چگونه خلاقیت را در زندگی روزمره خود تقویت کنیم

وقتی جوان هستیم ، می آموزیم که عشق همه چیز را روشن می کند. و هرچه رشد می کنیم ، متوجه می شویم ، بلکه همه چیز از قبل عشق است.

خلاقیت نیز به همین شکل است. انسان بودن یعنی خلق کردن ، از این که چگونه هر روز انتخاب خود را می سازیم ، تا چگونه جهان خود را در سطح بالایی تفسیر می کنیم. بنابراین مشارکت در خلاقیت ذاتی ما یک فرایند انتخابی است ، که در آن ما می توانیم انتخاب کنیم که کدام جنبه های زندگی خود را باز کنیم و بدون محدودیت به آن بپردازیم. به طور بالقوه تغییر کند افزایش ظرفیت خلاقیت به ما کمک می کند تا دریابیم که پشت هر انتخاب ، مانع و وضعیت موجود ، خود ما هستیم.

سالها پیش ، یکی از دوستان نظری داد که از آن زمان با خود آورده ام: “من بسیار افتخار می کردم که آنها به شوخی من خندیدند! من واقعاً روی شخصیتم سخت کار می کنم. ” متاثر شدم. دیدن این ویژگیها که من همیشه آنها را ذاتی می دانستم – طنز ، مغناطیس و به طور کلی نحوه ظاهر شدن در جهان – به عنوان یک پروژه سرگرم کننده ، یک تلاش خلاقانه ، ذهن و قلبم را برای آزادیهای خلاقانه بیشتری باز کرد ، هر دو داخلی و خارجی.

بازکردن همه چیز در زندگی تا امکان خلاقیت به شما کمک می کند تا بیشتر آن را ببینید و توسعه دهید. برعکس ، قرار دادن زمان “خلاق” شما ، گویی جدا از هر فکر و عمل شماست ، کارهایی که روزانه برای خود و دیگران انجام می دهید ، مطمئن ترین راه برای محدود کردن آن است.

برای تقویت خلاقیت بیشتر در زندگی روزمره ، از خود بپرسید: چه چیزی به شما توجه می کند؟ می خواهید از چه چیزی بیشتر آگاه شوید؟ آیا احتمالاً در درون خود دوباره تنظیم کنید؟

راههای بی شماری وجود دارد ، کوچک و بزرگ ، برای تغییر چشم اندازها ، زیبایی بخشیدن به چیزهای اطراف ، ایجاد ارتباطات جدید ، باز شدن ، پس دادن.

راههای بی شماری وجود دارد ، کوچک و بزرگ ، برای تغییر دیدگاه ها ، زیبایی بخشیدن به چیزهای اطراف خود ، ایجاد ارتباطات جدید ، باز شدن ، پس دادن. حتی پرسیدن س questionsالاتی از این قبیل یک عمل خلاقانه است: ملاقات مستقیم با جهان خود و تبدیل آن به طور منحصر به فرد و صادقانه. ممکن است یک فرایند متغیر کنترل نشده باشد ، اما شاید نکته این باشد. س byال به س ،ال ، سپس تصمیم به تصمیم ، هر یک ما همه چیز را ایجاد می کنیم ، از جمله زندگی خودمان.

پاسخ شما به این س questionsالات هدیه منحصر به فرد شما به جهان است – و صرف نظر از این که آیا تصمیم می گیرید آنچه را که ایجاد کرده اید با دیگران به اشتراک بگذارید. در نهایت ، استناد به خلاقیت به شما کمک می کند تا تبدیل به کامل ترین و روشن ترین نسخه از خودتان شوید-و این بزرگترین کمک است که هرکسی می تواند انجام دهد.