نحوه نوشتن صفحه فرود: زبان عامیانه ، ایموجی و میم – اوه من!

این را تصور کنید: شما به یک کوکتل بزرگ با نام های برتر صنعت خود می روید. موسیقی جاز زنده وجود دارد و پیشخدمت ها با اسباب بازی های فانتزی در حال گردش هستند.

با لباس نه نفره ، با یکی از آشنایان حرفه ای کنار می آیید و یک عکس سگ در تلفن خود به آنها نشان می دهید. شما اعلام می کنید ، “به اون هانکرینو نگاه کن!

نوازنده پیانیست متوقف می شود. کسی مینی فنجان خاویار خود را می اندازد. هر کس خیره می شود

استفاده از زبان معمولی و الگوهای رفتاری سرگرم کننده است ، اما شما باید بدانید کی و کجا از آنها استفاده کنیدبه آنها می توانند برای صفحات فرود کار کنند ، اما فقط برای نوع مناسب مخاطب و با اجرای مناسب. هنگامی که فرود را انجام می دهید ، یک نسخه صفحه فرود منحصر به فرد ارائه می دهید.

ما اینجا هستیم تا به شما در یادگیری کمک کنیم چگونه مخاطبان و صدای برند خود را مرتب کنید و از عناصر محبوب زبان معمولی در صفحه فرود خود استفاده کنیدبه برای ایجاد صفحات فرود سرگرم کننده که مورد استقبال بازدیدکنندگان شما قرار می گیرد ، ادامه مطلب را بخوانید.

مطابقت با مخاطبان و صدای برند

قبل از اینکه سعی کنید زبان معمولی را به صفحات فرود خود اضافه کنید ، ضروری است ارزیابی کنید که چقدر باید از آن با برند و مخاطبان خود استفاده کنیدبه شما باید به صدای مخاطبان و نام تجاری خود فکر کنید ، سپس بفهمید که چگونه می خواهید با آنها مطابقت داشته باشید.

مخاطبان شما چگونه صحبت می کنند؟

زبان یک ابزار قدرتمند برای برقراری ارتباط با مخاطبان استبه با تقلید از زبانی که در گفتار و نوشتار خود استفاده می کنند می توانید اعتماد زیادی را به دست آورید.

بنابراین قبل از اینکه هر گونه سبک زبانی جدید یا تن صدا را در صفحه فرود خود امتحان کنید ، باید تحقیقات کاملی از مخاطبان در دست داشته باشید. جمعیت شناسی ، علایق و پاسخ های نظرسنجی مشتریان شما گفتن زیاد در مورد زبانی که برای آنها کار می کند به عنوان مثال ، اگر مخاطبان جوان تری دارید ، شانس بالاتری برای موفقیت با میم اسپیک دارید.

برند شما چگونه صحبت می کند؟

در حالی که ممکن است مخاطبان شما یک طرفه صحبت کنند ، ممکن است ایده آل باشد که نام تجاری شما به گونه ای دیگر صحبت کندبه همه چیز بستگی به این دارد که چگونه می خواهید موقعیت خود را در مقایسه با مشتری خود قرار دهید. آیا می خواهید مخاطبان شما را به عنوان یک دوست یا مربی ببینند؟

در بعضی موارد، شما باید زبان معتبرتری را انتخاب کنید برای ایجاد اعتماد با مشتریان خود ، حتی اگر خود آنها از این کلمات استفاده نکنند. به عنوان مثال ، گزارش معیار تبدیل Unbounce Conversion Report نشان داد که مشتریان نمایندگی زبان پیچیده را ترجیح می دهند زیرا قدرت را نشان می دهد.

از سوی دیگر ، همین گزارش همچنین نشان داد که صفحات فرود قانونی هنگام استفاده از زبان ساده تر و ساده تر عملکرد بهتری دارند. همه چیز برمی گردد به اتخاذ تصمیم بر اساس بنیان قوی تحقیقات مخاطبان و صنعت– چه از آن ما باشد و چه از آن شما.

برای راهنمایی بیشتر ، می توانید در صورت داشتن راهنمای صوتی مارک خود را نیز بررسی کنید. اگر اینطور نیست ، حداقل باید بنشینید و از خود س questionsالاتی بپرسید مانند:

  • نام تجاری من می خواهد چه شخصیتی را نشان دهد؟
  • پس از خواندن نسخه مارک من ، چگونه می خواهم مخاطبانم احساس کنند؟
  • چه چیزی مارک من را از دیگران متمایز می کند؟

عناصری که بر لحن صفحه فرود شما تأثیر می گذارد

حالا که فهمیدید چقدر دوست دارید در صفحه فرود خود باشید ، به این فکر کنید نحوه تأثیر این عناصر بر نحوه درک آن:

اصطلاحات اصطلاحاتی (یا عدم وجود آن)

اصطلاح Jargon است زبانی که فقط در یک طاقچه یا صنعت معنا پیدا می کندبه بهترین شیوه ها نشان می دهد که اصطلاحات اصطلاحاتی را در کپی صفحه فرود قطع کنید. این قانون به ویژه هنگامی که برای لحن معمولی عکاسی می کنید صدق می کند.

ببینید ، اصطلاحات اصطلاحاتی شما را در معرض بیگانگی بازدیدکنندگان قرار می دهد. مگر اینکه در صنعت تجارت به تجارت (B2B) باشید ، می خواهید هرجا که می توانید اصطلاحات اصطلاحی را به حداقل برسانید یا تعریف کنید تا صفحه فرود خود را معمولی نگه دارید.

ببینید چگونه Wealthsimple سرمایه گذاری را با اجتناب از اصطلاحات ساده ساده می کند:

تصویر از Wealthsimple گرفته شده است

سرمایه گذاری چیزهای پیچیده ای است ، اما Wealthsimple این روند را در یک خط توضیح می دهد: “آهسته پولدار شوید.این عبارت باعث می شود احساس کنید که برند در سطح شما صحبت می کند و به این معنی است که آنها در کنار شما کار خواهند کرد.

زبان عامیانه و غیر رسمی

مار است زبان غیر رسمی که خارج از تعاریف و گفتار استاندارد استفاده می شودبه وقتی از آن در کنار زبان غیررسمی استفاده می کنید ، می توانید یک کپی محاوره ای و مناسب ایجاد کنید. اما ، زبان غیر رسمی و عامیانه نیز می توانند عکس معکوس اگر از آنها به خوبی استفاده نمی کنید

اگر می خواهید زبان غیر رسمی را در صفحه فرود خود امتحان کنید ، تا زمانی که معنای آن را در داخل و خارج نمی دانید ، یک تایپ نکنیدبه یکی از نمونه های رایج عامیانه های نادرست استفاده شده است “نتفلیکس و لرز.“در حالی که عبارت اصلی دارای جنبه جنسی است ، بسیاری از مارک ها نام محصولات خود را با” and chill “ترکیب می کنند که منجر به نتایج ناگوار می شود.

همچنین اگر موضوعی جدی را پوشش می دهید ، باید از زبان غیر رسمی خودداری کنید. این باید بدون گفتن بگذرد ، اما شما شگفت زده خواهید شد که ببینید هر چند وقت یکبار این اتفاق می افتد.

در اینجا نمونه ای از زبان غیررسمی است که از سرفصل صفحه فرود Mooala به خوبی انجام شده است:

تصویر از Mooala گرفته شده است

تیتر، “شیر موز. این یک چیز است. » از زبان غیر رسمی برای تصدیق این که شیر موز مفهوم عجیبی است استفاده می کند ، اما موآلا خوشحال است که با شما بنشیند و توضیح دهد. آنها کمی خود را مسخره می کنند و دفاع مخاطبان را پایین می آورند.

قسم خوردن

قسم خوردن می تواند یک ابزار بازاریابی قدرتمند باشد ، اما شما باید مطمئن شوید که با صنعت و مخاطبان مناسب کار می کنیدبه

در حالی که قبلاً کلمات محرمانه در بازاریابی کاملاً ممنوع بود ، امروزه بیشتر آنها را در طبیعت مشاهده می کنید. به جهنم، برخی از مارک ها از آنها در نام خود استفاده می کنند ، مانند Big Ass Fans.

وقتی با افراد مناسب از کلمات فحش استفاده می کنید ، می توانید شانس تبدیل خود را افزایش دهیدبه یک مطالعه توسط گونگ نشان داد که متخصصان فروش 20 درصد از تماس های خریداران خود را قسم می دهند و این تماس ها شانس بیشتری برای بستن فروش دارند.

بنابراین ، باید شما از کلمات cuss در کپی صفحه فرود خود استفاده کنید؟ بررسی کنید که آیا شرکت های دیگر در حوزه شما فحش می دهند یا خیر ، به زبانی که مخاطبان شما استفاده می کنند نگاه کنید و از آنجا بروید. اگر تصمیم دارید آن را امتحان کنید ، کوچک شروع کنید و با توجه به واکنش مخاطبان خود را تنظیم کنیدبه

این صفحه فرود برای بسته استیکر تلگرام از یک کلمه فحش (سانسور شده) استفاده می کند. مخاطبان آن – توسعه دهندگان – و صنعت – فناوری – هر دو کاملاً معمولی هستند و برای فحش دادن آماده هستند ، بنابراین کار می کند.

تصویر از Evrone گرفته شده است

شکلک

ممکن است فکر کنید ایموجی ها برای یک صفحه فرود تجاری بسیار معمولی هستند ، اما به نظر می رسد این شخصیت های کوچک در دنیای حرفه ای جایی دارندبه حدود سه پنجم از کاربران ایموجی می گویند از آنها در محل کار استفاده می کنند. بنابراین ، شما هم می توانید از آنها استفاده کنید – اما ، مانند همیشه ، باید نحوه برخورد آنها را در نظر بگیرید.

اگر تصمیم دارید از ایموجی ها در صفحه فرود خود استفاده کنید ، شما می خواهید مطمئن شوید که همه بازدیدکنندگان شما احساس می کنند که شامل می شوندبه سعی کنید از ایموجی ها یکی یکی و کم استفاده کنید تا محتوای خواننده صفحه را متراکم نکند. اگر قصد استفاده از رنگ های شبیه به افراد را دارید ، طیف متنوعی از رنگ ها و تجربیات را در ایموجی های خود نشان دهید.

به خاطر داشته باشید که ایموجی ها در فرهنگ ها نیز معانی متفاوتی دارندبه به عنوان مثال ، مردم غربی ایموجی پول پرنده را متصل می کنند (?) به ثروت ، اما در ژاپن ، این ایموجی به این معنی است که شما * پول * از دست می دهید.

این صفحه فرود Flowmagic هریک از سرصفحه های ویژگی خود را با ایموجی به پایان می رساندبه این استفاده دقیق از ایموجی ها بدون احساس طاقت فرسا ، لحن معمولی را به صفحه می افزاید:

تصویر از Flowmagic گرفته شده است

GIF ها و میم ها

آیا به دنبال تجسمات بیشتری برای شکستن نسخه خود هستید؟ شما می توانید سعی کنید یک GIF یا یک الگوی رفتاری اضافه کنید تا صفحه فرود شما سرگرم کننده تر و مناسب تر شود. هنگام تصمیم گیری برای به دست آوردن الگوی رفتاری خود ، این عوامل را در نظر بگیرید:

  • زمان بارگیری: اگر از GIF استفاده می کنید ، آیا برای بارگیری سریع بهینه شده است؟ سرعت تأثیر بسزایی روی تبدیل ها دارد ، بنابراین شما نمی خواهید که زمان بار شما را مختل کند.
  • معنی: میم ها و GIF ها اغلب ریشه یا معانی پنهانی دارند. در مورد هر کدام که استفاده می کنید تحقیق کنید تا مطمئن شوید پیام اشتباهی ارسال نمی کنید.
  • حضار: آیا مخاطبان از میم یا GIF شما قدردانی می کنند؟ افراد از نسل های مختلف و گروه های مورد علاقه از الگوهای رفتاری مختلف استفاده می کنند.

آیا برند شما از شلوار جین استفاده می کند یا شلوار؟

نام تجاری شما باید از چه نوع زبان معمولی در صفحات فرود استفاده کند؟ پاسخ بستگی به صنعت ، مخاطبان و اهداف بازاریابی شما دارد –هیچ پاسخ قطعی وجود نداردبه فقط تحقیقات قوی و کمی آزمایش راه را به شما نشان خواهد داد از آنجا که اکثر مارک ها بیش از یک بخش مخاطب دارند ، می تواند به آنها کمک کند ایجاد انواع صفحات فرود با تن صداهای مختلفبه سعی کنید از ابزاری مانند Smart Traffic برای هدایت بازدیدکنندگان به انواع متناسب با ترجیحات آنها استفاده کنید.