طول ماه پاشیده می‌شود، حواس‌پرتی را به خود جلب می‌کند، چه به شکل یک لباس خواب راحت، لوازم جانبی گوشی‌های بازیگوش، یا مرهم معجزه جونز رود که پوست من را فوق‌العاده شبنم‌دار نشان می‌دهد. امیدوارم ماه آوریل (و فرا رسیدن بهار) احساس سبک تری به زندگی من بیاورد!

این هفت چیزی است که در ماه مارس بیشتر از همه دوست داشتم…


1. لباس شنای تک تکه یقه ای رابین پیکون

188 دلار

من این مایو را قبل از سفر بهاری خانواده مان به آریزونا خریدم. من کاملاً آن را دوست دارم و جو نیز همینطور – او به من گفت که آن را در هر رنگی بخرم. (نه اینکه به نظر او در مورد ظاهرم نیاز داشته باشم، اما صادقانه بگویم، همیشه کمک می کند!) من کیفیت ساخت و سیلوئت آستین کوتاه را دوست دارم. این برش باعث می شود که هم پوشیده و هم حمایت شده باشم و در عین حال چهره ام را چاپلوسی کند.


2. فردا و فردا و فردا توسط گابریل زوین

15 دلار

من برای اولین بار این کتاب را در سپتامبر گذشته خواندم، و اخیراً آن را مجدداً مرور کردم، زیرا این انتخاب باشگاه کتاب من برای ماه مارس بود. این یکی از زیباترین کتاب هایی است که در این مدت طولانی خوانده ام. این باعث شد به رابطه ام با کارم فکر کنم و اینکه موفقیت در واقع برای من چه معنایی دارد. اگر هنوز این کتاب را نخوانده اید به شدت توصیه می کنم.


3. مرهم معجزه جونز رود در فلاشد (هدیه)

38 دلار

در پایان این زمستان بسیار طولانی، پوست من کاملا کدر شده است و مومیایی معجزه جونز رود یک بازی را تغییر می دهد! خیلی مرطوب کننده است و باعث می شود من شبنم دار و زنده به نظر برسم. من از آن هم به عنوان رژگونه روی گونه هایم و هم به عنوان مومیایی کننده روی لب استفاده می کنم. من آن را در رنگ Flushed، صورتی سرد زرق و برق دار دارم.


4. شلوار باری گشاد اچ اند ام

شلوار باری گشاد اچ اند ام

35 دلار

من شانس زیادی برای تناسب شلوار H&M داشته ام و این مدل برنده دیگری است. من حتی اخیراً در حالی که اینها را پوشیده بودم، چند تعریف از غریبه ها دریافت کردم. سیلوئت این شلوار – که دور کمر و باسن نصب شده است، با یک ساق گشاد – روی قاب من کاملاً متملق است. من عموماً فکر می‌کنم عکاسی از شلوارهای باری کمی عجیب است، بنابراین تا زمانی که آنها را امتحان نکرده‌اید، آنها را قضاوت نکنید!


5. لباس خواب نخی Zexxxy

27 دلار

من این لباس خواب را به توصیه کورتنی گرو خریدم. مانند برخی یافته های آمازون، این بدترین نام تجاری و بسته بندی را دارد. آنقدر بد بود که مجبور شدم آن را با دوست دخترم به اشتراک بگذارم. اما، خود لباس خواب فوق العاده زیبا و راحت است. کاری که با این اطلاعات انجام می دهید به شما بستگی دارد!


6. قاب محافظ آیفون

13 دلار

این قاب گوشی یکی دیگر از توصیه های کورتنی گرو بود. من عاشق شکل موج هستم! این یک قیمت عالی است و در هفت گزینه رنگ ارائه می شود. من این تزیین مهره ای از H&M را نیز اخیراً به گوشی خود اضافه کردم.


7. کرم شب Shiseido Benefiance NutriPerfect

$97

قبل از اینکه به آریزونا برویم و برای خرید چیزی به فروشگاه رفتیم، کرم مرطوب کننده تمام شد. من این کرم را در محل به توصیه فروشنده خریدم. فوق العاده مرطوب کننده و غنی است و اصلاً چرب نیست. در زمستان امسال پوست من به قدری خشک شده است – به حدی که ماه ها لکه های خشک و پوسته پوسته روی پیشانی ام دیده می شود. وقتی شروع به استفاده از این کردم، پچ پوسته پوسته ناپدید شد. من واقعا آن را دوست دارم.


توجه سردبیر: این مقاله حاوی پیوندهای وابسته است. Wit & Delight از پیوندهای وابسته به‌عنوان منبع درآمد برای تأمین مالی عملیات کسب‌وکار و برای اینکه کمتر به محتوای برند وابسته باشد، استفاده می‌کند. Wit & Delight پشت همه توصیه های محصول است. هنوز درباره این پیوندها یا فرآیند ما سؤالی دارید؟ در صورت تمایل به ما ایمیل بزنید.