چگونه رنگ ها را در اتاق بچه ها مخلوط کردم تا فضایی شاد و شاد ایجاد کنم

ماه هاست که روی طراحی اتاق خواب بچه ها کار می کنیم و خوشحالم که می توانم آن را گزارش کنم (به جز چند تغییر احتمالی در راه ، زیرا شما من را می شناسید) این اتاق به طور کامل تکمیل شده است !

بچه های ما کاملاً مستقل هستند و عاشق بازی های تظاهری هستند و این احساس خلاقیت چیزی است که ما می خواهیم در آنها پرورش دهیم. آگوست و بنت ، علیرغم تمام تلاشهای ما ، در زبان “پسران مانند آبی” و “دختران مانند صورتی” بومی شده اند. من می خواستم این فضا از هم جدا شود ، بچه ها را برای بازی خلاقانه ، کنجکاوی و هوس باز کند ، و بگذارم آنها جدا از هرگونه فشاری که برای مطابقت با دنیای بیرون احساس می کنند ، خاطرات دوران کودکی را ایجاد کنند.

امروز من آخرین افشای این فضای شاد را به همراه مراحل گام به گام خود برای لایه بندی انواع رنگ ها در سراسر جهان به اشتراک می گذارم. امیدوارم برای طراحی آینده خود بصیرت پیدا کنید!

ابتدا ، بیایید آخرین قدم را در خط حافظه بگذاریم تا ببینیم این اتاق دقیقاً چقدر تغییر کرده است.

وقتی ما برای اولین بار در خانه گشتیم اتاق به نظر می رسید. تاوپه روی تاپه روی تاپه.

همانطور که در خانه مستقر شدیم ، تخت های قدیمی ، کمد و چراغ های مختلف را اضافه کردیم.

سپس فضا را با جزئیات دکوراسیون تازه تزئین کردیم. در این پست عکسهای بیشتری از این دوران اتاق را بیابید!

تابستان امسال ، کاغذ دیواری اصلی پایین آمد و این رنگ سبز LIME چیزی بود که در پشت آن از ما استقبال شد.

در نهایت ، این تریم به رنگ زرد کره ای رنگ آمیزی شد و کاغذ دیواری جدیدی برای تکمیل آن اضافه شد. در مورد این تصمیمات طراحی در این پست وبلاگ بیشتر بخوانید!

ما در ماه های اخیر تعدادی تغییر در این اتاق ایجاد کرده ایم! در زیر به روز رسانی اصلی ما ساخته شده است. ما:

این بدون شک یک اتاق رنگارنگ است. در زیر من روش خود را برای ترکیب رنگها به گونه ای که هم جسورانه و هم شاد (و نه زیاد!) به اشتراک می گذارم.

اول ، ما یک رنگ زمینه غالب را انتخاب کردیم. در این اتاق ، رنگ سفید خامه ای بود.

رنگ اصلی در هر اتاقی رنگ پایه شما خواهد بود. من تقریباً همیشه طراحی یک اتاق را با در نظر گرفتن این رنگ زمینه شروع می کنم (مخصوصاً به دلیل تمام رنگهای جسورانه ای که در این خانه وجود دارد). رنگ پایه اغلب با رنگ دیوارها یا کفپوش نشان داده می شود (که عموماً بیشترین نمایی را در یک اتاق به خود اختصاص می دهد) اما می تواند رنگ برخی از مبلمان اصلی شما باشد.

در این اتاق ، ما طرح های خود را با رنگ سفید کرمی که در سایه های مختلف روی سقف ، فرش و در پس زمینه کاغذ دیواری راه راه مشاهده می کنید ، آغاز کردیم. با این حال ، لزوماً نیازی نیست که رنگ های خنثی خنثی باشند! به طور کلی ، آنها به طور کلی پرکاربردترین رنگ در هر فضای مشخصی هستند. در اتاق خواب اصلی ما ، رنگ زمین سبز رنگ متوسط ​​است و در اتاق هلو ، خوب … هلو. رنگ پایه شما بر نوع رنگ های برجسته ای که به فضا می آورید تأثیر می گذارد. در این اتاق ، از آنجا که رنگ پایه خنثی است ، ما می خواستیم لهجه های جسورانه و رنگارنگ وارد کنیم.

بعد ، a را اضافه کردیم رنگ لهجه زرد کره ای برای تزئینات و درها

قرار است اتاق خواب ها آرامش بخش باشند ، اما از آنجا که این اتاق خواب ترکیبی از اتاق خواب و اتاق بازی است ، می خواستم حسی را در خود ایجاد کنم که احساس تحریک کننده نیز داشته باشد. برای برجسته کردن رنگ پایه خنثی ، یک رنگ تزیین جسورانه اضافه کردیم. این تریم قبلاً یک طوفان گل آلود بود که واقعاً با احساس کلی ما در اتاق خوب کار نمی کرد (برای کارکردن پالت رنگ لازم بود مقدار زیادی روشنایی اضافی اضافه کنیم).

در مرحله بعد ، ما یک کاغذ دیواری اضافه کردیم که بیانیه می دهد در حالی که از نظر بصری فضا را غافلگیر نمی کند.

من مدتها قبل از استفاده از این کاغذ دیواری راه راه سندبرگ در این اتاق چشم دوخته بودم. من با رنگ آبی رفتم زیرا آبی و زرد مانند یک ترکیب کوچک کلاسیک بود ، و به خوبی پالت حمام زرد مجاور بچه ها را تکمیل می کند.

وقتی تعداد زیادی رنگ مختلف در خانه بازی می کنند ، تکرار طرح های رنگی که در اتاق های مجاور استفاده می شود ، منطقی به نظر می رسد. وقتی چیزی در حال حاضر به خوبی کار می کند ، چرا دوباره چرخ را اختراع می کنیم؟ (ما این مفهوم را در اتاق خواب اصلی خود نیز اعمال کردیم ، سقف را در حمام مجاور به همان رنگ سبز رنگی که در اتاق خواب استفاده می کردیم رنگ آمیزی کردیم!)

سپس ، رنگ تأکید مکمل را به تخت اضافه کردیم قاب ها

من قبلاً تخت های چهار پوستری رنگ آمیزی شده دیده ام و سالهاست که این مفهوم در ذهنم جا خوش کرده است. رنگ آمیزی تخت ها در این اتاق به عنوان یک راه عالی برای افزودن کمی هوس به نظر می رسید. رنگ سبز انتخابی ما رنگ زرد و کاغذ دیواری آبی را به خوبی تکمیل و متعادل می کند. در حالی که رنگ هایی که ما در این اتاق استفاده کردیم تا حدودی جسورانه هستند ، همه آنها از نظر رنگ تنظیمی کاهش یافته اند که باعث می شود چشم ها هماهنگ تر شوند. (می توانید در مورد نحوه انتخاب رنگ سبز برای بیشتر بخوانید. قاب های تخت در این پست.)

سرانجام ، با عناصر کلیدی طراحی ما ، دکوراسیون اضافی را برای زنده نگه داشتن اتاق اضافه کردیم.

ما لایه های برجسته ای را در بلوط گرم و سفید ، برخی از قطعات طراحی مدرن و ملافه ها در یک الگوی بازیگوش و ظریف لایه بندی کردیم. ما همچنین یک قطعه از آثار هنری پیکاسو را که قبلاً در اختیار داشتم اضافه کردیم – تمام رنگ های برجسته در آن وجود دارد و به نظر می رسد که یک اثر هنری کانونی مناسب برای اتاق است.

من شخصاً اتاقی را با کمی تنش بصری دوست دارم ، این بخشی از دلیل انتخاب رنگهایی است که برای این فضا انتخاب کردم. به نظر من ، وقتی در مورد پالت هر اتاقی در خانه خود تصمیم می گیرید ، می خواهید از رنگ هایی استفاده کنید که هر دو نشان دهنده احساسی است که می خواهید در اتاق ایجاد کنید (به عنوان مثال ، شاد ، الهام بخش ، آرامش بخش و غیره). ) و همچنان با پالت کلی مورد استفاده در بقیه خانه شما جریان دارد. و به یاد داشته باشید ، لازم نیست رنگ از طریق نقاشی دیوارها ترکیب شود! این می تواند به طرق مختلف ایجاد شود که بافت ، بعد و پویایی را به اتاق اضافه می کند.

گاهی اوقات ترکیب چند رنگ پررنگ در یک اتاق می تواند باعث رعب و وحشت شود ، اما لازم نیست! امیدوارم با شنیدن فرایند طراحی این اتاق رنگارنگ به شما این آمادگی را بدهد که خودتان سفر را آغاز کنید. دوستان طراحی شاد

منابع محصول


کاغذ دیواری: سندبرگ
رنگ پیرایش: HGTV Home توسط شروین ویلیامز
رنگ تخت خواب: HGTV Home توسط شروین ویلیامز
فرش: آثار
کمد لباس: جعبه و بشکه
لامپ ثابت: Beata Heuman Shoppa
صندلی چرخان: One Kings Lane
ملافه: بیسکویت خانه

یادداشت ویراستار: این مقاله شامل پیوندهای وابسته است. Wit & Delight از پیوندهای وابسته به عنوان منبع درآمد برای تأمین بودجه عملیات کسب و کار استفاده می کند. س Haveالی دارید یا می خواهید درباره نحوه استفاده از پیوندهای وابسته بیشتر بدانید؟ به ما ایمیل بزنید