چگونه این آژانس بازاریابی از هوش مصنوعی برای 10 برابر کردن نرخ تبدیل خود استفاده می کند

در دهه 70، جف تیلور در یکی از ایستگاه های رادیویی پدرش برای آگهی های تبلیغاتی کپی می نوشت. او یکی از تعاملات را با علاقه به یاد می آورد:

اولین قطعه کپی ام را نوشتم. مشتری آن را خواند، به من نگاه کرد و گفت: “تو یک روز در یک آژانس تبلیغاتی کار می کنی.” من 12 ساله بودم

جف آن را سرنوشت یا مهارت طبیعی بنامید، از سال 1992 به بازاریابی و رشد تجارت پرداخته است – مدت ها قبل از اینکه «دیجیتال» بخشی از واژگان هر آژانسی باشد. حالا، او دارد خود او آژانس. Taylor Made Marketing از طریق برندسازی، طراحی وب، بازاریابی دیجیتال، تولید ویدیو و موارد دیگر، به کسب و کارهای بهبود خانه کمک می کند.

اما این آژانس بازاریابی روزمره شما نیست. جف مرتباً نرخ تبدیل مشتریان خود را بالای 35٪ دریافت می کند –10 برابر استاندارد صنعت بهسازی خانه. این منجر به نتایج کمپین هیولایی برای شرکت‌هایی شد که از خدمات او استفاده می‌کردند – و شهرت جف به‌عنوان یک دست‌کار که می‌تواند بازاریابی هر کسی را اصلاح کند.

از بازاریابی آنالوگ تا دیجیتال در یک دهه

جف کار خود را با تبلیغات تلویزیونی و رادیویی آغاز کرد. از آنجایی که اینترنت در حال تبدیل شدن به جریان اصلی بود، او به یاد می آورد که یک فروشنده خانه به خانه در اوایل دهه 1990 تلاش می کرد او را به خرید نام دامنه “محور” کند. امروزه برخی از ما دامنه هایی مانند آب نبات می خریم (اهم)—اما 30+ سال پیش، نه چندان. در آن زمان، جف هرگز نام دامنه را نشنیده بود و فروشنده را به راه خود فرستاد.

اگرچه جف هیچ دامنه‌ای را خریداری نکرد، اما هنوز شروع اولیه‌ای در بازاریابی دیجیتالی داشت و انگشتان پاهای خود را در شبکه جهانی وب در اواخر قرن جاری فرو برد. جف تصمیم گرفت در طول فروپاشی مالی سال 2008، زمانی که کسب‌وکارها برای خرید کانال‌های سنتی‌تر مانند رادیو و تلویزیون تلاش می‌کردند، به طور کامل وارد بازاریابی دیجیتال شود.

Taylor Made Marketing بدون چشم پوشی به بازار دیجیتال مارکتینگ جهش کرد – و از آن زمان تاکنون منجر به افزایش کیفیت برای مشاغل بهبود خانه شده است.

چرا تست سنتی A/B عالی است – تا زمانی که اینطور نباشد

مانند بسیاری از آژانس های بازاریابی، Taylor Made Marketing یک رویکرد سنتی را برای ساخت و آزمایش صفحات فرود اتخاذ کرد. آنها چندین صفحه را برای مشتریان ایجاد می کردند و A/B آنها را طی چند هفته یا چند ماه آزمایش می کردند تا صفحه برنده را پیدا کنند. هنگامی که آنها صفحه با بهترین عملکرد را پیدا کردند، یک عنصر را تغییر دادند و همه چیز را دوباره شروع کردند – و دوباره و دوباره، تا زمانی که شاهد بهبود قابل توجهی در نرخ تبدیل شدند.

مطمئناً، نتایجی را برای مشتریانشان به ارمغان آورد – اما آهسته، خسته کننده بود و افزایش ها حداقل بود.

زمانی که Taylor Made Marketing Unbounce و به طور خاص Smart Traffic را کشف کرد، همه چیز تغییر کرد. جف به تست A/B دست و پا گیر و طاقت فرسا گفت: سلام، چطوری؟ به صفحات فرود بهینه شده با هوش مصنوعی با نرخ تبدیل بسیار بالا.

طراحی صفحه فرود مبتنی بر هوش مصنوعی برای صنعت بهبود خانه

ترافیک هوشمند از یادگیری ماشینی برای شناسایی الگوهای ترافیکی استفاده می‌کند و بازدیدکنندگان را به‌طور خودکار به صفحه‌ای هدایت می‌کند که احتمال تبدیل آن‌ها بیشتر است. اکنون، Taylor Made Marketing می‌تواند تعداد زیادی از صفحات را با انواع مختلف به طور همزمان آزمایش کند و نتایج سریع‌تری را برای مشتریان خود در کمتر از 50 بازدید دریافت کند. یعنی رعد و برق سریع.

جف تیلور، رئیس، بازاریابی ساخت تیلور

قبل از Smart Traffic، ما صفحات فرود را به روش قدیمی می‌سازیم و هر بار تست A/B خود را انجام می‌دادیم. ما از این طریق افزایش هایی را به دست آوردیم، اما به محض اینکه Smart Traffic منتشر شد، می توانستیم یک دسته کامل از صفحات فرود را به طور همزمان آزمایش کنیم.

این نتایج در زمان واقعی در مورد آنچه کار می کند به ما می دهد. مشاهده آن داده‌های بی‌درنگ در بسیاری از صفحات فرود، تغییر به ترافیک هوشمند را برای ما بسیار آسان کرد.

در حقیقت، او به طور منظم 35٪ نرخ تبدیل دریافت می کند – زمانی که میانگین نرخ تبدیل در بخش بهبود خانه بین 3-5٪ است.. جف می‌گوید با نتایجی مانند این، تغییر تمام صفحات فرود آژانسش به Unbounce، کاری که چندین سال پیش انجام دادند، بی‌معنی بود.

کار بهینه سازی ترافیک مبتنی بر هوش مصنوعی

به لطف دهه‌ها تجربه Taylor Made Marketing در بازاریابی دیجیتال و دانش آن‌ها از ترافیک هوشمند Unbounce، مشتریان جف بازگشت سرمایه باورنکردنی را در هزینه تبلیغات تجربه می‌کنند. با هزینه تبلیغات 10000 دلاری، با ترافیک هوشمند به بازگشت سرمایه 30:1 رسیده ایم. برای مثال، اگر او با یک شرکت نصب پنجره کار می‌کند، معمولاً نرخ تبدیل 35% (استعلام) را با Smart Traffic می‌بیند – با میانگین نرخ بسته (فروش نهایی) 50%. اوه

جف می داند که شما می توانید بیشترین داشته باشید صفحات فرود شگفت انگیز، باشکوه و با تبدیل بالا– اما اگر نتوانید یک لید را ببندید، معنی ندارد. شما پول خود را هدر داده اید.

در اینجا – در تخته سفید به ما بپیوندید، اینطور نیست؟

فرض کنید Acme Home Windows از Taylor Made Marketing می‌خواهد تا شروع به کار کند کمپین تولید سرنخ برای ارتقاء ویندوز خانه.
به ازای هر 100 کلیک روی تبلیغ، 35 بازدید کننده فرم را پر می کنند برای پرس و جو در مورد ارتقاء پنجره های خانه خود –نرخ تبدیل 35٪.
اکنون، بسته شدن این معاملات بر عهده تیم فروش است. اگر آنها با نرخ 50 درصد بسته شود، یعنی 17-18 مشتری خرید می کنند بسته ارتقاء ویندوز
تصور کن قیمت هر بسته پنجره 10000 دلار است. یعنی همین درآمد ویندوز Acme Home 170,000 تا 180,000 دلار است تنها در آن تبلیغ نه خیلی کهنه

برخی از سرنخ ها برای فروش نیازی به کار زیادی ندارند – اما معمولاً برای رزرو وقت به چیزی بیش از سرفصل ها و CTA نیاز دارید.

این یک درس جهانی برای هر صنعتی است. اگر از صفحات فرود برای هدایت شخصی به فروشگاه آنلاین خود استفاده می کنید و این یک تجربه وحشتناک است، هیچ کاری نمی توانید برای تبدیل مشتری انجام دهید.

جف تاکید می کند که هر نقطه تماسی از قیف فروش و بازاریابی باید موثر باشد. او همچنین خاطرنشان می کند که اگر یک صفحه فرود در حال تبدیل است (مانند صفحاتی که برای مشتریان خود می سازد)، اما فروش با هم مطابقت ندارد، پس می دانید مشکل شما کجاست.

ربات ها هرگز بیمار تماس نمی گیرند، روبات ها هرگز دروغ نمی گویند

فروش ایده ابزارهای بازاریابی هوش مصنوعی به مشتریانش برای جف آسان است. او از Smart Traffic برای تولید سرنخ استفاده می کند خود او شرکت و به طور دست اول می داند که هوش مصنوعی چقدر می تواند موثر باشد. اما استفاده از هوش مصنوعی گاهی اوقات برای مشتریان او ترسناک است زیرا آنها آن را درک نمی کنند.

جف می‌گوید دادن ویژگی‌های انسانی به ربات کمک می‌کند تا احساس نزدیک‌تر شدن داشته باشد.

جف تیلور، رئیس، بازاریابی ساخت تیلور

[Customers] نمی‌دانیم ترافیک هوشمند چیست، بنابراین ما آن را هوش مصنوعی می‌نامیم و به مشتریان خود اطمینان می‌دهیم که روبات‌های ما برتر از هر بازاریاب انسانی روی زمین هستند – و این درست است.

ما از شخصیت‌پردازی استفاده کرده‌ایم که ویژگی‌های انسانی را به هوش مصنوعی می‌دهیم، مانند «هرگز بیمار نمی‌شود، هرگز دروغ نمی‌گوید، همیشه 100% دقیق است، اشتباه نمی‌کند، باهوش‌تر از مجموع اینشتین، گیتس و ماسک است».

(در مورد آخری زمان مشخص خواهد کرد، نه؟)

هنگامی که مشتریان درک کنند که چگونه ترافیک هوشمند با تیم Taylor Made Marketing مطابقت می‌کند، آن‌ها تمایل بیشتری به ایده استفاده از یک ربات برای به دست آوردن سرنخ‌های بیشتر دارند. و با نرخ‌های تبدیلی مانند نرخ‌هایی که جف برای مشتریانش ارائه می‌کند، هر صاحب کسب‌وکار بهبود خانه‌ای که نمی‌خواهد از هوش مصنوعی استفاده کند، فرصت را از دست می‌دهد.

چگونه بهینه سازی هوش مصنوعی می تواند تست شما را تسریع کند

Taylor Made Marketing بهبود ده برابری در نتایج برای مشتریان خود داشته است. بنابراین، چگونه می توانند به مشتریان خود کمک کنند تا چنین تبدیل های چشمگیری را به دست آورند؟

سه تاکتیک به مشتریان بهبود خانه Taylor Made Marketing کمک کرده است تا با صفحات فرود Unbounce و Smart Traffic، سرنخ های بیشتری را به مشتریان تبدیل کنند.

1. هزاران صفحه را به طور همزمان آزمایش کنید

به گفته جف، یکی از بهترین چیزها در مورد ترافیک هوشمند، توانایی آزمایش چندین صفحه به طور همزمان است. “ما تست های زیادی انجام می دهیم. ما 12 صفحه را قرار می دهیم و صفحاتی را که بیشترین تبدیل را دارند پیدا می کنیم. و سپس آن صفحات را می گیریم و شروع به اصلاح آنها می کنیم. نکته اصلی این است که ابتدا یک دسته کامل از صفحات را آزمایش کنید، سیگنال های اولیه را دریافت کنید و سپس رفتن به آزمایش جزئیات دقیق

پس از یافتن صفحات برنده، تیم جف تنظیم خواهد شد یک چیز– فراخوانی برای اقدام یا تصویر – بنابراین آنها فقط یک متغیر را در یک زمان آزمایش می کنند. (این چیزی است که بچه ها به آن روش تست OG A/B می گویند.)

2. صفحاتی را برای مخاطبان خاص بسازید

ممکن است فرض کنید وقتی یک صفحه فرود برنده پیدا کردید، با آن مواجه خواهید شد همه شما مشتریان. اما واقعیت این است که مردم تگزاس با مردم سیدنی یا ونکوور (هولا) متفاوت هستند – و انتظار داشتن صفحات فرود یکسان برای این جمعیت‌شناسی متفاوت، گمراه‌کننده است.

جف تیلور، رئیس، بازاریابی ساخت تیلور

من می توانم یک تیتر و یک تصویر قهرمان بگیرم که به زیبایی در آتلانتا، جورجیا کار می کند، و آن را به هیوستون، تگزاس منتقل کنم، و اصلا کار نخواهد کرد. یا یکی را پیدا کنید که در هیوستون کار می کند و آن را به سن دیگو منتقل کنید. و در سن دیگو دو برابر بهتر از هیوستون، جایی که قبلاً کار می کرد، کار می کند. بنابراین جغرافیا [of your audience] قطعا می تواند نتایج شما را تحت تاثیر قرار دهد.

همین امر در مورد سایر جنبه های صفحه فرود نیز صدق می کند. برای مثال طنز را در نظر بگیرید. جف متوجه شد که استفاده از طنز در صفحات فرود آنها به بهبود نرخ تبدیل کمک کرده است. شوخ طبعی می تواند کمی از واقعیت فرار کند و استرس را کاهش دهد، حتی اگر برای یک لحظه. استفاده از طنز در زمینه نادرست می تواند مردم را آزار دهد. در حال حاضر جف می گوید: «طنز خیلی خوب کار می کند، اما اگر یک تراژدی ملی رخ دهد، [the advertiser] نیاز به تعویض دنده دارد.»

شناخت مخاطبان ضروری است. و ساخت صفحات فرود که برای افراد مختلف در مکان های مختلف جذاب باشد، باعث افزایش تبدیل برای مشتریان Taylor Made Marketing شده است.

3. در آزمایش چیز جدید تردید نکنید

ویدیو می‌تواند تأثیر زیادی بر تبدیل‌ها داشته باشد، به‌ویژه اگر یک محصول یا خدمات توسط یک فرد مشهور یا تأثیرگذار تأیید شود. جف به مشتریانش می‌گوید: «اگر برند معتبری ندارید، برندی را از شخص دیگری اجاره کنید.» منظور او این است که یک فرد شناخته شده (مثل یک سلبریتی، ورزشکار یا حتی فردی که در شهر شما نیمه معروف است) را پیدا کنید و به او پول بدهید تا شما را تایید کند.

جف تیلور، رئیس، بازاریابی ساخت تیلور

اخیراً آزمایشی را با سه صفحه فرود بسیار محبوب در نشویل، تنسی انجام دادیم. ما آنها را کپی کردیم و ویدیویی از بازیکنان NFL که محصول را تأیید می کنند اضافه کردیم. ما با ویدیو تقریباً دو برابر نرخ تبدیل در صفحات فرود دریافت کردیم. بنابراین ما توانستیم ثابت کنیم که ویدیوی یک بازیکن NFL تأثیر مثبت چشمگیری بر تبدیل ها داشته است.

یکی از مواردی که جف تکرار می کند این است که به دلیل ترافیک هوشمند، آنها می توانند صفحات فرود را به سرعت بدون نیاز به جداسازی یک مورد در یک زمان آزمایش کنند. هوش مصنوعی به سرعت یاد می گیرد که چه نوع صفحه ای با افراد مختلف طنین انداز می شود، سپس افراد مشابه را نیز به آن صفحه می فرستد.

نظر جف تیلور در مورد ابزار بهینه سازی هوش مصنوعی Unbounce

بهترین نتایج ممکن را از کمپین های خود دریافت کنید

جف اشاره می‌کند که از زمان بازاریابی در رسانه‌های سنتی، به‌ویژه زمانی که پای ردیابی به میان می‌آید، همه چیز بسیار پیشرفت کرده است.

جف تیلور، رئیس، بازاریابی ساخت تیلور

در قدیم، مردم می گفتند: “چگونه بفهمم تبلیغات تلویزیونی من کار می کند؟” می‌گفتم، “آیا فروش شما افزایش یافته است؟” و این تنها پاسخی است که می توانیم بدهیم. اگر فروش شما افزایش یابد، کار می کند. اگر این کار را نکردند، کار نمی کند. اما امروز می‌توانیم همه چیز را ردیابی کنیم، و Unbounce این کار را برای ما آسان می‌کند.

تست A/B دست و پا گیر است و نتایج کندی دارد زیرا شما فقط می توانید یک چیز را در یک زمان آزمایش کنید. اما با هوش مصنوعی، می‌توانید ترکیب‌های مختلف زیادی را در یک زمان آزمایش کنید و بدانید دقیقا چه چیزی برای یک مخاطب خاص بهتر کار می کند.

اگر شما یک بازاریاب دیجیتال هستید که سعی می‌کند از یک رویکرد یکسان برای کمک به مشتریان یا شرکت‌تان استفاده کند، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که بررسی کنید چگونه ترافیک هوشمند می‌تواند به شما در به حداکثر رساندن نتایج کمک کند. و با نتایجی مانند 35 درصد نرخ تبدیل و 300 درصد افزایش ROI، جف ثابت کرده است که قدم بزرگ بعدی در بازاریابی هوش مصنوعی است.