چگونه می توان از هجوم بازدیدکنندگان جدید استفاده کرد

وقتی با هجوم عظیمی از بازدیدکنندگان صفحه فرود مواجه می شوید ، داشتن یکی از دو احساس معمول است:

“عالی! ترافیک را ادامه دهید! »

یا…

“وای نه! چگونه می توانم این همه ترافیک جدید را مدیریت کنم؟ “

TBH ، شما ممکن است هر دو احساس را همزمان داشته باشید ، و این کاملاً طبیعی است!

با این حال اگر به این تغییر بزرگ واکنش نشان دهید ، در این صورت آمادگی بهتری برای آن خواهید داشت صفحه فرود شما آماده تبدیل تعداد زیاد ترافیک استبه بسته به منبع ترافیک و نرخ تبدیل ، ممکن است لازم باشد به صفحه فرود یا فروش خود مقداری TLC بدهید.

این پست وبلاگ به شما می آموزد که چگونه افزایش ترافیک صفحه فرود را ارزیابی کنید ، تبدیلات آن را به حداکثر برسانید و این تغییرات را به آرامی در خط لوله خود هدایت کنید.

اولین چیزها – وضعیت ترافیک خود را ارزیابی کنید

قبل از اینکه تصمیم بگیرید با انفجار ترافیکی خود چه کار کنید ، باید دو چیز را درک کنید: منبع ترافیک شما و نرخ تبدیل آنبه

وقتی می فهمی منبع اصلی ترافیک جدید شما، شما می توانید با سهولت بیشتری به بازدیدکنندگان تجربه ثابتی و لذت بخش تری بدهید. هنگامی که بدانید بازدیدکنندگان از کجا روی تبلیغ شما کلیک کرده اند ، درک بهتری از آن خواهید داشت.

بازدیدکنندگان جدید شما صفحه فرود شما را در کجا پیدا می کنند؟ اکثر منابع صفحه فرود – مانند تبلیغات جستجو و رسانه های اجتماعی – به شما امکان می دهند از ردیابی URL یا یکپارچه سازی برای ردیابی زمانی که آنها ترافیک را برای شما ارسال می کنند ، استفاده کنید. تجزیه و تحلیل وب سایت خود و آمار Google Analytics را بررسی کنید تا منابع و روندهای ترافیکی بیشتری را بیابید.

هنگامی که منبع ترافیک خود را محدود می کنید ، باید بدانید اگر آن تازه واردان در حال تبدیل شدن هستند– انجام هدف بازاریابی صفحه فرود خود. اگر نرخ تبدیل پایینی دارید ، ممکن است بخواهید صفحه فرود خود را تغییر دهید. در همین حال ، نرخ تبدیل بالا می تواند به این معنی باشد که باید ترافیک را در بقیه خط لوله خود کاهش دهید.

چگونه می توانید بفهمید که نرخ تبدیل شما پایین یا زیاد است؟ این میانگین نرخ تبدیل برای صفحه فرود بین 2.4 تا 9.8 درصد متغیر است، بسته به صنعت شما شما می توانید اعداد خاص صنعت خود را از گزارش معیار تبدیل Unbounce بدست آورید.

وقتی ترافیک جدید شما تبدیل نمی شود چه باید بکنید

اگر نرخ تبدیل شما کمتر از متوسط ​​است یا می خواهید از افزایش ترافیک خود تبدیل بیشتری دریافت کنید ، شما باید صفحه فرود خود را بهینه کنیدبه با توجه به منبع بازدیدکنندگان جدید خود ، این چهار تاکتیک را امتحان کنید.

سفر را از منبع به صفحه فرود آسان کنید

تصور کنید در خارج از رستوران مورد علاقه خود علامتی برای “سه شنبه تاکو” می بینید. سر به سر می گذارید ، آماده تاکو خود را بپوشبه اما ، وقتی به منو نگاه می کنید ، هیچ تاکو در چشم نیست. چه چیزی می دهد؟

وقتی تبلیغاتی را اجرا می کنید که با محتوای صفحه شما مطابقت ندارد ، یک ضربه شلاق مشابه رخ می دهد. اگر در تبلیغات شما از محصول ، ویژگی یا اطلاعات خاصی نام برده شده است ، مطمئن شوید که صفحه فرود شما نیز این کار را انجام می دهدبه در غیر این صورت ، بازدیدکنندگان شما سر خود را خراش می دهند و تعجب می کنند که چرا نمی توانند اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند.

به عنوان مثال ، اگر در تبلیغی که به صفحه فرود شما پیوند دارد به تبلیغاتی اشاره می کنید ، صفحه فرود شما باید دارای آن تبلیغ باشد. در این سناریو ، همانطور که GloriaFood در صفحه فرود خود در زیر انجام می دهد ، یک قسمت کامل به معامله خود اختصاص دهید.

تصویر از GloriaFood گرفته شده است.

پیشنهاد ارزشی خود را به نمایش بگذارید

هنگامی که تعدادی از افراد جدید از صفحه فرود خود بازدید می کنید ، باید به خاطر داشته باشید که تعداد زیادی از آنها برای نام تجاری شما جدید هستند. در حالی که می دانید چه چیزی باید ارائه دهید ، این بازدیدکنندگان نمی دانند –و این به شما این شانس را می دهد که چیزهای خود را به نمایش بگذاریدبه

راه های زیادی برای ایجاد سلسله مراتب اطلاعاتی وجود دارد که در ابتدا مزایای اصلی شما را ارائه می دهد ، اما می توانید این روند را ساده نگه دارید ارائه شما گزاره ارزش پیشاپیشبه ارزش ارزش شما به این س answersال پاسخ می دهد ، “برند من چه ارزشی برای مشتریان من دارد؟

بررسی کنید که چگونه صفحه فرود HiredHippo ارزش اولیه خود را بارگذاری می کند ، بنابراین بازدیدکنندگان درک واضحی از آنچه ارائه می دهند دارند:

تصویر از HiredHippo گرفته شده است.

اگر قبلاً نمی دانستید HiredHippo چه بود ، تیتر و عنوان فرعی شما را جلب می کند واقعی سریع شما در چند جمله اول صفحه شروع به درک نام تجاری می کنید.

مدرک اجتماعی را به ترکیب اضافه کنید

اگر افزایش ترافیک شما تبدیل نمی شود ، شاید فقط نیاز داشته باشد فشار اضافی با اثبات اجتماعیبه اثبات اجتماعی محتوایی است که نشان می دهد سایر مشتریان از محصول شما پشتیبان تهیه می کنند –و کار می کندبه تحقیقات نشان می دهد که شانس خرید یک محصول با پنج بررسی مشتری می تواند 270 درصد افزایش یابد.

وقتی مدارک اجتماعی را در نقطه ای که به راحتی در صفحه فرود خود مشاهده می کنید به اشتراک می گذارید ، با مشتریان جدید اعتماد بیشتری ایجاد خواهید کردبه آنها پیامی دریافت می کنند که مشتریان دیگر محصول شما را امتحان کرده اند و از آن حمایت می کنند.

اثبات اجتماعی می رود وای به هر حال ، فراتر از نظرات – می توانید با آنها فوق العاده خلاق شوید. نگاه کنید که چگونه جعبه اشتراک گربه KitNipBox تصاویر مشتریان واقعی بچه گربه را از Instagram به اشتراک می گذارد:

ارائه تصویر از KitNipBox.

روش KitNipBox کار می کند زیرا گرچه گربه ها کاربران نهایی آنها هستند ، اما نمی توانند دقیقاً نظرات خود را بنویسند. در عوض ، این برند تصاویری از گربه ها را به اشتراک می گذارد که از محصولات خود لذت می برند تا صاحبان آنها مطمئن باشند که گربه هایشان از نعمت هایشان قدردانی خواهند کرد.

یک سوال واضح مطرح کنید

اگر بازدیدکنندگان جدید شما ندانند که می خواهید آنها چه کار کنند. بنابراین ، شما باید خود را بساز فراخوان به عمل (CTA) تا حد امکان واضح و مستقیمبه یک CTA شگفت انگیز باعث افزایش بیشتر ترافیک جدید شما می شود.

به عنوان مثال ، چگونه Shopify بلافاصله در صفحه فرود آزمایشی رایگان خود به اصل موضوع می رسد:

تصویر از Shopify گرفته شده است.

آنها CTA خود را-یک زمینه ثبت نام آزمایشی رایگان-در اولین قسمت صفحه قرار می دهند ، بنابراین شما می دانید که آنها می خواهند در اسرع وقت چه کاری انجام دهند. پس از به دست آوردن CTA در جلوی چشم ، آنها جزئیات بیشتری در مورد دوره آزمایشی رایگان برای افزودن زمینه بیشتر شامل می شوند.

چگونه با عجله تبدیل ناگهانی رفتار کنیم

گاهی اوقات ، می توانید داشته باشید خیلی زیاد از یک چیز خوب هنگامی که صفحه فرود شما نرخ تبدیل متوسط ​​را خرد می کند ، ممکن است خود را بدون منابع کافی برای حفظ جریان فروش خود بیابید. در این موقعیت، شما باید مراحل انجام شده پس از تبدیل را مشاهده کنیدبه

گردش کار CRM را که برای مدیریت تبدیل از صفحه فرود خود تنظیم کرده اید ، بررسی کنید. در حالی که 90 درصد از شرکت ها می خواهند اطلاعات مشتریان خود را در یک رابط واحد نگه دارند ، فقط 32 درصد آن را به این شکل تنظیم کرده اندبه ولی، رسیدن به این هدف چندان پیچیده نیستبه

بسیاری از سازندگان صفحات فرود دارای این ویژگی هستند ادغام ها که سرنخ ها و داده های صفحه فرود شما را به نرم افزار CRM شما ارسال می کندبه سعی کنید یکی از آنها را نصب کنید تا تیم فروش شما بتواند همه سرنخ های صفحه فرود شما را در یک مکان مدیریت کند. از آنجا ، می توانید آنها را برای امتیاز دهی با ایمیل های بالقوه تبدیل یا تقویت کننده ارسال کنید.

اگر هنوز در مدیریت سرنخ های صفحه فرود خود مشکل دارید ، شما ممکن است نیاز به ارزیابی مجدد خود داشته باشید پرورش سرب جریان کاربه این مبحث می تواند به تنهایی یک پست وبلاگ را پر کند ، اما با س questionsالاتی مانند:

  • آیا تیم های فروش و بازاریابی ما در اهداف و تاکتیک های خود همسو هستند؟
  • آیا از استراتژی هایی مانند امتیاز دهی به سرور برای اولویت بندی هدایت مناسب استفاده می کنیم؟
  • آیا از تاکتیک های فروش و بازاریابی مناسب برای هر مرحله از سفر مشتری استفاده می کنیم؟

از افزایش ترافیک خود نترسید

اگر برای کنترل موج ترافیک مشکل دارید ، ناراحت نباشبه بسیاری از مشاغل با دردهای رو به رشد سروکار دارند. مهم این است که خود را وفق دهید.

آیا شرکت شما در استفاده بیشتر از موج افزایش ترافیک مشکل دارد؟ شما فقط باید در منابع بیشتری سرمایه گذاری کنید. نصب آن ابزاری را که به دنبال آن بوده اید یا برنامه صفحه فرود خود را افزایش داده اید ، در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، برنامه های Unbounce با رده بالاتر به شما در مدیریت ترافیک و تبدیل بیشتر کمک می کند. Unbounce’s را بررسی کنید برنامه ها و قیمت گذاری تا ببینیم آیا زمان ارتقا فرا رسیده است یا خیر.