مطالب و محصولات مورد علاقه ما در آوریل 2023

پایان ماه آوریل در راه است. امروز نگاهی به برخی از چیزهایی که تیم ما در اینترنت در طول ماه دوست داشتند می اندازیم.

در زیر دنج ترین گوشه رنگارنگ مطالعه، بهترین گوشواره حلقه ای، یک مرطوب کننده عالی 18 دلاری و موارد دیگر را خواهید دید. ما همچنین پرخواننده ترین مقالات و پرفروش ترین محصولات را در Wit & Delight در طول ماه آوریل به اشتراک می گذاریم. لذت ببرید!

11 چیزی که در ماه آوریل در اینترنت دوست داشتیم

1. یکی از طراحان داخلی مورد علاقه ما، متا کلمن، این گوشه خواندنی زیبا را ایجاد کرد که بسیار رنگارنگ است و فضای ذخیره سازی زیادی را ارائه می دهد.

2. کیت این مقاله را در مورد قدرت پیاده روی ساده توصیه کرد.

3. گرتا مرطوب‌کننده جدید مورد علاقه‌اش را به لطف عکسی از لوسی ویلیامز در TikTok پیدا کرد. این چیزی است که گرتا در مورد این محصول می‌گوید: «ممکن است برای تابستان کمی غنی باشد، اما من احساس آن را در صورتم دوست دارم. به درستی ذوب می شود و واقعا هیدراته می شود. به عنوان فردی که پوست مستعد اگزما دارد، این بهترین مرطوب کننده بوده است که تا به حال استفاده کرده ام.

4. هفته لباس های این زن بدون شک شیک است.

5. من برای خودم این جفت گوشواره حلقه ای با روکش طلا را خریدم. آنها فقط به اندازه و سبکی هستند که من می خواستم پیدا کنم.

6. در اینجا هفت اتاق وجود دارد که حال و هوای داخلی را در خود جای داده است، از فضاهایی که به یک رنگ آغشته شده اند تا اتاق هایی با حاشیه های کاغذ دیواری.

7. گرتا این مقاله را درباره عروسی باشکوه سوفیا ریچی و الیوت گرینج به اشتراک گذاشت که شامل نزدیک به 100 عکس از روز بزرگ است.

8. بریجت این تکه های جوش را به شدت توصیه می کند. این چیزی است که او در مورد آنها می گوید: «هر ماه، مانند ساعت، یک جوش وحشتناک، دردناک و کیستیک در کنار بینی من می آید. این یک تکه جوش معمولی نیست. دارای میکرودارت های کوچکی است که ماژیک (یا مواد ضد آکنه هدفمند) را مستقیماً به زیت تزریق می کند و آن را در طول شب به حداقل می رساند.

9. لذت بخش ترین مقاله ای که هفت راه برای تبدیل شدن به یک زن مرموز را ارائه می دهد … که او نیز تا ساعت 9:30 شب در رختخواب است.

10. گرتا زیباترین ظرف کره سرامیکی را از Etsy خرید. او می گوید: “این یک لوازم جانبی آشپزخانه بسیار غیر ضروری است، اما برای من شادی زیادی به ارمغان می آورد.” گاهی اوقات اینها بهترین نوع افزودنی ها به خانه شما هستند، بله؟

11. در جریان فروش اخیر Sephora از پدهای لایه برداری دکتر دنیس گراس پذیرایی کردم. این پدها برای لایه برداری و بهبود بافت پوست عالی هستند. بلافاصله بعد از استفاده متوجه تفاوت شدم. آنها در اندازه کوچک نیز برای هر کسی که فقط می خواهد تعدادی از آنها را امتحان کند در دسترس است!

5 مورد برتر W&D: پرخواننده ترین مقالات در ماه آوریل

1. 7 راه ساده برای اضافه کردن شخصیت و جذابیت بیشتر به خانه شما

2. من 3 آشپزخانه را بازسازی کردم – اینها بزرگترین پشیمانی من در طراحی هستند

3. 3 قانون که به من کمک می کند تا آشپزخانه خود را هر روز مرتب نگه دارم

4. طالع بینی آوریل 2023: بازگشت عطارد رتروگراد

5. انتخاب های کیت: 7 چیزی که در مارس 2023 امتحان کردم و دوست داشتم

W&D تاپ 5: پرفروش ترین محصولات در ماه آوریل

1. لباس خواب نخی Zexxxy 28 دلار
کیت عاشق این لباس خواب زیبا و راحت است.

2. لامپ رومیزی کریستالی با قابلیت تنظیم نور آتش 28 دلار
زیباترین لامپ کم نور با قیمت عالی.

3. فرهنگ لغت ترکیب رنگ ها توسط سانزو وادا 20 دلار
یک کتاب طراحی کوچک عالی که باید در دست داشته باشید.

4. صندل کشویی ضد آب Birkenstock Arizona 50 دلار
این اسلایدهای محبوب در حال حاضر در هر رنگ موجود هستند!

5. J. Crew Eyelet-Trim Button-Up پیراهن 50 دلار + 60٪ تخفیف اضافی با کد SALEONSALE دریافت کنید
یک دکمه کلاسیک با جزئیات چشمکی زیبا.

توجه سردبیر: این مقاله حاوی پیوندهای وابسته است. Wit & Delight از پیوندهای وابسته به‌عنوان منبع درآمد برای تأمین مالی عملیات کسب‌وکار و برای اینکه کمتر به محتوای برند وابسته باشد، استفاده می‌کند. Wit & Delight پشت همه توصیه های محصول است. هنوز درباره این پیوندها یا فرآیند ما سؤالی دارید؟ در صورت تمایل به ما ایمیل بزنید.