نحوه نوشتن کپی صفحه فرود بهتر در 2021 (با نکات)

وقتی در حال ایجاد کلمات برای صفحه فرود هستید ، فقط نمی نویسید. شما در حال نوشتن کپی هستید –نوشتن برای تبدیلبه هر شخصیتی می تواند صفحه فرود شما را ایجاد یا خراب کند.

پس از تجزیه و تحلیل م elementsثرترین عناصر برای تبدیل در 40،000 صفحه فرود ، Unbounce دریافت که نسخه (28)) بیش از دو برابر طراحی (13)) بر تغییر تأثیر گذاشتبه

به طور خلاصه ، برای تبدیل نمی توانید به تصاویری چشمک زن تکیه کنید. شما باید با نسخه خود نیز بفروشیدبه

بدون فشار ، درسته؟

بهترین شیوه ها برای کپی صفحه فرود شما به مخاطبان و صنعت شما بستگی دارد ، اما چند روش وجود دارد که می توانید برای درخشندگی بیشتر هر یک از صفحات فرود رعایت کنید.

این پست وبلاگ را پوشش خواهد داد چهار روش برای کپی نویسی بهتر صفحه فرود و پنج مثال برای الهام بخشیدن به شمابه به زودی بازدیدکنندگان بیشتری را تبدیل خواهید کرد.

چهار قانون برای کپی بهتر صفحه فرود (با مثال)

این چهار تکنیک به شما کمک می کند که کپی صفحه فرود را تبدیل کنید:

1. اصطلاحات اصطلاحاتی را کنار بگذارید

اصطلاح زباناصطلاحاتی که فقط در یک صنعت معنا پیدا می کنند– همیشه برای بازدیدکنندگان واضح به نظر نمی رسد. این زبان به طور خودکار مشتریانی را که در شرایط صنعت نیستند ، حذف می کند. تا جایی که می توانید از اصطلاحات اصطلاحی خودداری کنید.

در بیشتر صنایع ، زبان ساده بیش از اصطلاحات پیچیده پیروز می شود. گزارش معیار تبدیل نشان داد که در نرم افزار به عنوان خدمات (SaaS) و حقوق – دو صنعت فنی-تعداد کلمات کمتر و نمرات سهولت خواندن فلش (FRES) باعث تبدیل بیشتر می شودبه محتوای با FRES پایین دارای کلمات کمتری در هر جمله و هجا در هر کلمه است ، و فضای کمتری برای اصطلاحات طولانی مدت باقی می گذارد.

لازم نیست همه شرایط صنعت را در صفحه فرود خود حذف کنید ، بلکه شما هستید انجام دادن باید بدانید که مخاطبان شما چه می فهمند.

به عنوان مثال ، شما می توانید با اصطلاحات بیشتر در صفحات فرود بیزینس به کسب و کار (B2B) کنار بیایید ، اما باید مراقب صفحات تجاری به مصرف کننده (B2C) باشید. تعصب فرافکنی خود را در نظر داشته باشید و نسخه خود را به گونه ای بنویسید که مخاطبان شما متوجه شوندبه

فرایند وام مسکن شامل شرایط زیادی است که اگر در امور مالی کار نکنید ، از سر شما خارج می شود. یک سرویس مدیریت وام مسکن ، ooba ، اصطلاحات صفحه فرود خود را با تمرکز بر نتایج برای مشتری کاهش می دهد.

تصویر از ooba گرفته شده است.

این صفحه به چند عبارت مانند “سقف قیمت” و “مشخصات اعتباری” اشاره می کند که از خط اصطلاحات عبور می کنند ، اما همیشه با توضیحات ساده ادامه می دهدبه

نوع ویرایشگر: آیا در نوشتن نسخه ای که با بازدیدکنندگان صحبت می کند مشکل دارید؟ با تشکر از هوش مصنوعی Snazzy، Unbounce در آینده دارای ویژگی های کپی نویسی مجهز به هوش مصنوعی خواهد بود. برخی از جزئیات مربوط به مخاطبان خود را وارد کنید و بگذارید فناوری بقیه کارها را انجام دهد.

2. نوشته های خود را با اعداد پشت کنید

اعداد قانع کننده هستند ، بنابراین از نسخه های قانع کننده تری استفاده می کنند. به عنوان مثال ، از هر 10 نفر 8 نفر عنوان شما را می خوانند ، اما فقط دو عنوان و بقیه نسخه شما را می خوانندبه این آمار به شما کمک می کند اهمیت عناوین را درک کنید ، درست است؟ (با توجه به تأکید بر عناوین ، آیا این مورد در صورت بازنویسی موثرتر خواهد بود؟ به عنوان مثال: “فقط 2 نفر از هر 10 نفر عنوان را می خوانند و کپی، اما تقریباً همه سرفصل ها را می خوانند. “)

یکی از نمونه های برتر صفحات فرود B2B از Shopify بر این واقعیت تأکید دارد که این پلتفرم بیش از یک میلیون کاربر دارد.

تصویر از Shopify گرفته شده است.

این شماره به عنوان اثبات اجتماعی برای اعتماد شما به Shopify عمل می کند. اگر 1،000،000 مشاغل دیگر از Shopify استفاده می کنند ، چرا تو نباید؟

Peakon به عنوان یک نرم افزار مشارکت کارکنان ، کاربرانی دارد که می خواهند نتایج کسب و کار را در هر کجا که می توانند بهبود بخشند. بنابراین ، صفحه فرود آزمایشی آزمایشی Peakon از آمار استفاده می کند تا نکات قانع کننده ای را برای بازدیدکنندگان متمرکز بر تعداد خود ایجاد کند.

تصویر از پیکون گرفته شده است.

بخش “افزایش درآمد” و “افزایش بهره وری” ارائه می دهد اعداد مشخص جزئیات اینکه Peakon چقدر درآمد ، بهره وری و رضایت مشتری را افزایش می دهد.

در بخش “افزایش درآمد” ، خواهید آموخت که درآمد می تواند تا 0.6٪ به ازای هر 1٪ افزایش مشارکت افزایش یابد و Peakon میزان تعامل را تا 10٪ در 3 ماه افزایش می دهد.

بخش “افزایش بهره وری” تهدید سه گانه آماری را ارائه می دهد. این توضیح می دهد که چگونه کارکنان شرکت های دارای مشارکت زیاد 37٪ روزهای بیماری کمتر ، 30٪ بهره وری بیشتر و 2.5 برابر میزان رضایت مشتری دارند. و فرض کنید که شما از Peakon نیز نامزدی مشابهی دریافت خواهید کرد.

3. یک داستان جذاب بیان کنید

هر صفحه فرود داستانی را بیان می کند. تفاوت بین داستان خسته کننده صفحه فرود و داستان نتیجه گیر در چارچوب آن نهفته استبه

با پیروی از ساختار مناسب ، می توانید یک داستان جذاب را ارائه دهید که محصول شما را نیز به بازار عرضه کند.

یک چارچوب داستان سرایی محبوب در موضوعات ABT (و ، اما ، بنابراین) است. شامل یک راه اندازی (و) ، مشکل (اما) ، و راه حل (بنابراین)به این فرمول تنش ایجاد می کند ، سپس آن را برطرف می کند.

می توانید چارچوب ABT را از طریق چارچوب PAS (حل مشکل تحریک کنید) برای بازاریابی اعمال کنید. این با یک مسئله (مشکل) شروع می شود ، در مورد آن مسئله (تحریک) توضیح می دهد و راه حل شما را ارائه می دهد (حل کنید)به

نحوه استفاده این صفحه فرود توییتر از IronCore Labs از چارچوب PAS را بررسی کنید.

تصویر از آزمایشگاه های IronCore گرفته شده است.

با یک مشکل شروع می شود (“چگونه می توان رمزگذاری سرتاسر را برای گروه ها کار کرد“) ، سپس آن را تحریک می کند (“بسیاری از راه حل های رمزگذاری سرتاسری DIY سردرد هستند”). پس از راه اندازی آن مشکل ، eGuide خود را به عنوان یک راه حل ارائه می دهد.

4. با کلمات و عبارات کاربردی به خوانندگان خود انرژی دهید

هدف یک صفحه فرود تشویق به عمل است – تبدیل. نسخه شما باید با تشویق بازدیدکنندگان به شما در رسیدن به آن هدف کمک کند کاری بکنید. کلمات و عبارات کاربردی توضیح می دهد که محصول شما بازدیدکنندگان را قادر به انجام چه کاری می کند و آنها را به تبدیل هدایت می کند.

بیایید ببینیم چگونه Snapchat از زبان کاربردی در صفحه فرود Snap Kit خود استفاده می کند.

ارائه تصویر از SnapChat از طریق IMPACT.

صفحه فرود با یک عنوان کاربردی شروع می شود: “برنامه خود را با بهترین ویژگی های Snapchat توسعه دهید.” این عنوان با جمع بندی آنچه Snap Kit انجام می دهد ، چارچوب بندی آن به عنوان یک مزیت و ارائه CTA نرم برای شروع استفاده از ویژگی های آن ، وظیفه سه گانه را بر عهده دارد.

ارائه تصویر از SnapChat از طریق IMPACT.

در سرتاسر صفحه فرود ، هر سرفصل یک عمل است –به اشتراک گذاشتن ، باز کردن ، ساختن این اقدامات نشان می دهد که چگونه Snap Kit به مشتریان قدرت می دهد تا تجربه Snapchat خود را افزایش دهند.

با کپی خود به بالا و فراتر بروید

هنگام نوشتن کپی صفحه فرود خود ، از خود بپرسید ، “آیا من علاقه مند هستم که این مطلب را به عنوان فردی خارج از شرکتم بخوانم؟ ” شما باید به دنبال راهی باشید تا کلمات خود را با ارزش تزریق کنید تا توجه بازدیدکنندگان را جلب کنیدبه ممکن است به محتوای خود علاقه مند باشید زیرا با آن کار می کنید ، اما به این موارد اضافی نیاز خواهید داشت چیزی چیزی برای افرادی که تازه وارد موضوع شده اند در صفحه بمانند.

برای مشاوره بیشتر در زمینه کپی رایت ، راهنمای Unbounce to Landing Page Copywriting را بررسی کنید. مراحل نوشتن نسخه ای که تبدیل می شود را به شما نشان می دهد.