چگونه می توان آثار هنری را پیدا کرد که خانه شما را تکمیل می کند

احتمالاً باید با توضیح این نکته شروع کنم که وقتی می گویم “آثار هنری که خانه شما را تکمیل می کند” ، منظور من واقعاً آثار هنری است که منعکس کننده شما و آنچه شما دوست دارید است. از نظر من ، یک خانه – یا حداقل باید باشد – آمیخته ای از تجربیات تجمعی زندگی شما است ، بنابراین آنچه را که به دیوارها آویزان می کنید و در قفسه های خود مرتب می کنید ، خوب است که نمایش داده شود. کهبه

دو هشدار دیگر و سپس ما وارد آن می شویم.

اول ، پیدا کردن و پر کردن خانه خود با هنر نمی تواند عجله داشته باشد. فقط زمان می برد. اگر شما هم مثل من هستید ، شاید دوست داشته باشید که در اینستاگرام اتاقهای زیبا و پر از محصولات برچسب زده و زیبا را مرور کنید. و وسوسه انگیز است که بخواهید آن اتاقها را به یکی از اتاقهای خود پیوند دهید. اما من به شما هشدار می دهم که منتظر بمانید – یا یک مورد واحد را انتخاب کنید که با شما صحبت می کند و اجازه دهید مجموعه خود به مرور زمان به ساخت خود ادامه دهد.

دومی این است که شما باید هر چیزی را که می گویم با یک دانه نمک بگیرید. به راستی ، اگر راهی وجود دارد که دوست دارید کارها را انجام دهید و دقیقاً برعکس همه چیزهایی است که من به شما می گویم – عالی است. این کار را ادامه دهید. زندگی کوتاه است و شما باید آنچه را که احساس می کنید انجام دهید خوب و خانه شما مانند شماست جایگاه مقدسبه (بالاخره این شما هستید که باید آنجا زندگی کنید.)

بسیار خب ، بدون هیچ گونه مزاحمت بیشتر-در اینجا روشهای امتحان شده و واقعی من برای یافتن آثار هنری که مکمل خانه شما هستند ، آمده است.

من در مکانهای غیر منتظره به دنبال هنر هستم.

بله-شما می توانید برخی از چاپهای واقعاً سرگرم کننده را در مغازه هایی مانند Minted ، Society6 یا The Poster Club پیدا کنید ، و می توانید قطعات جالب و محدودی را در Tappan Collective یا Magnum Photos پیدا کنید ، اما برخی از هنرهای مورد علاقه ما از مکانهای غیر منتظره آمده است ، مانند رویدادهای موسیقی زنده (من و شوهرم در یک کنسرت پانک راک ملاقات کردیم ، بنابراین موسیقی برای ما واقعاً معنی دار است.)

ما همیشه روی میز خرید متوقف می شویم تا ببینیم چه چیزی موجود است. شما می توانید از تعداد گروه هایی که پوسترهای فشرده روی صفحه برای یادبود ایستگاه های مختلف در تورهای خود ساخته اند (و معمولاً امضا و شماره گذاری شده اند) شگفت زده شوید. ما همچنین تعدادی عکس فوق العاده به سبک مستند از هنرمندان مورد علاقه خود در حال اجرای زنده پیدا کرده ایم-معمولاً توسط عکاسان محلی ، که دوست داریم از آنها حمایت کنیم.

مکان غیر منتظره دیگر: طراحان و خرده فروشان کوچک مورد علاقه شما. تعداد انگشت شماری هستند که اغلب کارهای هنری – یا سفارش – برای فروش با پوشاک و لوازم جانبی خود انجام می دهند. در حال حاضر راشل کومی و سوهو هوم هنرهایی دارند که من دوست دارم آنها را جمع آوری کنم و ایدون آثار هنری و عکاسی اصلی را از دوستان و خانواده صاحبش حمل می کند.

من خانه ما را به عنوان یک کپسول زمان می بینم.

به این معنی که من و شوهرم قصد داریم در پشت همه چیز در خانه خود داستان و دلیلی داشته باشیم ، و این برای هنر دوچندان می شود. در نتیجه ، ما اشیاء زیادی از سفرهای خود داریم – یک پوستر نمایشگاه از موزه طراحی دانمارک ، منوهایی از رستوران های سطل ، و بلیط کنسرت همه روی دیوارهای ما آویزان است. ما روزانه با این چیزها قدم می زنیم و دوست داریم آن لحظات را تجربه کنیم ، به ویژه در این مواقع که تصمیم می گیریم از خانه دور نشویم.

آلات موسیقی (ویولنسل و چند گیتار الکتریک) ، مجسمه های Play-Doh کودکان ، حکاکی چوبی زیبا روی سر اسب و یال حکاکی شده توسط پدربزرگم ، و یک گربه خوش شانس ژاپنی که ما را به یاد یکی از میله های مورد علاقه ما می اندازد-همه اینها به عنوان وسایل هنری در اطراف خانه نیز خدمت می کنند.

وقتی شرایط سخت می شود ، خلاق می شوم.

بحث واقعی: ما انجام دادن از سبک های دیگران و آنچه که آنها در خانه خود دارند الهام بگیرند (من می دانم ، می دانم). بنابراین وقتی وارد اتاق نشیمن کسی می شوم و بلافاصله می خواهم در گوگل هنرمندی را شروع کنم که تا به حال نامش را نشنیده بودم … متوقف می شوم. و از خودم می پرسم ، دقیقاً چه چیزی را دوست دارم؟ آیا آن عکس دقیق است؟ نحوه عکس گرفتنش؟ یا فقط به خاطر این دوست دارم آن شخص مالک آن است؟ در نظر گرفتن مواردی که بیشتر به من گوش می دهند به من کمک می کند تا در انتخاب وسایل خودم بهتر عمل کنم. و اگر این کار را دوست داشتید ، الگوریتم جستجوی گوگل بسیار شگفت انگیز است. چشمک.

ما همچنین هنری را که در تلویزیون دوست داشتیم بازسازی کرده ایم که از نظر فنی وجود ندارد. حالا صدای منو بشنو در طول همه گیری همه گیر ، ما یک نمایش وحشتناک به نام نیروی فضایی را مشاهده کردیم که دارای یک عامل نجات دهنده است: یک چاپ فوق العاده بزرگ واقعاً با فضانوردی که در ماه گلف بازی می کند. من آن را در گوگل (به طور طبیعی) جستجو کردم و وجود ندارد. حداقل ، نه مانند آنچه در نمایش بود. بنابراین ما برای یافتن عکس اصلی حفاری زیادی کردیم و سپس به یکی از دوستان طراح گرافیک ضربه زدیم تا چوب گلف آقای آلدرین را اضافه کنیم و –voilaبه

و گاهی تقلب می کنم

منظور من در اینجا این است: اگر هنرمندی وجود دارد که چاپ آن را می خواهید ، اما در حین حفظ هر دو کلیه توانایی آن را ندارد ، کمی تحقیق کنید تا بفهمید آیا آثار آنها در جای دیگری برجسته شده است یا خیر. یکی از عکاسان که من او را دوست دارم نشریاتی را با آثار خود با کسری از قیمت قطعات اصلی خود منتشر می کند. برخی از مجلات شامل بازتولید در مقیاس کوچک از هنرمندان موردنظر خود هستند. کارت پستال از موزه ها. صورت حساب های پخش را نمایش دهید. جلد مجلات. اگر چیزی در مورد آن کار شما را صدا می زند – آستین ها را بالا بزنید و کار کنید. سپس آن مکنده ها را در چارچوب قرار دهید – زیرا هیچ چیزی بیشتر از تشک و قاب نمی گوید “این واقعی است ، قسم می خورم”.

یک فکر نهایی

آیا می دانید چه چیز دیگری برای هنر اهمیت دارد؟ خود خانه شما زیبایی شناسی آن کاشی طرح دار پشت چلپز آشپزخانه شما. کاغذ دیواری در اتاق پودر شما. مجموعه ماهرانه مجلات روی میز قهوه شما. نحوه چیدمان قفسه های کتاب. (به ترتیب حروف الفبا؟ اتوبیوگرافی؟) تبریک می گویم ، همه اینها هنر است. و اگر آن را به خانه خود ببرید – اگر آن را دوست دارید – به هیچ وجه نمی تواند خانه شما را تکمیل کند.