چگونه خانه ای آرام و در عین حال رنگ آمیزی ایجاد کنم

رنگ یک دستگاه بسیار قدرتمند در طراحی هر نوع است. به خصوص هنگام ایجاد حال و هوای خانه ، رنگ می تواند شخصیت بسیار زیادی را ایجاد کند و فضای شما را با فردیت و قصد تزریق کند.

من ، که خود را دوستدار همه چیز رنگارنگ می دانم ، از آن در سراسر خانه خود برای ایجاد آرامش و شادی به هر اتاق و فضا استفاده می کنم. استفاده از پاپ های رنگی انتخابی در مشت های بزرگ در سراسر خانه ، در پس زمینه عمدتاً دیوارهای سفید ، کلید من برای حفظ ثبات و آرامش فضا است-در حالی که در قسمت های مختلف شادی ، بازی و هوس را تزریق می کنم.

خانه کنونی ما که برای پنجره های وسیع و فضاهای پر نور انتخاب شده است ، زمینه ای ایده آل برای افزودن و لایه بندی رنگ ها و بافت های غنی بود. رویکرد من برای کار با رنگ در فضای ما ساده است ، احتمالاً با سالها آموزش طراحی و طراحی. من هر خانه جدید را با یک پالت رنگ اصلی شروع می کنم و به طور مداوم از آنها در فضای خود استفاده می کنم.

برای این خانه ، من کاملاً به موارد مورد علاقه خود وفادار مانده ام-انواع مختلف رنگهای آبی و سبز ، بسته به هدف و احساس هر اتاق ، با درجات مختلف رنگهای نارنجی ، نارنجی و زرد. نتیجه یک خانه شاد و رنگارنگ است – خانه ای که در سراسر آن احساس آرامش و شادی دارد و به هر اتاق اجازه می دهد داستان را با پالت و شخصیت منحصر به فرد خود تزریق کند.

در بیشتر اتاقها ، نیلی های تند و سبز رنگی وجود دارد که فضا را خنک می کند: بوفه مخملی سبز رنگ در اتاق ناهار خوری ، کمد لباس لاک الکل دار در اتاق خواب اصلی ، و یک فرش کبالت بیش از حد رنگ شده در اتاق خانواده. حفظ تمرکز بر روی قطعات بزرگ در رنگ های شدید باعث می شود هر فضا احساس گرم و متعادل شود. رنگهای ثانویه مانند رنگهای خاکی غلیظ ، زردهای شاد یا تراکوتهای غنی عمق و نور را در مبلمان برجسته ، رنگ دیوار ، بالش ، منسوجات یا هنر اضافه می کنند.

استفاده از پاپ های رنگی منتخب در مشت های بزرگ در سراسر خانه ، در پس زمینه عمدتاً دیوارهای سفید ، کلید من برای حفظ ثبات و آرامش فضا است-در حالی که بخشی از شادی ، بازی و هوس را تزریق می کند.

در فضای دخترم ، ما رنگهای یکسانی را در سرتاسر خود قرار داده ایم ، اما آنها را روشن کرده و روشن کرده ایم تا از نظر بازیگوشی و هوس ، مناسب سن خود باشیم. در این اتاق ، نیلی جای خود را به کبالت می دهد ، صورتی گرد و خاکی پر جنب و جوش تر می شود و سبز شدید به نعناع نرم می شود.

برای من هر خانه ای متفاوت است. نور ، پنجره ها و حالتی که سعی می کنید ایجاد کنید باید زمینه را برای همه تصمیمات طراحی بعدی فراهم کند. من از این رویکرد استقبال می کنم ، اجازه می دهم هر فضا دارای شخصیت خاص خود باشد در حالی که با حفظ یک پالت رنگی شل در کل ، طراحی کلی را یکپارچه نگه می دارم. نتیجه خانه ای است که احساس آرامش می کند در عین حال رنگارنگ ، سازگار و در عین حال متفاوت از اتاق به اتاق دیگر.