چگونه برای خرید هدیه تعطیلات بودجه بندی کنیم

پس انداز تعطیلات خود را همین حالا شروع کنید! بودجه خود را با You Need A Budget مدیریت کنید. اینجا را 34 روز رایگان امتحان کنید.


اکتبر است. این را یک یادآوری دوستانه برای شروع خرید تعطیلات خود در نظر بگیرید.

من می دانم که من تنها کسی نیستم که اقلام را ماه ها بعد – یا در برخی موارد – اصلاً نمی رساند. سال سختی برای زنجیره های تامین ، حمل و نقل ، برای ما بود. شاید فکر کردن درباره هدیه دادن کمی زود باشد ، اما تعطیلات استرس زا است. اگر شروع کمی زودتر از این در سال جاری باعث ایجاد سردرد در من می شود و به من اجازه می دهد تا از زمان خود لذت ببرم ، همه در کار هستم.

من هر سال با خودم این را می گویم ، اما امسال متفاوت است. من آماده ام من فهرستی تهیه می کنم ، یادداشت می کنم ، هنگام صحبت با دوستان و خانواده با دقت گوش می دهم و متوجه می شوم که جمله “واقعاً ای کاش من داشتم …” ظاهر می شد. من نه تنها انتخاب های خود را علامت گذاری کرده ام ، بلکه بودجه تعطیلاتم را نیز آماده کرده ام. حتی بعد از آشپزخانه ، من بودجه ای برای هدایا در نظر گرفته ام. همه به لطف شما به بودجه نیاز دارید (YNAB).

من دو سال است که از YNAB استفاده می کنم (چند نظر خود را در این مورد اینجا و اینجا بخوانید) ، و آن را دوست دارم. قبل از YNAB ، من به “احساس روده” و حافظه در مورد امور مالی (ایده وحشتناک ، وحشتناک) تکیه می کردم. من همیشه می دانستم که چه چیزی در بانک وجود دارد و تقریباً مطمئن بودم که چه چیزی می توانم تهیه کنم و چه چیزی نمی توانم. با این وجود هنوز لحظاتی در هنگام خرید وجود داشت که نفس خود را حبس می کردم و انگشتانم را روی هم می انداختم و روده ام درست بود.

YNAB طرز فکر من را در مورد ایجاد و حفظ بودجه تغییر داد ، عمدتا به دلیل رویکرد بدون شرمندگی آنها در بودجه بندی. آنها دارای سیستم و برنامه ای برای هر سطح بودجه یا درآمد هستند ، همراه با نکات و آموزش هایی برای دستیابی به اهداف بودجه بندی شما.

استفاده از YNAB بسیار آسان است. من خودم را آموزش داده ام که در لحظه شروع یک پروژه بزرگ یا داشتن هدفی (بازسازی آشپزخانه ، سفر خانوادگی ، خرید در تعطیلات) یک صندوق پس انداز ایجاد کنم. من یک انتقال هفتگی کوچک و خودکار تنظیم کردم. به طور معمول ، من با 10 دلار در هفته شروع می کنم و بر اساس اهداف پس انداز خود از آنجا تنظیم می کنم. هر چند هفته یکبار ، برای مشاهده پیشرفت پس اندازهای خود وارد می شوم. یکی از تصمیمات سال نو من این بود که امسال تعطیلات کمی استرس زا داشته باشم ، که باعث شد از 1 ژانویه 2021 بودجه تعطیلات خود را شروع کنم.

با YNAB ، همه چیز قابل تنظیم است ، از مبلغی که پس انداز می کنم تا جایی که بودجه را اختصاص می دهم. در صورت عدم نیاز به یک ماشین لباسشویی جدید (ahem) ، من می توانم از صندوق خرید تعطیلات خود برای جبران هزینه ها پول منتقل کنم.

امسال هدف من این است که تمام خریدهای تعطیلاتم را قبل از شکرگزاری انجام دهم تا بتوانم به عقب برگردم و به سادگی از تعطیلات بدون استرس لذت ببرم.



نکته ویراستار: این پست توسط You Need A Budget حمایت می شود. غرامت دریافتی ما در ازای قرار دادن در Wit & Delight برای خرید لوازم ، استخدام عکاس ، نوشتن/ویرایش پست وبلاگ و حمایت از تیم بزرگتر پشت Wit & Delight استفاده می شود.

در حالی که غرامت در ازای پوشش دریافت می شد ، همه افکار و نظرات همیشه متعلق به من است. پست های حمایت شده مانند این به ما امکان می دهد محتوای پویای بدون پشتیبانی را ادامه دهیم. از حمایت شما از شرکای ما متشکریم!