نکاتی برای میزبانی مهمانی شام (پرنعمت)

جذابیت دست دوم: نکاتی برای میزبانی مهمانی شام (پرنعمت)
دریایی از لیمو ، سیب بانوی صورتی و پنیر.

تصور کنید: یک بعدازظهر نرم شده در سپتامبر. یکی ، شاید ، اتفاق می افتد که شما این مطلب را می خوانید. آسمان ، آبی بسیار متمایز. معمولاً برای این زمان از سال ، گویی در داخل یک گوهر کریستالی آکوامارین نشسته ایم و به بیرون نگاه می کنیم. باران بالاخره آمد و چمن را عمیق تر کرد. نسیم کمتر تهدید کننده است ، دیگر با فرنی سنگین تابستان غلیظ نمی شود. یک روز عالی برای یک مهمانی شام است.

اخیراً ، من یکی از مهمانی های شام خود را برگزار کردم و آن الهی بود. الهی به تمام معنی کلمه. نشستن با دوست دخترانم معنوی بود. شخصی از باغچه های پیش ساخته توت فرنگی در باغ خود سرو کرد. یکی دیگر میوه های خشک برای کوکتل ارائه داد و گل های گل محمدی سفید را روی یک کیک سفید مات کرد. مادربزرگم آمد. و او در این واقعیت شگفت زده شد که تنها وظیفه اش لذت بردن بود. این جادو ، فراتر از احاطه شدن توسط بزرگترین طرفداران افلاطونی من (دوست دختر و خانواده ام) ، به لطف گسترش گنجینه های دست دوم بود.

من یک هسته همه گیر و تابستان را به عنوان سرگرمی در جستجوی اقلام پرنعمت گذرانده ام. بنابراین فقط پیدا کردن چند قطعه منحصر به فرد برای میزبانی اولین مهمانی شام من در خانه جدید مناسب بود. ما در ماه مه نقل مکان کردیم و رویای دور من برای ایجاد یک گسترش عجیب و غریب ، احاطه شده توسط داستانهای قدیمی و دوستان خوب ، محقق شد. و من می خواهم به شما بگویم که چگونه آن را دوباره بسازید!

در اینجا چگونه من الهام گرفتم ، برای این موارد خرید کردم و آنها را جشن گرفتم.

تصور کنید: یک بعدازظهر نرم شده در سپتامبر. به به به بالاخره باران آمد و چمن را عمیق تر کرد. نسیم کمتر تهدید کننده است ، دیگر با فرنی سنگین تابستان غلیظ نمی شود. یک روز عالی برای یک مهمانی شام است.


بگذارید صحنه را تنظیم کنیم. در تصور مهمانی شام ، من کمی اسکاندیناوی با پیچ و تاب بوئنوس آیرس می خواستم. من متوجه هستم که این در ابتدا کاملاً منطقی نیست ، اما غذای مورد علاقه من روی زمین پیتزای بولودو است ، بنابراین برای شام ، متعهد شدم که به جای پختن ، آن را ارائه کنم. و من سعی می کنم سبک اسکاندیناوی را در خانه خودم بپذیرم. بنابراین ، فقط منطقی بود. برای سرگرمی ، من و یک دوست دختر به یک شعار کامل رسیدیم: Mi casa es su casa، dontcha know. برای این منظور ، من همیشه توصیه می کنم دو قسمت الهام بخش برای مهمانی شام خود انتخاب کنید (آنها می توانند به معنای واقعی کلمه هر چیزی باشند) و شعار خود را بسازید. این واقعاً قصد تزئین را دارد و استرس ناشی از اضافه بار حسی را در مغازه های عتیقه فروشی نرم می کند. تنها کاری که باید انجام دهید انتخاب مواردی است که از تم شما پشتیبانی می کند!

چراغ شمع: کمی نسیم بود ، اما ما توانستیم شمع های مخروط بلند را در طول شام روشن نگه داریم. انواع شمعدان های کریستالی این کار را انجام دادند ، اما من آنچه را که می توانید در فروشگاه های محلی صرفه جویی پیدا کنید دوست دارم.

موسیقی: در حالت ایده آل ، من باید موسیقی تانگو و آهنگهای محلی اسکاندیناوی را پخش می کردم تا واقعاً صحنه را رقم بزنم. با این حال ، من ترکیبی از پگی لی ، الا فیتزجرالد ، فرانک سیناترا ، اندی ویلیامز ، جان پراین و دوریس دی را انتخاب کردم. تضاد فرهنگ و زمان بسیار جادویی به نظر می رسید. و ما به سادگی در آنجا نشستیم و از فضای جذاب لذت بردیم.

میز کنار شراب: قبل از خوردن شام ، باید کمی محل نگهداری ظروف نقره ، بشقاب و شراب وجود داشته باشد. شاید دسر هم! به یک پایه نازک سیم زیبا ، یک پایه گیاهی دو طبقه فلزی سفید فکر کنید (یادداشت نویسنده: مورد علاقه من) ، یا چند میز چوبی پرنعمت برای پیچشی منحصر به فرد. Wild Things Antiques یکی از مکانهای مورد علاقه من برای یافتن میز و صندلی است.

دارنده شراب: شراب خود را در چیز جدیدی برای شما خنک کنید. بسیاری از فروشگاه های صرفه جویی ، کاشت های زیبا می فروشند. من آن روز یک کاشت پایه سرامیکی رنگین کمانی دیدم و آرزو می کنم که آن را خریداری کرده باشم. آنها به عنوان چیلرهای شراب عالی عمل می کنند و شخصیت بسیار زیادی دارند. آیا می تواند یک گیاه کوچک تا متوسط ​​را در خود نگه دارد؟ ساوینیون بلان من چطور؟

من آن روز یک کاشت پایه سرامیکی رنگین کمانی دیدم و ای کاش آن را خریداری کرده بودم. به به به آیا می تواند یک گیاه کوچک تا متوسط ​​را در خود نگه دارد؟ ساوینیون بلان من چطور؟


ملاقات اسکاندیناوی بوینس آیرس واقعاً به یک پالت رنگی پر از غرور و سادگی نیاز داشت. و برای من ، آبی آبی اثیری ، قرمز ملایم ، سفید و زرد خشخاش بود. من رنگهای اصلی را با لمس رویایی سفید دوست دارم. من می خواستم که مهمانی شام مانند یک تانگو احساسی باشد ، جشن برگرفته از فرهنگ آرژانتین اما با شیرینی عملی و هرگز نمایانگر فرهنگ اسکاندیناوی نیز نیست.

سفره رومیزی: اوه ، چقدر من عاشق این سفره آبی شطرنجی هستم که با تصاویر آسیاب های بادی و کشاورزان تزئین شده است. این مبلغ 14 دلار در نقطه عتیقه محلی بود (psst … یکی از موارد مورد علاقه من ، موس میسوری). من از جا شمعی های کریستالی که در فروشگاه جفت شده بود الهام گرفتم ، بنابراین تعدادی از آنها را نیز خریدم.

شمع ها: من می خواستم که مهمانی شام به خوبی زندگی کند و دنج باشد (تصویر: مومی که روی بدن بلند شمع های مخروطی و شعله های رقصنده می چکید). بنابراین ، من یک ست مخروطی باریک سفید و دیگری با رنگ آبی ملایم خریدم. در واقع ، شما هرگز نمی توانید با هیچ کدام اشتباه کنید.

گل رز باغی که بوی عطر بطری می دهد.

گل ها: دوست فوق العاده مهربان من در طراحی گل زردآلو ذهن پشت گل بود. او از باغ خود گلهای گلدار سفید ، گلهای رز باغ سفید و کیهان عاج کاغذی را انتخاب کرد. گلهای رز سفید باغی بوی روغن رز بطری می دهد و فوراً خانه من را با جادوی رایحه صورتی پخش می کند. در صحبت با او در مورد این قطعه ، او گفت که به تزئین فضای خود با رفتاری آرام بپردازید و از آن لذت ببرید. انتخاب گل می تواند بسیار زیاد باشد ، اما رسیدن به آرامش بهترین انتخاب شماست.

لیمو: میوه همیشه یک روشن کننده رنگ عالی است. من لیموها را در یک میز وسط دوست دارم ، با خوشحالی در پیرکس قدیمی نشسته ام که اغلب می توانید در محل عتیقه محلی خود پیدا کنید.


ظروف ناهماهنگ: برای این مهمانی شام ، من با غذاهای خامه ای ساده رفتم ، اما این فرصت را دوست دارم که از طریق ظروف و بشقاب های ناهماهنگ رنگ به آن اضافه کنم. فرصت بیشتری برای بازی با غذاهای عتیقه وجود دارد. لیوان های ظریف با رنگ زردآلو ، لیوان های بریس ال رانچو در اواسط قرن ، لیوان های بافت دار با رنگ زرد رنگ کره ای ، و لیوان های coho با رنگ رژگونه مخلوط کنید و در همه آنها شیشه های رز توت فرنگی سرو کنید. Pssst… Sunday Post Vintage همیشه ست های دوست داشتنی ارسال می کند. چنین ظرافت زیبایی در ظروف شیشه ای قدیمی وجود دارد و واقعاً لحن یک مهمانی شام فراوان را تعیین می کند.

کیک گلدار: یکی دیگر از طرح های گل زردآلو ، یک کیک عالی و عالی بود. وانیل روی وانیل ، یک لایه ساده و منحصر به فرد ، و سر گلهای کنده شده با خیال راحت روی آن قرار می گیرد. نکته دیگری که Genevieve ارائه کرد این است که مطمئن شوید می دانید گلها از کجا می آیند. او برای رشد گلهایش از مواد شیمیایی استفاده نمی کند ، بنابراین بسیاری از آنها خوراکی هستند. هنگام تزئین کیک ، مطمئن شوید که گلها فاقد آفت کش هستند.

فرصت بیشتری برای بازی با غذاهای عتیقه وجود دارد. به به به چنین ظرافت زیبایی در ظروف شیشه ای قدیمی وجود دارد و واقعاً لحن یک مهمانی شام فراوان را تعیین می کند.

جذابیت دست دوم: نکاتی برای میزبانی مهمانی شام (پرنعمت)
وانیل روی کیک وانیلی با خال گل محمدی ، گل رز و کیهان.

سینی کیک: آن شیرینی ها را نمایش دهید! من عاشق سینی های کیک ماسر گلاس هستم. و در حال حاضر ، Hunt & Gather مجموعه ای از آنها را در پشت فروشگاه خود دارد.

سینی های سرو: من وسواس زیادی برای سرو سینی ها دارم. من بسیاری از آنها را از مغازه های عتیقه فروشی خریداری کرده ام و آنها هستند کلید به راحتی غذا را سرو کنید ما همه پیتزاهای بولودو را روی سینی های سرو من با حاشیه قرمز قرار دادیم. بر روی آنها ، انگورهای بنفش رنگ آمیزی شده و زمینه زرد ملایمی وجود دارد که همزمان میزبان حال و هوای جشن است. در واقع ، شما می توانید سینی های منحصر به فرد را در هر نقطه پیدا کنید. اما ، اخیراً چند مورد را در عتیقه های پرنده کمیاب دیده ام.

تنقلات، خوراک مختصر: مخلوط دنباله دار ، چوب دستی یا بادام با روکش شکلات واقعاً می تواند در هر کجا با خوشحالی بنشیند. من برای ظروف زیر عاشق ظروف زیر هستم: گلدان های شفاف رنگ شفاف ، ظروف آب نبات Guild (به ویژه هر چیزی رنگارنگ و وسط قرن) ، ظروف آبنبات Empoli از قرون وسطی ، یا اساساً هر چیزی که به شکل کاسه باشد و داستان رنگ منحصر به فردی داشته باشد (به عنوان مثال ، ترکش سبز عتیقه ، دلفیت آبی ، کهربا ، سبز دریا).


کارت های تشکر: بعد از من تکرار کنید: نامه حلزون نمرده است! و وجود دارد همیشه فرصتی برای ارسال یادداشت تشکر به تازگی ، مجموعه ای از کارت های قدیمی و بلااستفاده را که بچه گربه های نقاشی شده روی آن ها در یک مغازه عتیقه فروشی پیدا کردم. با این حال ، شما همچنین می توانید از قدیمی که هرگز روی آن نوشته نشده است استفاده کنید کارت پستال یا حتی ارسال یک کتاب قدیمی با یک یادداشت در داخل. خلاقیت سرگرم کننده است و من دوست دارم بشنوم که یک یادداشت تصادفی روز کسی را ساخته است.

موضوع و شعار مهمانی شام شما چگونه خواهد بود؟ میزبانی مبارک!