موضوع نوامبر 2021: جادوی نوستالژی

موضوع نوامبر 2021: جادوی نوستالژی |  شوخ طبعی و لذت

من مهارت کمی در به خاطر سپردن حقایق، نام ها یا چیزهایی که ممکن است در کتاب درسی بخوانید، ندارم. با این حال، آنچه را که من انجام می‌دهم، با جزئیات به یاد می‌آورم، لحظاتی است که تمام حواسم تقویت می‌شود – قدم زدن در فضایی زیبا، ملاقات مجدد با دوستی که مدتی است ندیده‌ام، خوردن یک غذای خوشمزه، یا سفر به یک مکان بخشی از کره زمین که در آن همه چیز در اطراف من متفاوت از صحنه های زندگی روزمره من است.

استخراج کلمات خاص در مورد این نوع لحظات سخت است. آنها ممکن است شما را با چیزهایی برای گفتن، چیزهایی برای توصیف تا لبه لبه پر کنند، اما لحظاتی که شما احساس می کنید همیشه قوی تر خواهند بود. و خودتان آنها را تجربه کنید.

ماه نوامبر همیشه برای من حس نوستالژیک دارد. رمانتیک کردن گذشته باید با احتیاط کامل انجام شود، اما وقتی نوستالژی دلیلی برای خاص‌تر کردن لحظات روزمره در نظر گرفته می‌شود – برای ایجاد تجربیات و سنت‌هایی که می‌دانید سال‌های آینده با علاقه به گذشته نگاه خواهید کرد – اینجاست که جادوی واقعی دروغ می گوید

رمانتیک کردن گذشته باید با احتیاط کامل انجام شود، اما وقتی نوستالژی دلیلی برای خاص‌تر کردن لحظات روزمره در نظر گرفته می‌شود – برای ایجاد تجربیات و سنت‌هایی که می‌دانید سال‌های آینده با علاقه به گذشته نگاه خواهید کرد – اینجاست که دروغ های جادویی واقعی

برای من، نوامبر به معنای تزئین درخت با بچه‌ها، یادآوری معنای زیور آلات مختلف برای هر یک از ما در حین رفتن است. این به معنای پختن (یا تلاش برای پختن…) دسرهایی است که مادر و مادربزرگم برای من درست می کردند. نوامبر یعنی در آغوش گرفتن در کنار آتش. این به معنای لباس پوشیدن برای سرگرمی آن است. آبان به معنای تجمعات آرام و احساس با هم بودن است. همچنین به این معنی است که گاهی اوقات کریستال و کتانی های زیبا را بیرون می آوریم، اگر فقط به این دلیل که ما آن را دوست داریم. نوامبر به معنای جشن گرفتن لحظات بزرگ و کوچک، ساختن آیین ها و سنت ها در طول مسیر است.

در این ماه، دوست دارم چند لحظه وقت بگذارید و به این فکر کنید که چه چیزی در این فصل برای شما قابل توجه است. چه چیزی برای شما مهم است؟ کجا می خواهید عمداً زمان و توجه خود را متمرکز کنید؟ چه سنت هایی را می خواهید زنده کنید؟ چه خاطرات جدیدی می خواهید بسازید؟

در نوامبر امسال، همکاران ما در مورد چگونگی تعیین مرزهای دور هم بودن تعطیلات، پدیده پیش نوستالژی، و راهنمای عملی برای عقب نشینی خواهند نوشت. من مجموعه‌ای از انتخاب‌های هدایای تعطیلات را به اشتراک خواهم گذاشت (دو راهنمای اول این هفته ارائه می‌شوند و بقیه از نزدیک دنبال می‌شوند!)، نمای دکوراسیون خانه ما در تعطیلات 2021، و جمع‌بندی به‌روز از مکان‌های محلی مورد علاقه‌ام برای مکرر در دوقلو شهرستانها. منتظر این و موارد دیگر در طول ماه پیش رو باشید!

فناوری خود را با تصاویر انحصاری W&D بپوشید

برای دریافت پس‌زمینه‌های قابل دانلود این ماه برای تلفن و رایانه خود، در خبرنامه ما ثبت‌نام کنید!