نحوه بهینه سازی صفحات فرود برای به حداکثر رساندن تبدیل پرداخت به ازای هر تماس

نیمه های شب است و ناگهان: قطره ، قطره ، قطره…

صورت خود را پاک می کنید و در تاریکی سقف نگاه می کنید. اوه ، چیزی آنجا نشت کرده است مانند بسیاری از مردم ، شما به دنبال تلفن هوشمند خود می روید و به دنبال یک لوله کش هستید که در این ساعت غیر الهی به شما کمک کند.

بروید ، ضربه بزنید ، و voilà: یک صفحه فرود برای لوله کشی 24 ساعته و 7 روزه در منطقه شما با یک CTA برای شماره گیری فوری وجود دارد.

در روزگاران قدیم ، احتمالاً شماره دفترچه تلفن (یک تلفن) را جستجو می کردید چی؟) در حال حاضر ، مردم به محض داشتن مشکلی که نیاز به حل دارد یا سوالی که نیاز به پاسخ دارد ، به دستگاه های تلفن همراه خود مراجعه می کنند.

انیمیشن شخصی که در حال جستجو از طریق دفترچه تلفن است.

همه می دانیم هیچ چیز آرامش بخش تر از شنیدن صدای انسانی در آن سوی خط نیست. و به همین دلیل است که بهینه سازی صفحات فرود شما برای کمپین های تبلیغاتی پرداخت به ازای تماس در این چشم انداز دیجیتالی بسیار مهم است.

چرا کمپین های تبلیغاتی پرداخت به ازای تماس در عصر موبایل بسیار مهم هستند

کمپین های تبلیغاتی پرداخت به ازای تماس جام مقدس بازاریابی آنلاین تلفن همراه است. آنها همان چیزی هستند که هر بازاریابی رویای آن را دارد و برای آن تلاش می کند.

چرا؟ از آنجا که امروزه 56.75 درصد از کل ترافیک وب از تلفن های هوشمند سرچشمه می گیرد ، دستگاهی که می تواند با یکبار ضربه زدن دکمه تماس با عمل ، مستقیماً با مشاغل شما تماس تلفنی برقرار کند.

هرگز این آسان تر نبوده است ایجاد سرنخ های با کیفیت بالا با عملاً اصطکاکی نداردبه این را در نظر بگیرید:

  • سرنخ های تلفن لذت ببرید نرخ تبدیل بسیار بالاتری نسبت به سرنخ های مبتنی بر فرم دارد (برتری 5-1 یا بهتر غیر معمول نیست).
  • با یک تماس تلفنی ، سرنخ ها نیازی به پنهان شدن پشت فناوری ندارند: بدون سوالات واجد شرایط مزاحم برای پاسخ ، بدون دکمه های چند گزینه ای ، بدون منوهای کشویی ، بدون معماهای CAPTCHA.
  • سرنخ های تلفن هستند درگیرتر و کمتر محافظت می شودبه

چرا صفحات فرود برای کمپین های پرداخت به ازای تماس مهم هستند

صفحه فرود اولین چیزی است که مشتری احتمالی شما بعد از کلیک بر روی تبلیغات پرداخت به ازای هر تماس شما مشاهده می کند. برای موثر بودن ، صفحه شما باید به عنوان یک برنامه افزودنی تبلیغات شما باشد:

  • نمایش مزایای واضحی که به پرسش جستجوی مشتری احتمالی شما پاسخ می دهد: اگر عبارت جستجو “لوله کش های آخر هفته نزدیک من“مزایای شما باید نشان دهنده توانایی شما در حضور در محل در 30 دقیقه یا کمتر ، عدم وجود هزینه اضافی در آخر هفته ، این واقعیت است که شما یک عملیات 24 ساعته 7 روزه شامل تعطیلات و غیره را نشان می دهید.
  • از طریق قرار دادن خود در جای آنها ، نیازهای مشتری خود را منعکس کنید: “ما می دانیم که وقتی لوله کشی شما در نامناسب ترین زمان خراب می شود ، ناراحتی ناشی از نشت لوله یا مسدود شدن سینک آشپزخانه هنگامی که همه فروشگاه های سخت افزار بسته می شوند ، بسیار ناامید کننده است.
  • ارائه یک دعوت به عمل روشن: این جایی است که شما با ارائه کمک خود دست دراز می کنید ، جایی که می گویید ، “نمایندگان ما همیشه در حالت آماده باش هستند ، فقط یک تماس تلفنی برای حل همه مشکلات شما وجود دارد.

در طراحی صفحه فرود به ازای هر تماس چه مواردی را باید لحاظ کنید؟

وقتی صحبت از طراحی صفحه فرود به ازای هر تماس می شود ، باید از a استفاده کنید کمتر بیشتر است رویکرد. وظیفه شما این است که مشتری احتمالی خود را متقاعد کنید تا با شما تماس بگیرد بدون اینکه مجبور شوید در یک سوراخ خرگوش از اطلاعات غیر ضروری قرار گیرد.

با نمایش لیست ویژگی های بی پایان و سابقه کار شرکت ، تجارت خود را به فروش نرسانید. در عوض ، پل اعتماد بسازید نیازهای آنها را منعکس می کند و ارائه راه حل شما به گونه ای که به آنها احساس کند شما شوالیه سفید هستید که به نجات آنها می آید.

برای این منظور ، طراحی صفحه فرود به ازای هر تماس شما باید شامل موارد زیر باشد:

  1. یک تیتر و زیر عنوان این نشان دهنده اصلی ترین مشکل احتمالی و راه حل شما است. این متن ، فونت و رنگ را به وضوح با پالت پس زمینه صفحه خود تضاد دهید.
  2. دکمه فراخوانی برای اقدام که از صفحه خارج می شود بنابراین هیچ شکی در ذهن مشتری شما وجود ندارد که یک ضربه سریع بلافاصله آنها را در تماس با شما قرار دهد.
  3. پیشنهادی که باعث ایجاد آرامش می شودبه به عبارت دیگر ، پیشنهادی که درد آنها را تسکین دهد ، زنگ و سوت شما را به نمایش نگذارد (بنابراین ، از عباراتی که هیچ ارتباطی با چشم انداز شما ندارند ، مانند “30 سال در تجارت ، هیچ شغلی خیلی کوچک نیست ،” و غیره.).
  4. آخرین موضوع ولی به همان اهمیت، لوگوی کسب و کار شمابه

نمونه هایی از صفحات فرود Pay-Per-Call

همانطور که می گویند اثبات آن در پودینگ است ، بنابراین بیایید چند مثال از صفحه فرود به ازای هر تماس را بررسی کنیم و عناصر اصلی آنها را مورد بحث قرار دهیم.به

1. سلامتی و تندرستی

همانطور که می بینید ، انتخاب شلیک قهرمان جنگل باعث ایجاد حس آرامش و آرامش می شود ، چیزی که شخص نیازمند خدمات مرکز ترک اعتیاد به دنبال آن است.

پیام بدون تشویق تشویق می شود و بر رازداری همراه با مشاوره رایگان تأکید می کند.

مهمتر از همه، دعوت به عمل روشن است و دقیقاً به شما می گوید وقتی تماس می گیرید چه کار کنید (“2 را فشار دهید”) ، با این حال از یک صدای آرام استفاده می کند که پالت رنگ پس زمینه را تکمیل می کند.

2. خدمات خانه

در اینجا یک صفحه فرود در پاسخ به جستجوی “لوله کش آخر هفته مقرون به صرفه هزینه در پیام رسانی برای مقابله با این انتظار است که تماس لوله کشی آخر هفته بسیار گرانتر از یک تماس معمولی ساعات کاری است.

کار این صفحه فرود این است که این پیام را منتقل کند که با وجود اینکه 2465/7/365 کار می کنند ، اما هنوز هم مقرون به صرفه هستند. برای روشن تر شدن این موضوع ، دکمه فراخوان به عمل تاکید می کند که هیچ هزینه ای برای برآورد کار دریافت نمی شود.

سرانجام ، عکس قهرمان دست و ابزار متخصصی را برای القای اعتماد و آرامش خاطر نشان می دهد – به این معنی که هر چقدر هم که اضطراری لوله کشی وخیم باشد ، چشم انداز نباید نگران باشد (زیرا همه چیز به زودی بهتر می شود)

3. قانونی

این یک صفحه فرود برای یک شرکت حقوقی است که در زمینه ادعاهای جراحت شخصی مسمومیت غذایی تخصص دارد. تمرکز اینجا است برای دریافت غرامت عالی برای مشتریان خود، یک انتظار کلیدی برای این نوع تماس ها.

آنها به وضوح به این واقعیت اشاره می کنند که از مشتریان انتظار نمی رود هیچ گونه هزینه ای از جیب خود داشته باشند و همه خدمات به صورت پیش بینی شده ارائه می شود.

آنها همچنین بر دسترسی 24/7 خود تأکید می کنند ، زیرا موارد مسمومیت غذایی اغلب پس از ساعت ها رخ می دهد و آنها می خواهند مطمئن شوند که مشتریان خود می دانند که در دسترس خواهند بود هنگامی که حادثه اتفاق می افتد ، بنابراین آنها می توانند به آنها توصیه کنند که وقتی آهن گرم است چکار کنند.

فراخوان به عمل تمیز است و پیام آن را روشن می کند نحوه انتخاب گزینه های پاسخگویی تلفن شرکت از آنجا که شرکتهای حقوقی صدمات شخصی به انواع مختلفی از پرونده ها رسیدگی می کنند.

سرانجام ، عکس قهرمان نشان دهنده وضعیت سخت قربانی است ، که نشان دهنده همدلی نسبت به وضعیت آنها است.

آیا می خواهید صفحات فرود پرداخت به ازای هر تماس خود را بهینه کنید؟ ما برای کمک اینجا هستیم

وقتی صحبت از بهینه سازی صفحات فرود برای به حداکثر رساندن تبدیل پرداخت به ازای هر تماس می شود ، همیشه باید اطمینان حاصل کنید که وظیفه صفحه شما “فروش” خدمات شما نیست ، بلکه تبدیل شدن به یک راه حل طبیعی برای نقاط ضعف مشتری شما است.

همه انتخاب های طراحی شما ، از پالت رنگ گرفته تا دکمه های فراخوانی به عمل تا تصاویر قهرمان ، باید به گونه ای انتخاب شوند که نیازها و امیدهای مشتری شما را منعکس کند.

در مورد پیام رسانی شما نیز همینطور است: همدلی باعث تبدیل می شود. هرچه مشتری احتمالی شما با پیام های شما همذات پنداری کند و احساس کند که آنها را واقعاً درک کرده اید ، بیشتر احساس راحتی می کنند که اقدام کرده و آن تماس را برقرار کند.

Smart Builder را برای ایجاد و بهینه سازی انواع صفحات فرود خود امتحان کنید و تماشا کنید که تبدیل های پرداختی به ازای هر مکالمه ، به میزان مورد نیاز خود می رسد.